سه شنبه , آذر ۱۱ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

استراتژی های بازاریابی شامل کاربرد های متفاوتی می باشد که با توجه به مستلزم و نیاز نهاد یا اشخاص مورد بهره بری و استفاده قرار می گیرد.

پیش از بررسی کردن استراتژی های بازاریابی بهتر می باشد در خصوص معنی استراتژی بازاریابی توضیحاتی ارائه می شود.

استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

استراتژی بازاریابی چیست ؟

استراتژیهای بازاریابی بر اساس اهداف بازاریابی شرکت می باشد که در یک پلن جامع قرار گرفته می باشد.

مدیران تجاری استراتژی های بازاریابی موفق را از دل تحقیقات بازاریابی ترسیم می کنند. مدیران روی آمیخته بازاریابی متمرکز می‌شوند تا بیشترین سود را ساخته یا ایجاد نمایند.

استراتژی بازاریابی یک استراتژی جهت ارتقاء کالا یا سرویس ها و خدمات و همچنین جهت سودآوری می باشد. در آن باره ، کلمه “کالا” به معنای “محصول” می باشد.

استراتژی های خوب بازاریابی به شرکتها کمک می کند تا مناسب ترین مشتریان را شناسایی کنند. همچنین به آنها کمک می کند تا مستلزم و نیاز مصرف کنندگان را درک کنند.

 

نکاتی در خصوص استراتژی های بازاریابی

انواع مختلفی از استراتژی های بازاریابی در دسترس می باشد. تو بایستی و حتما طبق مستلزم و نیاز کسب و همچنین کسب و کار خود یکی را انتخاب کنید.

قبل از انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی جهت کسب و همچنین کسب و کار خود ، موارد و نکات زیر را در نظر بگیرید.

– مشخص کردن جمعیت هدف ( بازار هدف )

مشخص کردن بازار هدف گام اصلی و همچنین ضروری در انتخاب استراتژی بازاریابی تو می باشد.

آن آمار و همچنین اطلاعات بر اساس معیارهای جمعیت شناختی از بازار هدف مدنظر انتخاب می می شود و همچنین به انتخاب مناسب ترین برنامه جذاب و جالب و خوب بازاریابی جهت یک کسب و همچنین کار می باشد.

– آزمون مخاطب

جهت آزمون مخاطب خود یک فرایند خرید فرضی را در ذهن خود بسازید.

هنگام و زمانی که رفتار خرید مخاطبان مورد نظر خود را بدانید ، می توانید از بین انواع استراتژی های بازاریابی موجود، بهترین استراتژی یا استراتژی های بازاریابی را انتخاب کنید.

– انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب

هنگامی که اطلاعات جمعیت شناختی مدنظر را مشخص کردن می نمایید؛ دانش ، نگرشها و همچنین رفتارهای مشتریان مدنظر قادر می باشد تا استراتژی بازاریابی مناسب تری را انتخاب کنید.

استراتژی ها را ارزیابی کنید

هنگامی که استراتژی های بازاریابی را در نظر گرفتید و همچنین راهکارهای قابل بهره بری و استفاده را پیدا نمودید ، آن هم را ارزیابی ، پیاده سازی و همچنین ارزیابی مجدد می نمایید.

با آن ارزیابی تو می توانید مناسب ترین و همچنین موثرین استراتژی های بازاریابی را انتخاب نمایید.

 

انواع استراتژی های بازاریابی

انواع مختلفی از استراتژی های بازاریابی در دسترس می باشد.

انتخاب استراتژی بازاریابی شامل تجزیه و همچنین تحلیل نیازهای کسب و همچنین کار، مخاطبان مورد نظر و همچنین مشخصات محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات تو می باشد.

دو نوع اصلی استراتژی بازاریابی عبارتند از:

  1. استراتژی بازاریابی شرکت با شرکت (B2B)
  2. استراتژی بازاریابی مشتری با شرکت (B2C)

رواج پیدا کرده ترین شکل بازاریابی ، مشتری ( مصرف کننده) با شرکت (B2C) می باشد.

نوشته استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

منبع
جدید و تو و تازه ترین آموزش ها در باره بازاریابی : استراتژی های بازاریابی Marketing Strategies

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد – رهبر خوبی جهت سازمانمان باشیم.

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد – رهبر خوبی جهت سازمانمان باشیم. کارهایی که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست