سه شنبه , مرداد ۲۹ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ )  چیست ؟

بازاریابی فیلم یا کلیپی یکی از انواع بازاریابی می باشد که با دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی آنلاین ) نقطه مشترکی دارد و همچنین به عنوان ابزار وب برندینگ نیز می باشد. در صورتی که یک عکس بتواند هزاران برند ، یک ویدیو چقدر حرف دارد؟

آن آن هم پایه و همچنین اساس بازاریابی فیلم یا کلیپی Video Marketing می باشد. گفتن پیام برند از طریق ویدیو انجام خواهد شد. ویدیو مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی روبه‌جلو می باشد که ویدیوی دوست داشتنی و جذاب را در کمپین‌های بازاریابی خود ادغام می‌کند. بازاریابی ویدئویی می‌تواند جهت همه چیز شامل ساخته یا ایجاد ارتباط با مشتری، ارتقاء نام تجاری، معرفی سرویس ها و خدمات یا محصولات مورد بهره بری و استفاده قرار گیرد. همچنین و علاوه بر آن، بازاریابی ویدئویی می‌تواند به عنوان وسیله‌ای جهت ارائه توضیحات آموزشی، تشویق مشتریان، پخش زنده و همچنین ارائه محتوای سرگرم کننده ویروسی ( بازاریابی ویروسی ) باشد.

video marketing بازاریابی فیلم یا کلیپی ویدیو مارکتینگ بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

بازاریابی فیلم یا کلیپی چگونه کار می‌کند ؟

در صورتی که به ویدیو مارکتینگ به صورت سطحی نگاه کنیم ، خوب خیلی ساده می باشد ، یک ویدیو ساخته شده و همچنین شرکت تو را معرفی می‌کند و همچنین باعث افزایش فروش ، افزایش آگاهی از محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات و همچنین با نزدیکی با مشتریان می‌می شود ، ولی باید توجه داشت در عمل یک کم پیچیده‌تر از آن می است و خواهد بود.مثل سایر اقدامات بازاریابی ، بازاریابی فیلم یا کلیپی بایستی و حتما بر پایه داده و همچنین اطلاعات باشد ، پس با بتوانید مقدار و اندازه و میزان بالایی از معیارها و همچنین نشانه‌های را در فضای وب رصد و همچنین ارزیابی نمایید .

جهت پیاده سازی استراتژی بازاریابی فیلم یا کلیپی :

  • منابعی بایستی و حتما تخصیص داده می شود

بایستی و حتما بودجه‌ای جهت ویدیو تخصیص داد – تجهیزات مناسب، نرم‌افزار ویرایش مناسب و همچنین تیم تولید ویدیو- و همچنین همچنین زمان مورد مستلزم و نیاز جهت تولید ویدیو.

  • داستان خود را تعریف نمایید

داستان‌سرایی در هیچ کجا به مقدار و اندازه ویدیو مهم نبوده می باشد. بنابراین بایستی و حتما اراده و تصمیم راسخ گیری نمایید که چه داستان‌هایی می‌خواهید بگویید؟ و همچنین چگونه و چطوری می‌خواهید بگویید ؟

  • جذب مخاطبین از طریق ویدیو

تنها و فقط گفتن داستان کافی نیست ، بلکه بایستی و حتما آن ویدیو بتواند موجب جذب مخاطبین می شود. چگونه بایستی و حتما داستان تو دوست داشتنی و جذاب گردد ؟ چگونه بایستی و حتما مخاطب را به قلاب انداخت ؟

  • ویدیو بایستی و حتما کوتاه بماند

استانداری جهت زمان ویدیو وجود ندارد  ( ولی باید توجه داشت توصیه‌هایی وجود دارد ) ، ولی باید توجه داشت نتایج تحقیقات عملی در حوزه بازاریابی دیجیتال نشان می‌دهد که ویدیو کوتاه بهتر می باشد. از برش فیلم دیدنی و جذاب‌هایتان نترسید ، تنها و فقط بهترین قسمت‌ها را نگه‌دارید .

  • نشر ویدیو

نشر ویدیوها بایستی و حتما به‌صورت وسیع صورت گیرد – نشر در وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید ، یوتیوب ، آپارات و همچنین تمام شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی.

  • ارزیابی کمپین

بایستی و حتما شاخص‌های ارزیابی را مشخص کردن و همچنین تحلیل نمایید. تا مقدار و اندازه و میزان موفقیت کمیپین در هر لحظه مشخص می شود.

 

نمونه‌های ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ در سراسر اینترنت وجود دارد. تنها و فقط به برندهای خیلی معروف مورد علاقه خود، نگاه نکنید. نمونه‌های موفقی بازاریابی ویدیوی حتما راه خود جهت دیده شدن توسط تو، باز میکنند و همچنین به چشم تو خواهند آمد. لیستی از نمونه های بازاریابی فیلم یا کلیپی در ادامه آورده شده می باشد.

  1. کمپین بازاریابی فیلم یا کلیپی از شرکت امنیت اطلاعات RSA security تحت عنوان : پسوردت چیه ؟
  2. کمپین بازاریابی فیلم یا کلیپی : شرکت تولید پودر قهوه
  3. بازاریابی فیلم یا کلیپی : از ناسا NANSA جهت در مورد تغییرات آب و همچنین هوا
  4. کمپین بازاریابی فیلم یا کلیپی : مجازی سازی را جهت مادرت تشریح کن

فواید بازاریابی فیلم یا کلیپی

بازاریابی فیلم یا کلیپی فواید بسیاری دارد ، اجازه دهید که با بعضی آمار شروع و همچنین بعد آن هم را به تشریح نماییم.

  • ۳۲% بازاریابان نظر دارند که جهت معرفی یک کسب‌وکار تصویر اهمیت خیلی زیاد بسیاری دارد، درحالی‌که ۲۷% متن ( مقاله‌نویسی ) را پیشنهاد می‌دهند.
  • ۸۰% بازاریابان از تصویر در شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی بهره بری و استفاده می‌کنند.
  • هر روز خدا در حدود ۱۰ میلیون ویدیو در هر دقیقه روی گوشی موبایل‌ها دیده می‌می شود
  • شرکت سیسکو اعلام کرده که تا سال شمسی ۲۰۲۲ ، ۸۲% مصرف اینترنت به خاطر تماشای ویدیو خواهد بود
  • در حدود ۷۲% تماشاگران ویدیوهای یوتیوب به دنبال ویدیوهای آموزشی در حوزه ، تفریحی و سرگرم شدن ، کار و همچنین تحصیلات خود خواهند بود.
  • ۴۵% بازاریابان معتقدند که در بازار B2C ، ویدیوهای موفق آنانی خواهند بود که از پیش ‌تولید و همچنین تدوین شده و همچنین بعدا آپلود می‌شوند.
  • ۶۲% از بازاریابان نظر دارند که ویدیو مارکتینگ ، بهترین ابزار جهت تاکتیک در بازاریابی محتوا می باشد.
بازاریابی فیلم یا کلیپی بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

مقدار و اندازه و میزان استقبال و همچنین گرایش کاربران به محتوای تولید شده توسط کسب و همچنین کارها – ویدیو مارکتینگ رتبه اول دارا میباشد.

 

ویدیو به برقرار ارتباط با مخاطب کمک می‌نماید .

 امروزه بسیاری از کسب و همچنین کارها تلاش می‌کنند که حس اعتماد را در مشتری خود ساخته یا ایجاد نمایند . ویدیو یک پل ارتباطی بین ” چه کسی هستی ” و همچنین ” چه میگویی” ساخته یا ایجاد می‌کند. به مشتری اجازه می‌دهد که از جایی که هست با برند تو اکثرا و بیشتر آشنا می شود.

ویدیو تاثیر طلایی بر سئو دارد.

 کمک می‌کند که به وب‌وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو یک بک لینک عالی داده می شود ، لایک‌ها و همچنین بازنشرهای آن هم روی رتبه تو در گوگل اثر دارد ، ترافیک روی وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید را افزایش می‌دهد.

ویدیوها مقدار و اندازه و میزان به یادسپاری را افزایش می‌دهد.

زمانی که مشتری چیزی در مورد برند بشنود ، در حدود ۱۰% آن هم را تا سه روز بعد به یاد می‌آورد ؛ ولی باید توجه داشت در صورتی که بشنود و همچنین ببیند ، تا ۶۵% آن هم اطلاعات را تا ۳ روز بعد به یاد می‌آورد.

نوشته بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟   اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  
منبع
بهترین آموزش ها در باره بازاریابی : بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟  

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

باتنا BATNA و همچنین زوپا ZOPA در مذاکره به چه معناست ؟ ( به همراه مثال )

باتنا BATNA و همچنین زوپا ZOPA در مذاکره به چه معناست ؟ ( به همراه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *