چهارشنبه , آبان ۲ ۱۳۹۷
خانه / بازاريابي / افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

 

افزایش فروش آنلاین / افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی کسب و همچنین کارهای بی شماری می باشد، چه پهناور و بزرگ و همچنین چه کوچک همه یک چیز می‌خواهند.آنکه تو صاحب ( پاپ آپ شاپ) Pop-Up Shop باشید یا مدیر یک غول عظیم تجارت الکترونیک مانند آمازون فرقی ندارد. همه به دنبال بهره بری و استفاده از انواع رسانه‌ آنلاین در دسترس جهت افزایش فروش آنلاین خویش خواهند بود. خوشبختانه،  روش‌های خیلی زیاد متنوعی جهت فروش اکثرا و بیشتر در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها را میتوان به سرعت اجرا نمود. آن روش‌ها بر روی استراتژی وب برندینگ متمرکز خواهند بود.  در ادامه مقاله راهکارها و همچنین استراتژی‌های افزایش فروش آنلاین ( افزایش فروش اینترنتی ) ، به گفتن سایر روش‌های افزایش فروش آنلاین خواهیم پرداخت. استراتژی‌های فروش آنلاین اغلب بر آزمون و همچنین خطا متکی خواهند بود. ممکن می باشد چیزی که جهت یک فردی عالی عمل مینماید، جهت غیره ای عمل نکند. ممکن می باشد پیدا کردن شیوه های مناسبافزایش فروش آنلاین جهت شخص تو ، به زمان و همچنین تلاش اکثرا و بیشتر از حد انتظارتان داشته باشد. نقطه آن می باشد که هیچ کاری نکردن ، بدتر از دستیابی به نتایج دیر هنگام می باشد. در صورتی که به گوگل ترند نیز توجه می شود ، میبینیم که آن عناوین خیلی زیاد سرچ شده می باشد : موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت در فروشگاه اینترنتی,عوامل موفقیت در فروش اینترنتی, راههای موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در ساخته یا ایجاد فروشگاه اینترنتی, موفقیت فروشگاه اینترنتی, راز موفقیت در فروش اینترنتی, موفقیت فروش اینترنتی,راز موفقیت در فروشگاه اینترنتی, موفقیت در فروشگاه های اینترنتی.راههای موفقیت در فروشگاه آنلاین

Sell Online افزایش فروش آنلاین افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

بازاریابی وابسته  Affiliate Marketing  را در نظر بگیرید

بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی وابسته یکی از انواع بازاریابی می باشد. پیدا کردن فرد / شرکتی که بتواند به تو جهت پیدا کردن مصرف‌کننده و همچنین فروش محصول به او همچنین به تو کمک نماید، خیلی زیاد هیجان‌انگیز می باشد. به جای بهره بری و استفاده از بودجه بازاریابی اساسا بایستی و حتما فردی را پیدا و همچنین بکار گمارید که بتواند کارهای مرتبط کار تو به عهده گیرد. در خصوص آن بازاریابی پورسانتی یا بازاریابی وابسته ، پیش‌تر مقاله مفصلی نشر یافته شده نموده‌اید. ولی باید توجه داشت بد نیست که یک توضیح کوتاهی نیز اینجا ارائه دهیم. در آن نوع بازاریابی ، فردی با تو قراردادی تحت عنوان یک فرد وابسته / شرکت وابسته منعقد می‌نماید. تو به آن هم‌ها لینک‌ها و همچنین بنرهای ویژه‌ای می‌دهید که هنگام و زمانی که مخاطبان از سوی او همچنین به سمت تو هدایت می شود و همچنین خرید نماید. بعد از آن هم، قسمت و بخش (پورسانتی) مشخصی از فروش را به فرد وابسته / شرکت وابسته می‌دهید. با بهره بری و استفاده از آن وابسته، پتانسیل‌های کاری خود را به‌روش فوق‌العاده سریع به حالت بالفعل تغییر پیدا کردن خواهید نمود. تا زمانی که تو راهکارهایی جهت جلوگیری از هرزنامه داشته باشید، آن وابستگان می‌توانند محصول تو را به تعداد بیشتری از مشتریان معرفی نموده و همچنین شانس افزایش فروش آنلاین در مدت زمان کوتاه ، افزایش میابد.

اساسا، بهره بری و استفاده از وابسته جهت معرفی نام تجاری بدون صرف هزینه  قبل از فروش محصول می باشد. همچنین و علاوه بر آن، درصدی که تو به وابسته خود می‌دهید ، خیلی بالاتری از تخفیفی نیست که بایستی و حتما به مشتری مستقیم خود بدهید.

فروش مکمل ( فروش متقاطع ) Cross-sell

فروش مکمل Cross-sell ، پیشنهاد فروش محصولات اکثرا و بیشتر می باشد . فروش مکمل ، فرآیندی می باشد که در آن هم محصولاتی به مشتری نشان داده می‌می شود / پیشنهاد داده می‌می شود که ممکن می باشد مورد توجه خریداران قرار بگیرد. بعد از آنکه مشتری اراده و تصمیم راسخ خود را در مورد خرید کالایی نهایی نمود، می‌قدرت پیشنهاد خرید محصولات مکمل را به مشتری ارائه نمود. بعضی از بسترهای تجارت الکترونیک ، الگوریتم‌های یکپارچه‌ای دارند که می‌تواند علایق فرد را بر اساس محصولاتی که بررسی کردن نموده و همچنین یا به سبد خرید اضافه نموده می باشد ، تحلیل و همچنین مشخص کردن نماید. فروش مکمل را با یک مثال توضیح می‌دهم  : فرض که تو به خرید توپ فوتبال علاقه‌مند باشید ، با سرچ کلمه توپ فوتبال ، سیستم به تو پیشنهادهایی دیگر مانند پیراهن و همچنین کفش اسپورت و ورزشی را نشان می‌دهد که شاید تو مستلزم و نیاز داشته باشید. آن روند به دلیل سادگی ، در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین دیدن شده می باشد. آن یک یادآوری به مشتری می باشد که خرید او همچنین به یک قلم خاتمه پیدا ننماید.

کمپین بازاریابی ایمیلی

ارسال ایمیل هنوز یکی از معیارهای مؤثر و همچنین سودآور بازاریابی جهت افزایش فروش آنلاین می باشد. در واقعیت و حقیقت، در جذب مشتری، ۴۰ برابر موثرتر از رسانه های فرهنگی و اجتماعی می باشد. بسیاری از شرکت‌ها ، خبرنامه‌های خود را بر اساس صنعتی که بر آن هم متمرکز خواهند بود، ارسال می‌نمایند. مباحث و مطالب بایستی و حتما در فرمت بلاگ ارائه می شود و همچنین بدون آنکه به صورت مستقیم به فروش محصول پرداخته می شود. فردی یا شخصی‌سازی پیام‌ها موجب جلب نظر و همچنین ساخته یا ایجاد هاله اعتماد و همچنین اطمینان در پیرامون برند می‌می شود. موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی به چگونگی طراحی ایمیل یا خبرنامه بستگی بالایی دارد. با ساخته یا ایجاد جذابت جهت کاربران دسکتاپ و همچنین تلفن همراه ، می‌توانید فروش آنلاین را افزایش دهید . و همچنین دلیلش آن می باشد که از هر ۳ کلیک زده شده بر روی محتوای ایمیل ، یک کلیک از دستگاه‌های تلفن همراه بوده می باشد. آنکه آن پیام‌هایی به صورت دستی ساخته یا ایجاد و همچنین ارسال می‌شوند یا ارسال خودکار دارند به مقدار و اندازه و میزان اهمیت و همچنین سرمایه‌گذاری تو بر آن قسمت و بخش بستگی دارد، ولی باید توجه داشت بایستی و حتما به دنبال روشی باشید که اثرگذاری حداکثری بر مخاطب داشته باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که اعمال تغییرات در پیام ارسالی، بر نرخ جذب گیرندگان پیام ، اثر مستقیم خواهد داشت. ارائه یک حس تعامل بهترین روش جهت بازاریابی ایمیل می باشد.

 تبلیغات کلیکی

جهت افزایش فروش آنلاین خود از تبلیغات کلیکی گوگل یا بینگ بهره بری و استفاده نمایید. تبلیغات کلیکی به تو امکان می‌دهد آگهی خود در مکان‌های بیشتری به دیدن کردن و نمایش بگذارید. هیچ هزینه اضافی وجود ندارد!  با بهره بری و استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی می‌تواند از افزایش فروش آنلاین مطمئن باشد. در مثال زیر، لینک‌هایی تحت عنوان “عینک آفتابی مردانه” و همچنین “عینک آفتابی مخصوص زنان و دختران جوان” می باشد. فردی به دنبال خرید دو جفت عینک Ray Ban جدید می باشد. آن تبلیغات بلافاصله در اولین جایگاه در بین نتایج دیده می‌می شود و همچنین موجب می‌گردد که مشتری به سمت تو آید به‌جای رفتن به وبسایت و مرکز خبرهای جدید رقیب).

تبلیغات کلیکی افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

دیدن کردن و نمایش توصیه‌نامه / نماد امنیتی

به مانند امروز که همه در حال صحبت در محیط رسانه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهند بود، هیچ‌گاه بازخورد مشتری به آن مقدار و اندازه و میزان حائز اهمیت نبوده می باشد. خوشبختانه آن بدین معنی می باشد که مشتریان راضی تو قادرند تا یکی از ارزشمندترین سلاح‌های موجود در زرادخانه خود را به تو ارائه دهد که آن هم تصدیق‌نامه / شهادت‌نامه /  توصیه‌نامه مشتریان می باشد.افزایش فروش آنلاین selling online افزایش فروش اینترنتی افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

همچنین دیدن کردن و نمایش نمادهای امنیتی می‌تواند راهی عالی جهت افزایش فروش آنلاین باشد، زیرا آن امر باعث درکی بهتر از برند تو در ذهن و همچنین دیدگاه سایر مشتریان می‌گردد و همچنین به می‌تواند موجب تضعیف نظرات منفی در مورد برند تو می شود. در صورتی که کسب‌وکار تو شامل گواهینامه‌ها/ نمادهای حرفه‌ای معتبر می باشد، آن نمادهای امنیتی را در صفحه اول وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود قرار دهید.نماد اعتبار نماد امنیت افزایش فروش آنلاین افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )

 

نشان داده شرایط بازگشت از خرید ( باز پس دادن پول )

یکی از مسائلی که مشتری راغب را خرید وا می‌دارد، حس ریسک گریزی ( علاقه به ممانت از ضرر احتمالی ) می باشد. غالبا آن نوع ریسک در حوزه اقتصادی و مالی خیلی زیاد به چشم می‌خورد. چرا یک فرد یا شخص بایستی و حتما محصول تو را بخرد ؟ در صورتی که محصول تو به درستی کار نکند و همچنین یا مشتری از آن هم خرسند نباشد ، چه بایستی و حتما بکند ؟ حتی در صورتی که مبلغ خرید کوچک باشد، باز هم خرید با ریسک همراه می باشد ، بنابراین با ارائه یک تضمین جهت بازپرداخت پول نقد، آن اعتراض را از ابتدا برطرف نمایید. هر ریسک بیشتری از روی اراده و تصمیم راسخ‌گیری مشتری بالقوه بردارید ، احتمال نخریدن او همچنین کمتر می‌می شود. بنابراین بایستی و حتما هر چیزی که موجب حس ریسک بالا می‌گردد را حذف نمایید.

محصولات کمتری را پیشنهاد دهید

جهت بسیاری از شرکت‌ها، آن تیتر به سادگی غیرقابل‌تصور می باشد. زیرا تصور بر آن می باشد که ارائه محصولات اکثرا و بیشتر راه عالی جهت افزایش فروش می باشد ! خوب، در واقعیت و حقیقت آن‌گونه نیست، در بسیاری از موارد، وجود انتخاب‌های گوناگون اکثرا و بیشتر می‌تواند منجر به نادیده گرفتن مشتری بالقوه می‌می شود، که به نوبه خود منجر به افزایش تعداد فروش از دست رفته می‌می شود. در صورتی که طیف وسیعی از محصولات دارید، محصولات خود را به نحوی تنظیم و همچنین در صفحات قرار دهید که به عنوان گزینه‌های متغایر و متفاوت در اختیار مشتری قرار گیرد و همچنین آن احتمال را کاهش می‌دهد که بازدید کننده در بین تعداد بسیاری از محصولات گوناگون غرق و همچنین سردرگم می‌می شود. با تنظیم محصولات به دسته‌های محدود می‌توانید به تمرکز مشتری بر محصولات، کمک نمایید. درهرصورت، به یاد داشته باشید که زمانی که انتخاب‌های بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهید، اکثرا و بیشتر احتمال دارد که مشتری به‌جای غیره ای برود. پس با محدودسازی هوشمندانه انتخاب‌ها به افزایش فروش آنلاین خود کمک نمایید.

گرفتن تصاویر با کیفیت از محصولات سرمایه‌گذاری نمایید

شواهد خیلی زیاد وجود دارد که  در بسیاری از موارد ، بسته‌بندی یک ماده غذایی ، واقعا بهتر از مزه آن هم ماده غذایی بوده می باشد. با توجه به آنکه ظاهر یک محصول خیلی زیاد مهم می باشد، بایستی و حتما بر چگونگی درک اشخاص از خصوصیات ظاهری محصول خود سرمایه‌گذاری نمایید. با سرمایه‌گذاری بر عکاسی حرفه‌ای و همچنین باکیفیت از محصول ، کیفیت را به بازدیدکنندگان وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو القاء نمایید. صرف‌نظر از آنچه تو می‌فروشید، به هیچ عنوان از عکس‌های کوچک و همچنین نامفهوم بهره بری و استفاده ننمایید. همچنین بایستی و حتما جهت یک محصول حداقل ۳ تا ۵ عکس وجود داشته باشد. بایستی و حتما از هر زاویه قابل‌تصور، از محصول خود عکس مناسبی داشته باشید. شهروندان و مردم شهر دوست دارند قبل از خرید، بتوانند محصول را از تمام ابعاد ببینند و همچنین تصویر ذهنی خود را از آن هم بسازند. آن تصویرسازی آسان از محصول می باشد که فرد را به خرید محصول تحریک نموده و همچنین افزایش فروش آنلاین تو را به دنبال خواهد داشت.

افزایش‌فروش‌آنلاین ( قسمت اول )

 

تیم مشاوران مدیریت ایران : مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل حمایت از حق مؤلف و همچنین مترجم میباشد و همچنین هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع پیگرد قوانین و قانونی دارد.

نوشته افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم ) اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.

%name افزایش فروش آنلاین – ۲۵ استراتژی افزایش فروش آنلاین ( قسمت دوم )
منبع: iranmct.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

نوشتن طرح کسب و همچنین کار تجاری – ۵ نقطه طلایی در یک بیزینس پلن موفق

نوشتن طرح کسب و همچنین کار تجاری – ۵ نقطه طلایی در یک بیزینس پلن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست