یکشنبه , شهریور ۳۰ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

اهمیت هاله اعتماد و همچنین هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

تیم مشاوران مدیریت ایران

جهت درک آنلاین برندینگ Online Branding وب برندینگ WebBranding ) ابتدا بایستی و حتما مفهوم برندینگ را شناخته و همچنین بدانیم که برند از چه اجزایی تشکیل‌شده می باشد.

برند (نمانام) عبارت می باشد از یک ایده یا تصویر خاص از محصول یا خدمت که مشتری با آن هم ارتباط برقرار می‌نماید که می‌تواند از طریق شناخت نام، لوگو(نشان‌واره)، شعار و همچنین یا یک طرح خاص که شرکت مالک آن هم ایده یا تصویر باشد.

برندینگ، برند سازی Branding زمانی انجام خواهد داد که نشانه ها و علائم و همچنین ایده‌هایی که متعلق به نهاد می باشد، با استقبال روزافزون مخاطبان آن هم برند مواجه شده و همچنین در زمان حضور در عرصه رقابت با سایر شرکت‌هایی که آن هم محصول یا خدمت را ارائه می‌نماید، به یادآوری محصول و همچنین خدمت کمک نموده و همچنین در زمان خرید، جهت مشتری الویت ساخته یا ایجاد نماید.

onlinebranding webbranding اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

در کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای، تمام تلاش نهاد بر برندینگ می باشد، ولی باید توجه داشت اکثر مدیران نهاد‌ها، برندینگ را آن هم تبلیغات می‌دانند. شرکت‌های تبلیغاتی در زمان طراحی کمپین تبلیغاتی یک اشتباه پهناور و بزرگ انجام می‌دهند که آن هم تمرکز بر شناساندن برند به مخاطب یا افزایش سطح شناخت برند Brand Recognition می باشد.

شرکتی که صرفاً ابزار و همچنین کانال‌های تبلیغاتی را در اختیار دارد، لزوماً عملیات برندینگ را به‌صورت علمی انجام نمی‌دهد. تبلیغات در آن حالت تنها شناخته شدن و شهرت ساخته یا ایجاد نموده و همچنین به نهاد استانداردی در جهت پیش رفت و همچنین حفظ سهم بازار می‌دهد.

برندینگ قسمت خیلی زیاد مهم از تجارت تحت وب یا تجارت اینترنتی می باشد. برندینگ ساخته یا ایجاد شناخته شدن و شهرت می‌نماید البته شهرتی که بایستی و حتما بر اساس ماهیت محصول یا خدمت ارائه‌شده ساخته یا ایجاد می‌گردد (می‌تواند مثبت و همچنین یا منفی باشد) و همچنین باعث ساخته یا ایجاد درامد جهت برند می‌می شود.

هنگامی‌که بر برندینگ تمرکز و همچنین یا در حال ساخت برند شرکت خود هستید، بایستی و حتما جهت موفقیت برندتان برنامه جذاب و جالب و خوب جامعه‌ای جهت طراحی وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین سئو (SEO: Search Engine Optimization) وبسایت و مرکز خبرهای جدید نیز بایستی و حتما داشته باشید.

هماهنگی نام برند با نام دومین، یکی از مهم‌ترین موارد در فرایند برندینگ و همچنین شناخت ایده یا تصویر محصول یا خدمت می است و خواهد بود.برندینگ فرایند ساخت مهم‌ترین دارایی نهاد می باشد که در ارتباط با ساخته یا ایجاد اعتبار و همچنین شناخته شدن و شهرت مناسب جهت نهاد می است و خواهد بود.در صورتی که سازمانی دچار نقصان یا ضعف در شناخته شدن و شهرت در بین سایر رقبا باشد، دوای دردش برندینگ خواهد بود که می‌تواند چهره برند را تقویت و همچنین بهبود بخشد. برندینگ ایجادکننده انتظارات مشتری می باشد، پس جهت پاسخگویی مسئولانه به آن انتظارات بایستی و حتما تلاش خود در زمان ارائه کالا یا خدمت دوچندان نماید.

برندینگ آنلاین خیلی اکثرا و بیشتر از یک لوگو باحال یا یک شعار دوست داشتنی و جذاب می باشد.

قواعد جدید آن بازی را باهم بررسی کردن خواهیم نمود.

داشتن یک وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید ضعیف، حضور نیم‌بند در شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی؛ که جهت آن هم برندینگ نام زیبا و همچنین دل‌انگیزی که به هزار زحمت ثبت نموده‌اید، دیگر کافی نیست.

چرا برندینگ آنلاین Online Branding مهم می باشد ؟

ماهیت کسب‌وکار و همچنین رقابت‌های تجاری داخلی و همچنین بین‌المللی در دنیای امروز اشخاص و همچنین کسب‌وکارها را هرچه اکثرا و بیشتر به توسعه کسب‌وکار خویش ترغیب می‌نماید. در مسیر توسعه، برندینگ عامل کلیدی خواهد بود. ولی باید توجه داشت چرا ؟

زیرا ما به افرادی که می‌شناسیم اعتماد می‌نماییم. به افرادی که با آن هم ارتباط داریم و همچنین آن هم‌ها هم به افرادی که اعتبار آن هم را سنجیده و همچنین به آن هم باور دارند معامله می‌نمایند.

  • برندسازی، آگاهی از برند را به ارمغان خواهد آورد، چیزی که هر کارآفرینان و همچنین کسب‌وکارها به دنبال آن هم خواهند بود.
  • برندسازی، فرصت‌های پایدار بر بستر علاقه و همچنین توسعه هواداران و همچنین وفاداران برند ساخته یا ایجاد خواهد نمود.
  • برندسازی، افزایش اعتبار را به همراه خواهد داشت، زیرا ما از مرزهای جغرافیایی پیش خود خارج گشته و همچنین جهت جهانیان قابل‌دسترس خواهم شد.
  • برندسازی، اعتماد سایرین را بر ما افزایش می‌دهد . مهم‌ترین قسمت و بخش فروش حرفه‌ای در فرایند مدیریت فروش، عبارت می باشد از تغییر پیدا کردن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می باشد، تغییر پیدا کردن مشتری به منافع پایدار کسب‌وکار.

در صورتی که تا اینجا مفهوم برندسازی را به‌درستی درک نموده باشید. بایستی و حتما گفت که اکنون زمان آن هم می باشد که هر کسب‌وکار باسابقه و همچنین یا هر کارآفرینی بایستی و حتما به دنبال برندسازی تحت وب باشد.

در مورد طراحی وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود با جدیت فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن نمایید. طراحی وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را صورت کامل در اختیار شرکت‌های طراح وب و همچنین یا هر فرد مستقل در آن حوزه نسپارید. آن اشخاص تنها و فقط درزمینه برنامه جذاب و جالب و خوب‌نویسی و همچنین جایگذاری سرویس‌ها تحت وب (پلاگین) در یک وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید تخصص داشته و همچنین طبیعتاً در مورد ماهیت کسب‌وکار و همچنین نوع رفتار مصرف‌کنندگان سرویس ها و خدمات و همچنین محصولات و همچنین سلایق تو اطلاعی ندارند. با آن کار، فردی یا شخصی‌سازی خدمت به مشتری Customized Services، جایی در وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو نخواهد داشت و همچنین تصاویر و همچنین مباحث و مطالب قرار داده‌شده منطبق بر هویت برند تو نخواهد بود.

اصول نوین فعالیت در برندینگ تحت وب (وب برندینگ) خاطرنشان می‌نماید که، حضور یک‌سویه در را وب کاهش دهید ولی باید توجه داشت تعامل سازنده در آن هم را افزایش دهید. بر اساس یک بررسی جامع که اخیر در دو دانشگاه نیوکاسل استرالیا و همچنین هاروارد گرفته شده می باشد ۱۰ نقطه اساسی جهت موفقیت در برندینگ آنلاین گفتن‌شده می باشد:

۱- وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را به‌صورت اختصاصی طراحی نمایید:

جهت به یادسپاری وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید، بایستی و حتما برخورد ابتدایی و اولیه با آن هم دوست داشتنی و جذاب باشد، پس آن هم را اختصاصی طراحی و همچنین عکسی مجزا از رقبا در ذهن مخاطب ساخته یا ایجاد نمایید. بین طراحی اختصاصی و همچنین توانایی بهره بری و استفاده مناسب کاربر از وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید، تعادل برقرار سازید. در نظر داشته باشید که طراحی اختصاصی مهم‌تر از انتقال پیام برند به مخاطب نیست و همچنین بایستی و حتما در طراحی آن هم آن پیام به‌درستی منتقل گردد.

۲- لوگوی مناسب طراحی نمایید:

لزوماً لوگو Logo نباید دل‌انگیز، فریبنده یا خیلی پیچیده باشد، تنها کافی می باشد که نمادی از کسب‌وکار تو باشد و همچنین به تصویرسازی ذهنی مخاطب کمک نماید، همچنین شناخت برند و همچنین تشخص برند تو از سایر برندها را آسان نماید.

جهت مثال، در صورتی که تمرکز تو بر برقرار ارتباط و همچنین تعامل سازنده با مشتری می باشد، می‌توانید از یک نماد گفتگو در لوگو بهره بری و استفاده نمایید که به همراه یک رنگ خاص، شمارا در ذهن مشتریان تداعی نماید. کاملاً شیک و همچنین ساده.

۳- یک عبارت کوتاه و همچنین ساده جهت Tagline خود انتخاب نمایید:

عبارت کوتاه End lines, Straplines) Tagline) . یک عبارت می باشد که در لحظات ابتدایی و اولیه وارد شدن بازدیدکنندگان به وبسایت و مرکز خبرهای جدید، به آنان آن امکان را می‌دهد که بلافاصله با خواند آن هم، ماهیت فعالیت و همچنین تمرکز موضوعی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را تشخصی دهند.

آن عمل بیشترین بازخورد را دارد که فایده بهره بری و استفاده از سرویس ها و خدمات و همچنین یا محصولات شرکت را در خود داشته باشد. جهت مثال، Tagline تیم مشاوران مدیریت ایران عبارت می باشد : ارتقاء علمی مدیر و همچنین مدیریت.

در صورتی که تو نیز تگ لاینی جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود انتخاب نموده‌اید، خوشحالیم خواهیم شد که آن هم را به همراه لینک وبسایت و مرکز خبرهای جدید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
حالا زمان آن هم می باشد که ببینیم چگونه بایستی و حتما سطح آگاهی از برند را افزایش داد.؟

جهت افزایش سطح آگاهی از برند بایستی و حتما هاله علاقه به برند به آن هم افزود.

ساخت یک برند با هاله‌ای از علاقه Brand Likable

ساخت برند با قدر تشخیص، خیلی زیاد ساده‌تر می باشد از آن هم‌که بخواهیم برندی را به‌گونه‌ای معرفی نماییم که شهروندان و مردم شهر عاشقانه آن هم را دوست داشته باشند. امروزه آن عمل از طریق ساخته یا ایجاد ارتباط صمیمانه و همچنین نزدیک برند با مخاطبان ساخته یا ایجاد می‌گردد. برندی که هاله علاقه را داشته باشد و همچنین بتواند آن هم را حفظ نماید، جاودان خواهد ماند.
شاید بهترین نقطه آن هم می باشد که مخاطبان نیز علاقه دارند که به‌صورت فردی یا شخصی با تو در ارتباط باشند.

به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که یک کالای خریداری‌شده دچار مشکلی می‌گردد و همچنین تو با شرکت ارائه‌دهنده سرویس ها و خدمات بعد از فروش آن هم کالا تماس حاصل می‌فرمایید، علاقه دارید که پیام تو توسط یک انسان شنیده می شود و همچنین به تو آن هم دلداری داده و همچنین یا مشاوره دهد و همچنین یا حداقل زمان رفت و آمد و مراجعه را اعلام نماید، به‌جای آنکه توسط دستگاه ضبط پیام Answer Machine پیامتان گرفتن گردد تا بعداً با تو تماس حاصل گردد.

branding likablehalo اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

۴- اضافه نمودن صفحه در مورد ما ‘About US’ یا صفحه شروع ازاینجا ‘Start Here’ :

صفحه “در مورد ما” به تو آن امکان را می‌دهد که در مورد خودتان توضیحاتی ارائه نمایید و همچنین صفحه “شروع ازاینجا” به مخاطب تو کمک می‌نماید که مرحله اول شروع یک فرایند (خرید، دانلود، ارسال،….) در وبسایت و مرکز خبرهای جدید را به‌خوبی دانسته و همچنین در بین لینک‌ها سردرگم نشود (با صفحه فرود Landing Page متغایر و متفاوت می باشد).

۵- اضافه نمودن جعبه ارتباطی شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی به وبسایت و مرکز خبرهای جدید :

تو می‌توانید جعبه ارتباطی شبکه فرهنگی و اجتماعی مانند فیس‌بوک Like Box و همچنین یا توییتر Timeline را به وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود اضافه نمایید. در آن حالت کاربر وبسایت و مرکز خبرهای جدید به‌صورت مستقیم و همچنین زنده پست‌های ارسالی را دیدن و همچنین با رفتن روی آن شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی قادر به گرفتن پاسخ سؤالات و همچنین ارائه پیشنهاد‌ها بوده و همچنین یا با نظرات دیگر مخاطبان و همچنین مشتریان آشنا می‌گردد. آن مورد در خصوص تمام

۶- ارسال لینک به سایر شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی :

در حدود ۱۵۷ شبکه فرهنگی و اجتماعی معتبر بین‌المللی وجود دارد. سعی نمایید به مهم‌ترین آن هم‌ها لینک ارسال نمایید. (البته در صورتی که مخاطبتان در آنجا حضور دارد)

۷- تولید ویدیو یا پادکست:

گام ۵،۶ و همچنین ۷ همگی در خصوص ارائه چهره انسانی از برند می باشد. جایی که نشان دهید “همه‌چیز برنامه جذاب و جالب و خوب‌نویسی نشده می باشد”.

فرض کنید که نیت و اراده دارید که یک مشاوره در حوزه مشاوره مدیریت استخدام نمایید. در اینترنت کلمه مشاوره مدیریت را جستجو می‌نمایید. به وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید دو مشاور A,B برمی‌خورید. هردو محتوای مناسب در وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود داشته و همچنین هردو رزومه خوبی دارند. ولی باید توجه داشت تنها مشاور A در وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود لینک به شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد و همچنین سریعاً در آنجا به سؤالات تو پاسخ می‌دهد و همچنین ویدیوهای مرتبط ارائه نموده می باشد. به نظر تو کدام‌یک فرهنگی و اجتماعی‌تر خواهند بود. کدام‌یک قابل‌اعتماد و همچنین حرفه‌ای می باشد؟

  • آن عمل بخشی از فرانید بازاریابی محتوا می باشد که بر اساس مقاله اخیرمان (بازاریابی محتوایی – بازاریابی مفهومی) جزئی از بازاریابی مفهومی خواهد بود.

 

ساخت برند با هاله اعتماد و همچنین اعتبار Brand Trustable

 

تو قادرید که باحالترین برند روی زمین باشید ولی باید توجه داشت آن معنا نیست که شهروندان و مردم شهر بایستی و حتما پول به‌پای برندتان بریزند.مخاطبان برندتان پیش از آنکه چیزی بخرند مستلزم و نیاز به اعتماد به تو دارند – آن هم‌روش که پیش‌تر گفتیم : مهم‌ترین هدف برند سازی، ساخته یا ایجاد و همچنین افزایش حس اعتماد می باشد که مهم‌ترین قسمت و بخش فروش حرفه‌ای می باشد.

branding trusthalo اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

نقطه غم‌انگیز داستان آن می باشد که آن فرایند یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و همچنین مستلزم و نیاز به زمان و همچنین کار برنامه جذاب و جالب و خوب‌ریزی‌شده دارد که در فرایند برندینگ بر عهده مدیریت برند و همچنین یا مدیر بازاریابی می باشد. ساخته یا ایجاد هاله اعتماد پیرامون برند درواقع تماماً مرتبط با ساخته یا ایجاد ارزش‌افزوده جهت تیم مخاطب می باشد که شامل ارائه محتوای باکیفیت بالا، کمک‌کننده و همچنین باقابلیت به اشتراک‌گذاری می باشد.

۸- تولید محتوای دست‌اول و همچنین فوری :

بعضی وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید‌ها و همچنین یا وبلاگ‌ها خیلی زیاد پرطرفدار خواهند بود ولی باید توجه داشت متون خیلی زیاد ساده، دست اولی و همچنین فوری دارند مانند : آیا تابه‌حال دیده‌اید که یک مشتری به خاطر یک بانک گریه کند؟ و همچنین یا فرهنگ تیم فروش تو، کشتی جنگی یا کشتی دزدان دریایی؟

تیم مشاوران مدیریت ایران در قسمت خبرنامه مدیریت و همچنین تجارت خود آن‌گونه مباحث و مطالب غالباً در پاسخ به سؤالات مخاطبان وبسایت و مرکز خبرهای جدید تولید و همچنین فوراً درج می‌گردد تا درک عمومی از یک پیشامد جدید را افزایش داده و همچنین مخاطب نیز سریعاً به پاسخ دست یابد تا بداند که آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید، متعلق به اوست و همچنین ما پاسخگو هستیم.

پس در سایتتان مباحث و مطالب فوری را داشته باشید و همچنین آن هم را سنگ بنای برندسازیتان قرار دهید. در صورتی که به دیگران کمک نمایید و همچنین بر نحوه فکر کردن و اندیشیدن آنان اثرگذارید و همچنین آن هم را تغییر دهید در پس نتیجه آن می شود که به لیست ذهنی مشتری واردشده و همچنین به‌عنوان یک منبع الهام‌قسمت و بخش و همچنین قابل‌اعتماد شناخته خواهید شد.

۹- ارائه یک پیشنهاد ارزشمند ولی مجانی و رایگان :

تمرکز تو بر تولید محتوای باارزش می باشد. درواقع یک وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید بدون ارائه محتوای دوست داشتنی و جذاب و همچنین اصولی و کاربردی هیچ‌چیزی نیست و همچنین بقیه موارد اهمیت ندارد. ولی جهت ارزشمند نمودن محتوا و همچنین رقابت با سایر، بایستی و حتما یک برگه برنده نیز رونمایید. مطلبی مجانی و رایگان ولی باید توجه داشت باارزش را به‌عنوان پاداش به مخاطب ارائه نمایید. می‌توانید جهت گرفتن آن مباحث و مطالب از مخاطب درج ایمیل را الزامی نمایید ولی باید توجه داشت در صورتی که مطلب علی رغم عنوانش جذاب و جالب نباشد . برند خود را رسماً زیر پا له نموده‌اید.

۱۰- خودتان باشید :

جهت مثال، ما در آغاز (به مدت ۲ سال شمسی) خدماتمان را بر روی وبلاگ معرفی می‌نمودیم، ولی بعد از اراده و تصمیم راسخ به تأسیس یک وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید پارسی جهت ارائه سرویس ها و خدمات در ایران، افغانستان و همچنین تاجیکستان، از ابتدا اراده و تصمیم راسخ گرفتیم که خودمان باشیم و همچنین هیچ فرقی ازلحاظ پاسخگویی در داخل و همچنین خارج از وب در مقابل مخاطب پارسی‌زبان نداشته باشیم. تو نیز بایستی و حتما با آن هم فرهنگ سازمانیتان در فضای وب پاسخگو بوده و همچنین نشان دهید که درواقع قابل‌اعتماد و همچنین حرفه‌ای هستید.

 

 منابع : entrepreneurship.org ,  buildingabrandonline.com , jeffbullas.com , chrisducker.com

 تیم مشاوران مدیریت ایران : مباحث و مطالب آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل حمایت از حق مؤلف و همچنین مترجم می باشد و همچنین هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قوانین و قانونی دارد.

 

%name اهمیت هاله اعتماد و هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding
منبع
بهترین آموزش ها در باره بازاریابی : اهمیت هاله اعتماد و همچنین هاله علاقه در آنلاین برندینگ Online Branding

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی MROI چیست ؟

نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی MROI چیست ؟ نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی Marketing ROI  چیست ؟ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست