سه شنبه , آذر ۲۰ ۱۳۹۷
خانه / بازاريابي / افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

 

افزایش آگاهی از برند

افزایش آگاهی از برند یکی از مفاهیم مرتبط با برند می باشد و همچنین یکی از خواسته‌های خیلی زیاد مهم هر مدیریت برند یا مدیر بازاریابی در برنامه جذاب و جالب و خوب‌ریزی برندینگ می باشد . ولی باید توجه داشت پیشامد جدید اینجاست که از خواسته تا عمل راهی درازی می باشد . جهت تدوین استراتژی افزایش آگاهی از برند ابتدا بایستی و حتما درک درستی از مفهوم آگاهی از برند Brand Awareness داشت تا بتوان آن هم را به صورت یک برنامه جذاب و جالب و خوب عملیاتی رو کاغذ نوشت. استراتژی آگاهی از برند در صورتی که دقیق طراحی‌شده باشد، حتما به‌روش مستقیم بر فروش تاثیر می‌گذارد. یک استراتژی آگاهی از برند عالی مستلزم و نیاز به یک رویکرد چندجانبه جهت بهبود تعامل نام تجاری با مشتریان قبل، فعلی و همچنین بعدی می باشد.

 ۷۰ قسمت و بخش ” تجربه خرید ” بر اساس احساس مشتری در مورد چگونگی برخورد با او همچنین می باشد.

در دنیایی که ۷۰ قسمت و بخش تجربه خرید بر اساس احساس مشتری در مورد چگونگی برخورد با او همچنین می باشد، خیلی زیاد مهم می باشد که برندها به دنبال استراتژی وفادارسازی مشتری فعال باشند. جهت درک آنکه آیا تاکتیک‌های بازاریابی افزایش آگاهی از برند تو توانایی تغییر پیدا کردن مشتریان وفادار به مشتریان فعال تغییر پیدا کردن کنند، بازاریابان ابتدا بایستی و حتما سه مرحله مهم را انجام دهند.

استراتژی افزایش آگاهی از برند افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا

مراحل برنامه جذاب و جالب و خوب‌ریزی افزایش آگاهی از برند

 

مرحله اول : عملیات برندینگ در قسمت و بخش‌های ویژه بازار جهت هدف‌گیری مخاطبان خیلی زیاد خاص

جهت افزایش آگاهی از برند بایستی و حتما در STP بازاریابی به درستی هدفگیری بازار انجام می شود. جهت حضور قوی در بازاریابی ، و همچنین افزایش آگاهی از برند بایستی و حتما بر مشتریان فعلی متمرکز باشید. آن مشتریان را می‌قدرت به عنوان اشخاص علاقه‌مند به بازدید از وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید شرکت، خوانندگان اطلاعیه‌های شرکت و همچنین یا افرادی که نیت و اراده خرید دارند، نشان داد. جهت به حداکثر رساندن تلاش‌های  برندینگ ، مدیر بازاریابی بایستی و حتما تمرکز خود را بر بازار هدف مشخص کردن‌شده افزایش دهد. با افزایش تلاشها ، مدیران بازاریابی قادرند تا آگاهی برند را در بین مخاطبان اکثرا و بیشتر و همچنین واجد شرایطتر افزایش دهند. مخاطبان را می‌قدرت از طریق وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید یا از طریق شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب در زمان مناسب یافت.

 

مرحله دوم : بهره بری و استفاده از داده‌های حاصل از جستجو کاربران به هدف یادآوری برند

جهت افزایش آگاهی از برند بایستی و حتما جهت یادآوری برند در  وب برندینگ برنامه جذاب و جالب و خوب داشته باشیم . بهره بری و استفاده از تکنیک‌های رصد کاربران با بهره بری و استفاده از آی.پی یا کوکی ، با درک مستلزم و نیاز مشتری و همچنین علت رفت و آمد و مراجعه مجدد مشتری به وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید ، می‌قدرت با بهره بری و استفاده از هدایت هوشمند مشتری در بین تبلیغات صفحات وب، باره یادآوری برند Brand Recall را ساخته یا ایجاد نمود و همچنین همچنین انگیزه مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری جهت بازگشت مجدد آتی به وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را فراهم آورد. تلاش در جهت افزایش یادآوری برند در بین مشتریان کنونی خود سبب افزایش آگاهی از برند نیز میگردد، زیرا خواه یا ناخواه مشتریان جدیدی در آن میان با برند تو آشنا خواهند شد. چهار راه عمومی وجود دارد که می‌توانید از طریق هدف‌یابی جهت ساخته یا ایجاد یادآوری برند در میان مشتریان فعلی و همچنین بعدی‌نگر از آن هم بهره گرفت  :

  • اشخاص را بر اساس ویژگی‌های آگاهی از برند ابتدایی و اولیه ، مورد هدف‌گیری قرار دهید
  • افرادی را که پیش از آن از وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو بازدید داشته‌اند را مورد هدف مجدد قرار دهید
  • بر افرادی که ایمیل خود را باز نموده‌اند متمرکز باشید.
  • بر کاربرانی که محصولی را با نام تو جستجو نموده اند ، تمرکز نمایید

همچنین و علاوه بر بازنگری هدف‌گیری قسمت و بخش‌های مدنظر بازار ، بایستی و حتما پیام بازاریابی را فردی یا شخصی‌سازی می شود.

 

مرحله  سوم : جهت تشویق مشارکت مشتریان در شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی خود ، اولویت‌بندی نمایید

جهت افزایش آگاهی از برند بایستی و حتما بایستی و حتما بر شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی تمرکز داشته باشیم. آیا می‌دانید که در سال شمسی ۲۰۱۴ در حدود ۹۲ قسمت و بخش از بازاریابان موافقت کردند که رسانه‌های فرهنگی و اجتماعی جهت کسب‌وکارشان مهم خواهند بود؟ با آن حال، تنها ۷۲ قسمت و بخش از بازاریابان از شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی جهت توسعه طرفداران وفادار بهره بری و استفاده می‌کنند. به جای آنکه بنشینید ، طرفدارانتان به حساب کاربری شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی برند تو سربزنند، تو بایستی و حتما به‌روش فعال به دنبال مخاطبان هدفمند خود (که به زودی وفادار می‌شوند) باشید. فعال بودن می‌تواند به افزایش آگاهی از برند در مخاطبان و همچنین ROI بازاریابی شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

با فعال بودن می توانید :

  • ساخته یا ایجاد تجربه برند بهتر جهت مشتریان.
  • بهبود سطح مشارکت مشتریان بعدی.
  • با کمک به مشتریان احتمالی ، پیروان کنونی برند ، وفادار می‌شوند.
  • مشارکت در گفتگوی بین مشتریان قبل، حال و همچنین بعدی.
  • هدایت مشتری راغب به سوی فروش سودآور.
  • مراقب اشتباه مدیریت فروش در مورد قیف فروش باشید.

استراتژی آگاهی از برند می‌تواند موجب افزایش نرخ بازگشت سرمایه می شود

با در نظر داشتن سه مرحله فوق ، اکنون میدانید که برنامه جذاب و جالب و خوب آگاهی از برند یک استراتژی می باشد که مستلزم و نیاز به جمع‌آوری داده و همچنین تحلیل داده دارد تا بتواند موجب افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا گردد. هدف‌گیری مخاطبین خیلی خاص می‌تواند موجب افزایش مشتریان راغب و همچنین وفاداری به برند و همچنین تعداد فروش‌های مستقیم و همچنین بهبود یادآوری برند می شود. در پایان بایستی و حتما اشاره می شود که ارتباط با مشتریان و همچنین حفظ آنان در شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی خیلی زیاد مهم می باشد که می‌تواند آنان را به سفیران برند تو تغییر پیدا کردن نماید .چنین مشتریانی داستان برند تو به صورت گسترده در شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی پخش خواهند نمود. به روش خلاصه، با تعهد و همچنین هدف‌گیری استراتژیک، ساخته یا ایجاد یک استراتژی آگاهی از برند می‌تواند منجر به افزایش ROI می شود

 

تیم مشاوران مدیریت ایران : مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل حمایت از حق مؤلف و همچنین مترجم میباشد و همچنین هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع پیگرد قوانین و قانونی دارد.

نوشته افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.

%name افزایش آگاهی از برند با نرخ بازگشت سرمایه ROI بالا
منبع: iranmct.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آمیخته بازاریابی علی بابا Alibaba.com

آمیخته بازاریابی علی بابا Alibaba.com آمیخته بازاریابی علی بابا Alibaba.com آمیخته بازاریابی علی بابا را در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست