جمعه , آذر ۲۳ ۱۳۹۷
خانه / طراحي سايت / اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید یک کار خیلی دشوار می باشد. اشخاص راجع به یک طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خوب و همچنین بد، نظرات متفاوتی دارند.

اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

بعضی اشخاص فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می نمایند که طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو مستلزم و نیاز به بروزرسانی و همچنین یا گرایشات جدید و همچنین طراحی مدرن جهت جذب مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود دارد. بعضی دیگر هم معتقد خواهند بود که طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خیلی هم اهمیت ندارد و همچنین تو تنها به یک طراحی سایتی احتیاج دارید که کار کند و همچنین به مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود اجازه دهد تا موردهایی که می خواهند را پیدا کنند.

هر دو نظریه بسته به آن که چه کسب و همچنین کار و همچنین حرفه ای دارید، درست می باشد. ولی باید توجه داشت، به چه نحوی در می یابید که کدام مورد سازگار تو و همچنین کسب و همچنین کار تان می باشد؟ به چه نحوی می توانید مطمئن شوید که تو یک طراح طراحی سایتی هستید که می داند راجع به چه چیزی صحبت می کند و همچنین مرتکب خطای نمی شوید؟

در آن نوشته خطاهایی که احتمال دارد در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید مرتکب شوید را جهت تان گفتن می کنیم.  خبر خوش آن می باشد که همه آن مشکلها شامل قواعد و همچنین راهکار هایی خواهند بود که می توانید از آن هم ها در وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود پیروی نمایید. از آن رو، تو بایست در هر نوع طراحی سایتی که دارید از آن قواعد اساسی بهره بری و استفاده نمایید و همچنین هم چنین بایست بدانید که به چه نحوی آن موردهای را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود به کار ببندید.

Errors%20in%20the%20web%20design%20of%20your%20head%20knocks2 اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

هم چنین، می توانید از آن قواعد جهت اطمینان پیدا کردن و یافتن از آن که طراح طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان می داند چه کاری انجام می دهد، بهره بری و استفاده نمایید. تنها به آن خاطر که یک شخص، طراح وبسایت و مرکز خبرهای جدید خوبی می باشد به آن معنا نیست که همه موردهای را راجع به طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بی نقص می داند. و همچنین تنها به آن خاطر که بعضی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید انجام می دهند به آن معنی نیست که آن هم ها می دانند به چه نحوی طراحی سایتی را بسازند که بازدیدکننده های به مشتری های وبسایت و مرکز خبرهای جدید تغییر پیدا کردن شوند. به قواعدی که در آن نوشته گفتن می می شود، توجه بسیاری نمایید و همچنین در صورتی که مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد تا به منظور اطمینان پیدا کردن و یافتن از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان که آیا نتایجی که می خواهید را جهت تان به ارمغان می آورند یا خیر، می توانید از آن قواعد بهره بری و استفاده نمایید. قواعدی که در آن نوشته گفتن می می شود را درک نمایید و همچنین همواره در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود به کار ببندید.

 

خطای اول: فونت های خیلی کوچک در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

نخستین خطایی که اشخاص در باره ساخته یا ایجاد طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود مرتکب می شوند، بهره بری و استفاده از فونت های خیلی کوچک می باشد.

علت آن امر آن می باشد که اکثر طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها شامل فونت های کوچک خواهند بود. استاندارد فونت ها حدود ۱۲Px می باشد و همچنین همواره همه اشخاص از آن مقدار و اندازه فونت کمک می گیرند.ولی باید توجه داشت به مرور زمان اشخاص دریافتند که ۱۲px جهت خواندن متن در دنیای آنلاین خیلی دشوار می باشد. هنگامی که صفحه دیدن کردن و نمایش ۲۴ اینچ از صورت اشخاص فاصله دارد، فونت های کوچک احتمال دارد جهت خواندن دشوار باشند.

اشخاص هم چنین دریافتند که تو مدت زمان محدودی در اختیار دارید تا توجه بازدیدکننده های را به خود جلب نمایید. یک بررسی هم چنین نشان می دهد که تو تنها ۸ ثانیه فرصت دارید تا نظر مخاطبان را به خود جلب نمایید. آن زمان یک ثانیه کم تر از مدت هنگام و زمانی که می باشد که یک شخص به ماهی قرمز نگاه می اندازد. مطالعات مشابه ای نیز معین می کند که اشخاص تنها ۲۸ قسمت و بخش کلمه های یک صفحه طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را می خوانند.

جهت آن که نظر مخاطبان را به طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود جلب نمایید، بایست موردهای زیر را مراعات نمایید:

۱.نوشتن تیتر عالی جهت جلب نظر مخاطبان طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید.
۲. نوشتن مطلبهای عالی جهت آنکه آن هم ها را تشویق به خواندن اکثرا و بیشتر از ۲۸ قسمت و بخش از کلمه های یک صفحه وبسایت و مرکز خبرهای جدید نمایید.
۳. بهره بری و استفاده از یک فونت جهت تیتر وبسایت و مرکز خبرهای جدید که به مقدار و اندازه کافی جهت جلب نظر مخاطبان کافی باشد.
۴. مطمئن شوید که فونت متن عمده به مقدار و اندازه کافی جهت خوانده شدن سازگار می باشد، از آن رو خوانندگان وبسایت و مرکز خبرهای جدید از خواندن متن خسته نمی شوند.
به علات همگی استدلال هایی که در بالا ذکر شد، مقدار و اندازه فونت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها در چند سال شمسی قبل افزایش یافته می باشد و همچنین ۱۴px دست کم ترین فونت بهره بری و استفاده شده در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها می باشد و همچنین حتی بعضی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها نیز از فونت ها پهناور و بزرگ تر ۱۸px کمک می گیرند.
 
 موردی که بایست به یاد داشته باشید آن می باشد که هدف نوشتن متن، خواندن آن هم می باشد. هنگامی که از یک نویسنده خوب کمک می گیرید و همچنین یا خود با دقت و همچنین با زحمت زیاد متن وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را می نویسید، بایست مطمئن شوید که آن متن ها خوانده می شوند و همچنین به وسیله فونت های کوچک، از دید مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید پنهان نمی شوند. هم چنین بایست مطمئن شوید که مخاطبان در خواندن آن متن ها با مشکلی رو به رو نیستند.

تو هم چنین بایست به یاد داشته باشید که همگی فونت ها در یک مقدار و اندازه نیستند. ۱۶ Px از فونت Arial قادر می باشد کوچک تر از ۱۶ Px در یک فونت دیگر باشد. تو احتیاج دارید هنگامی که می خواهید یک فونت را گزینش نمایید، آن موردهای را بدانید. از آن رو تو به صورت دلخواه یک فونت ۱۹ Px را گزینش نمی نمایید، آن هم هم تنها به آن خاطر که طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید غیره ای از آن هم بهره بری و استفاده کرده می باشد.

به یاد داشته باشید که فونت فوتر قادر می باشد کوچک تر از قسمت های دیگر باشد و همچنین به منزله یک متن فرعی وبسایت و مرکز خبرهای جدید محسوب می می شود، ولی باید توجه داشت در صورتی که تو موردهایی نوشته اید که می خواهید اشخاص و همچنین مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید آن هم را بخوانند، دست کم از ۱۶ Px بهره بری و استفاده نمایید. در صورتی که به حرف من نیز اعتماد ندارید، می توانید نوشته طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید Smashing را مطالعه نمایید که راجع به آن قضییه می باشد: ۱۶ پیکسل جهت متن عمده طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید. هر میزانی کمتر از ۱۶ پیکسل، قادر می باشد خطای بزرگی باشد.

خطای دوم: اسلایدرهای متحرک در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

من هنوز درک نمی کنم که به چه دلیلی خیلی از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها از اسلایدر های متحرک کمک می گیرند.
آیا آن هم ها موثر خواهند بود؟ آیا سبب تغییر پیدا کردن بازدیدکننده وبسایت و مرکز خبرهای جدید به مشتری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید می شوند؟ آیا جهت آن که اطلاعاتی را به مشتری های و همچنین مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود ارائه دهید، مناسب ترین راه خواهند بود؟

در اکثرا و بیشتر مواقع، آن گونه نیست.

هنگامی که موردهای متحرک و همچنین چرخنده را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید مورد آزمایش قرار دادیم، متوجه شده ایم که راه خیلی ناسازگاری جهت دیدن کردن و نمایش دادن مباحث و مطالب طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید می باشد.

بنرهای چرخنده قطعا ناسازگار خواهند بود و همچنین بایست به سرعت از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید حذف شوند.

به چه دلیلی بایست مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید را با چنین موردهای متحرکی آزار برسانیم و همچنین سبب شویم در کنترل آن مطلب خیلی ضعف داشته باشند؟ به چه دلیلی نبایست به مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید گزینه ای ارائه دهیم که بیشترین کلیک را در وبسایت و مرکز خبرهای جدید سبب شوند؟

از آن رو، به چه دلیلی اکثر اشخاص از آن اسلایدرها در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود کمک می گیرند، در حالی که خیلی ناسازگار خواهند بود؟

مناسب ترین استدلالی که توانستم به دست بیاروم آن می باشد که آن اسلایدر های متحرک به نظر جذاب و جالب و همچنین تکنولوژی یافته و همچنین مدرن می آید، و همچنین جهت برنامه جذاب و جالب و خوب نویسان طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید اجرای آن مورد خیلی آسان می باشد. بر اساس آن دو استدلال و همچنین خاطری که گفته شد، تاجران می نامند: “من یکی از آن اسلایدرهای جذاب و جالب و همچنین متحرک را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود می خواهم.” و همچنین طراحان وبسایت و مرکز خبرهای جدید هم موافقت می نمایند، به آن خاطر که به نظر مورد جالبی می آید و همچنین جهت مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خیلی هم دشوار نیست.

ولی باید توجه داشت تاجران بایست بدانند که آیا آن موردهای در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید شان موثر می باشد و همچنین آیا مناسب ترین راه انتقال اطلاعات و همچنین مطلب به مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید م باشد یا خیر. اشخاصی نظیر PEEP LAJA, CHRIS GOWARD, TIM ASH و همچنین خیلی از اشخاص غیره ای که در باره بازاریابی و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تجربه و مهارت بالا دارند، به آن امر معتقد نیستند.
جهت حل نمودن آن مشکل، شروع به پرسیدن سوال هایی از خودتان نمایید، مناسب ترین راه جهت دیدن کردن و نمایش اطلاعات به جای بهره بری و استفاده از اسلایدر های که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید های دیگر دیدن می نمایید، چیست؟

هنگامی که موضوع ساخته یا ایجاد یک طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید می می شود، دستورالعمل های زیر را جهت گرفتن پس نتیجه آن می شود که  های عالی در آن باره به کار ببندید:

۱.تنها به آن خاطر که طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید های دیگر از اسلایدرها بهره بری و استفاده کرده اند، آن هم ها در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود به کار نبرید. (حتی در صورتی که طراح تان آن پیشنهاد را به تو کند).

۲.ملاحضه نمایید که مناسب ترین شیوه جهت دیدن کردن و نمایش دادن اطلاعات تان در صفحه اول وبسایت و مرکز خبرهای جدید به جای بهره بری و استفاده از اسلایدرها چیست. نبایست کورکورانه از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید رقیبان خود کپی برداری نمایید.

۳. همواره موردهایی در کسب و همچنین کار تان هست که بخواهید تبلیغ نمایید، ولی باید توجه داشت تو می توانید آن هم ها را در قسمت های دورتر از بالای صفحه وبسایت و مرکز خبرهای جدید به کار ببرید، نظیر پایین صفحه و همچنین یا همراه یک دکمه در بالای صفحه طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید. یک پیشنهاد ویژه از کسب و همچنین کسب و کار خود گزینش نمایید و همچنین آن هم را در وبسایت و مرکز خبرهای جدید برجسته سازید و همچنین بعد باقی کارها را به طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین فروشگاه ساز خود بسپارید.

۴.به یک هدفی فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن نمایید که می خواهید در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود اجرا نمایید. روی آن هم فوکوس کرده و همچنین از آن هدف جهت همگی دکمه های فراخوانی به سهیم شدن در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده نمایید.

حتی در صورتی که مجددا به حرف من اعتماد ندارید، در آن جا نوشته هایی هست که می توانید جهت اطمینان پیدا کردن و یافتن از آن قضییه، مطالعه بفرمایید:

بنرهای چرخنده در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید؟ به آن هم ها نه بگوید.

پیشنهاد ها و همچنین مولفه های چرخنده در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید- معضل عمده در صفحه اول طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها.

Errors%20in%20the%20web%20design%20of%20your%20head%20knocks اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

 

خطای سوم: فونت ها با کنتراست پایین در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

دیگر خطای پهناور و بزرگ که اشخاص در باره طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید مرتکب می شوند، بهره بری و استفاده از فونت ها با کنتراست پایین می باشد.

کنتراست پایین به معنی یک فونت روشن در پس باره ​آشکار و همچنین یا یک فونت تیره در پس باره تیره می باشد. من مطمئن نیستم که آن مورد آیا در طراحی پرینتی مناسب می باشد یا خیر، ولی باید توجه داشت به هیچ وجه در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها به روش سازگاری عمل نمی کند.

تو همواره می خواهید تا مباحث و مطالب طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان تا جایی که می می شود جهت خواندن آسان باشد. نوشته ای که از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید SMASHING در بالا معرفی نمودیم، به ما می گوید که مقدار و اندازه و میزان خوانایی یک فونت شیوهن در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید جهت اشخاص ۴۰ سال شمسی نصف اشخاص ۲۰ سال شمسی می باشد. آن مورد در سن ۶۰ سالگی نیز ۲۰ قسمت و بخش کاهش می یابد. همچنین و علاوه بر آن، حدود ۹ قسمت و بخش از آمریکایی ها نیز در بینایی خود مشکل دارند.

آیا باز هم با وجود آن موردهای واقعا می خواهید خواندن مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید را جهت بازدیدکننده های وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان دشوار ساخته یا ایجاد کنید، مخصوصا هنگامی که به زحمت آن هم ها را به طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود تشویق کرده اید؟

فونت با کنتراست پایین همواره ایده بدی در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها می باشد.

تو همواره می توانید آن مشکل را با بهره بری و استفاده از فونت هایی با کنتراست بالا حل نمایید. در صورتی که پس باره تیره می باشد، فونت گزینشی بایست روشن باشد و همچنین در صورتی که پس باره ​روشن می باشد، فونت بایست تیره باشد.

من در آن باره نیز یک گام جلوتر رفته ام. همواره در کنار رنگ سیاه و همچنین سفید، ترکیب رنگ های نادری به کار می رود که جهت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید سازگار می باشد. بعضی زمانها طراحان از فونت خاکستری روشن تر در پس باره سفید و همچنین یا از فونت آبی ​روشن در پس باره آبی تیره کمک می گیرند.

به چه دلیلی؟ آیا آن متن جهت خواندن ساده می باشد؟ آیا می خواهید تا جذابیت دیداری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را بالا ببرید؟ کتاب هایی که از فونت مشکی در پس باره سفید بهره بری و استفاده کرده اند، به آسانی به وسیله اشخاص خوانده می شوند.

درسی که بایست به یاد داشته باشید آن می باشد که فونت ها بایست شامل کنتراست بالایی در پس باره خود باشند. در صورتی که متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را جهت خواندن مشکل یافتید و همچنین احساس کردید که بایست کنتراست بیشتری را در آن فونت ها بگذارید، تردید ننمایید که در آن شرایط بایست با طراح وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود تماس بگیرید و همچنین آن هم ها از آن امر مطلع سازید. طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو تنها و فقط نبایست دیدن کردن و نمایش دهنده طراحی و همچنین زیبایی های آن هم باشد، بلکه بایست مکانی جهت فروش کالاها و همچنین سرویس ها و خدمات وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین افزایش مقدار و اندازه و میزان مشتری های یک کسب و همچنین کار باشد.

بعضی زمانها هم تو می خواهید از فونت وارونه در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود بهره بری و استفاده نمایید. (فونت وارونه یا معکوس به متن سفید روی پس باره مشکی یا رنگی به جای متن سیاه روی پس باره سفید گفته می می شود).

همواره به یاد داشته باشید که از فونت با کنتراست بالا بهره بری و استفاده نمایید و همچنین از بهره بری و استفاده از فونت های معکوس در متن های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خودداری نمایید.

بعضی زمانها هم فونت های معکوس می توانند عالی باشند، ولی باید توجه داشت شامل اثر مستقیمی روی خوانایی و همچنین ترتیب متن دارند. به آن طریق، تو بایست از آن هم ها در قسمت هایی از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان بهره بری و استفاده نمایید که مستلزم و نیاز به خوانده شدن بسیاری ندارند و همچنین خیلی هم حائز اهمیت نیست. به روش کلی، تو بایست پیش از به کار بردن فونت های معکوس در متن های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید، خیلی دقت نمایید.

خطای چهارم: ارتفاع ضعیف خط های موجود در متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

ارتفاع خط جهت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید چیزی می باشد که معمولا نادیده گرفته می می شود. خیلی از طراحان و همچنین برنامه جذاب و جالب و خوب نویسان طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید یک فونت، مقدار و اندازه، و همچنین ارتفاع خطی را به صورت دلخواه گزینش می نمایند و همچنین در متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید به کار می برند.

ولی باید توجه داشت ارتفاع خط شامل اثر شگفت انگیزی در طراحی و همچنین نمای دیداری یک وبسایت و مرکز خبرهای جدید می باشد. گزینش ارتفاع نامناسب قادر می باشد سبب شلوغ به نظر رسیدن فونت ها و همچنین متن در طراحی وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید می شود. آن امر قادر می باشد به طراحی کلی تان نیز آسیب بزند.

خبر خوش آن می باشد که طراحان طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید با استعداد روی آن قضییه خیلی دقت دارند و همچنین به روش اتوماتیک مقدار و اندازه خط سازگاری را جهت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان در نظر می گیرند. خبر بد آن می باشد که به روش میانگین برنامه جذاب و جالب و خوب نویسان در آن امر تبحر ندارند و همچنین خط نامناسبی را جهت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان در نظر می گیرند.

خبر خوشی که در آن باره هست آن می باشد که محاسبه کننده جهت بهره بری و استفاده خیلی آسان می باشد. تو به آسانی می توانید مقدار و اندازه فونت گزینشی و همچنین عرض مباحث و مطالب تان را به آن هم بدهید و همچنین محاسبه کننده به تو می گیوید که ارتفاع صحیح بایست به چه مقدار و اندازه باشد.

تو احتمال دارد متوجه آن امر نشوید، ولی باید توجه داشت خاطری هست که بعضی ترکیبات فونتی دوست داشتنی و جذاب تر از بقیه فونت ها خواهند بود. طراحان وبسایت و مرکز خبرهای جدید عالی می دانند که به چه نحوی از آن GOLDEN RATIO بهره بری و استفاده کنند و همچنین به خوبی روی آن امر مسلط بودن و تسلط داشتن دارند که مقدار و اندازه و میزان ارتفاع خط ها جهت متن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بایست به چه ترتیب باشد، ولی باید توجه داشت محاسبه کننده CHRIS PEARSON جهت هر کسی آن امر را ساده ایجاده می باشد.

خطای پنجم: طول خط در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نبایست خیلی هم زیاد باشد

دیگر خطایی که تو در ساخته یا ایجاد خطوط متن ها مرتکب می شوید، طول زیاد آن هم می باشد.

از آن رو، مقدار و اندازه بهینه خط بایست به چه مقدار و اندازه و میزان باشد؟

طول خط مناسب خیلی اهمیت دارد، به آن خاطر که طول خط های متن یک طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید، روی خوانایی آن هم جهت مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید اثر می گذارد. در صورتی که طول خط خیلی دراز باشد، بعضی مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید تمایل به خواندن آن هم ندارند، به آن خاطر که به نظر تجربه خوب و همچنین سازگاری نمی آید. از آن رو از طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو خارج شده و همچنین به وبسایت و مرکز خبرهای جدید غیره ای رجوع می نمایند.

به عبارت دیگر، در صورتی که طول خط هم خیلی کوتاه باشد، خواندگان مجبور خواهند بود تا به روش مکرر وقفه داشته باشند و همچنین مجددا متن را از خط جدید از سر بگیرند که آن امر خیلی جهت آن هم ها آزار دهنده می باشد.

آن مشکل قادر می باشد به شیوه طراحی ریسپانسیو حل گردد. در صورتی که عرض مناسبی را جهت قسمت مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تنظیم ننمایید، راهی جهت فهمیدن طول مناسب خطوط متن نخواهید داشت.

احتمالا هر طراح طراحی سایتی به آن امر توجه نکند، ولی باید توجه داشت حالا که تو اهمیت ارتفاع و همچنین طول خط در متن های یک طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را دریافتید، مناسب می باشد همواره از آن مورد بهره بری و استفاده نمایید و همچنین از طراحان و همچنین برنامه جذاب و جالب و خوب نویسان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود نیز بخواهید که همین کار را انجام دهند. از آن رو مطمئن باشید که تجربه کاربری بهینه ای را جهت مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود فراهم می سازید.

خطای ششم: بهره بری و استفاده ننمودن از رنگ ها جهت دکمه های فراخوانی به سهیم شدن

دیگر خطای موجود در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید به بهره بری و استفاده ننمودن از رنگ ها در دکمه های فراخوانی به سهیم شدن مرتبط می می شود. منظور من آن می باشد که:

بازاریابان اینترنتی هوشمند می دانند که تو مستلزم و نیاز به یک حالت رنگی خاص و همچنین مناسبی دارید تا نظر کاربران خود را به دکمه های فراخوانی به سهیم شدن جذب نمایید. در صورتی که از کسی بخواهید تا روی دکمه های “همین حالا خرید نمایید” یا ” با ورژن و نسخه آزمایشی ما شروع نمایید” کلیک کند، تو بایست اطمینان بیابید که رنگ آن دکمه به گونه ای می باشد که نظر کاربران را به خود جلب می کند، از آن رو آن هم ها روی آن هم کلیک می نمایند و همچنین عملکردی را که تو می خواهید، انجام می دهند.

آن موردهای به مقدار و اندازه کافی ساده خواهند بود، ولی باید توجه داشت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید های متفاوتی دیده ام که طراحان جهت دکمه های فراخوانی به سهیم شدن پراهمیت شان، از رنگ های ویژه ای بهره بری و استفاده نمی نمایند. در عوض، آن هم ها رنگی را گزینش می نمایند که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید های دیگر دیدن کرده اند. البته احتمالا ایده خیلی بدی هم نباشد.

در آن جا قواعدی جهت بهره بری و استفاده از آن رنگ ها هست:

۱.بایست به مقدار و اندازه کافی شیوهن باشند تا توجه کاربر را به موردی که می خواهید، جلب کند.
۲. بایست با دیگر رنگ ها در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان مطابقت داشته باشد.
۳.آن رنگ نبایست هنظیر رنگ پس باره دکمه باشد. به روش مثال، نبایست دکمه آبی با پس باره آبی را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بگذاریم. به آن خاطر که سبب جلب کاربران به خود نمی می شود.
۴.نبایست از آن رنگ ها برا همگی دکمه های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده می شود.

Errors%20in%20the%20web%20design%20of%20your%20head%20knocks1 اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند

خطای هفتم: نقص در قواعد رواج پیدا کرده در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

آخرین خطای پهناور و بزرگ در مراعات ننمودن قواعد رواج پیدا کرده در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید می باشد کهSTEVE KRUG در آن باره در کتاب خود به نام “مرا به فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن وا ندار”، صحبت به میان آورده می باشد.

نقطه ای که او در کتاب خود به او پرداخته بود آن می باشد که بازدیدکننده های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بایست در قسمت های بخصوصی، ویژگی های رواج پیدا کرده و همچنین مد نظر شان را بیابند. جهت مثال، آن هم ها سعی می نمایند تا لوگوها و همچنین تیترها را در بالای صفحه وبسایت و مرکز خبرهای جدید ببینند و همچنین منوها را در بالای سمت راست صفحه طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید دیدن کنند. آن هم ها همواره به جستجوی صفحه های “راجع به ما” و همچنین “تماس با ما” در قسمت های همیشگی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خواهند بود تا اطلاعات بیشتری راجع به وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین یا کسب و همچنین کار مورد نظر کسب کنند.

آن موردهای به آن معنی می باشد که ایده خوبی می باشد تا از آن موردهای در قسمت و همچنین مکان همیشگی شان بهره بری و استفاده کنیم و همچنین از قواعد رواج پیدا کرده در زمنیه طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید پیروی کنیم.

آن موردهای احتمالا به نظر تو خیلی آشکار برسد، ولی باید توجه داشت همواره آن گونه نیست.

بعضی از دارندهان طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید، جهت مثال، اراده و تصمیم راسخ می گیرند تا در باره طراحی خلاق باشند و همچنین از شیوه های مختلفی جهت نشان دادن منوها بهره بری و استفاده کنند. به جای آن که آن منوها را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید در جایی در بالای صفحه وبسایت و مرکز خبرهای جدید قرار دهند که به روش معمول کاربر در آن هم مکان ها به دنبال آن منوها می باشد، منوهای درختی نظیری را در پس باره طراحی قرار می دهند که کاربر را در پیدا کردن و یافتن آن هم ها سردرگم می سازد.

در معمولا اوقات، مناسب می باشد به جای خلاقیت های بیهوده، از قواعد اساسی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده کنیم. به روش مثال نبایست از طرح بندی های عجیب و همچنین غریب جهت مولفه های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده نمایید و همچنین یا لوگو و همچنین منوهایی را در مکان های غیر معمول شان بگذارید. مطمئن باشید که مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید در صورت برخورد با چنین موردهایی، به سرعت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را ترک می نمایند، به آن خاطر که کار نمودن با آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید را نمی دانند و همچنین در جستجویابی در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید ضعف دارند. مخاطبان همواره به دنبال بازدید طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید هایی خواهند بود که بتوانند به آسانی با آن هم ها کار کنند و همچنین موردهایی را که می خواهند، به سادگی بیابند. با پرتال ساز همراه باشید. 

 

اشتباهاتی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید از تو سر می زند در تاریخ ۳۱ December 2016 | 4:26 pm نشر یافته شده شده می باشد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

از فرصت های تجربه کاربری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده کنیم

از فرصت های تجربه کاربری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست