پنج شنبه , آبان ۳۰ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

تخفیف گرفتن

تخفیف گرفتن می‌تواند سرعت دستیابی به توافق را افزایش، نمایشی از حسن نیت و همچنین اهرمی جهت درخواست امتیاز خاص توسط مشتری به حساب آید. پیش‌تر در یک مقاله توضیح دادیم ؛ تخفیف نیز شامل خطرهای احتمالی می باشد که یک مدیر فروش بد و همچنین غیرحرفه ای آن خطرها را به موقع درک نمی‌نماید.

تخفیف گرفتن تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

زمانی ارائه تخفیف یک مزیت می باشد که تخفیف استراتژیک باشد – نه هر موقع که مشتری بالقوه از تو درخواست تخفیف نمود. وعده تخفیف پیش از شروع مذاکره واقعی می‌تواند به سه پیامد منفی زیر را به همراه داشته باشد :

  • خریدار به صورت غیرآگاهانه ، ارزش کمتری را جهت تو و همچنین محصولات تو فرض می‌نماید
  • تمرکز مشتری از ارزش محصول به نرخ محصول منحرف می‌می شود. نرخ بازگشت سرمایه‌ایی که نهاد مدنظر دارد با آن روش کمتر از مقدار و اندازه و میزان واقعی می باشد.
  • یک ابزار چانه‌زنی را از دست خواهید داد. یکی از اصول مذاکره موفق در بد-و همچنین-بستان آن هم می باشد.

در صورتی که پیشنهاد تخفیف در شروع فرایند فروش ارائه می شود ، یک شانس پهناور و بزرگ جهت آنکه تو نیز در عوض از مشتری چیزی بخواهید را از دست خواهید داد، زیرا هنوز نمی‌دانید که مشتری از تو چه می‌خواهد.

هنگامی که زمان به دست آوردن توافق واقعی می‌رسد ، خریدار عادت دارد بدون آنکه هنوز چیزی خریده باشد ، تخفیفی را بگیرد.

البته پاسخ به سوالاتی مرتبط با تخفیف نیز در جریان مذاکره فروش چالش برانگیز می باشد. بایستی و حتما انتظارات مشتری بالقوه خود را برطرف نمایید، بدون آنکه حاشیه سود خود را از بین ببرید.

حتما با خود فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می‌کنید که در زمان مذاکره چه بایستی و حتما گفت ؟

  • در صورتی که مشتری بگوید : “خیلی هزینه بالاست” ، ما در اینجا چند جواب داریم :
  • قبل از بحث کردن در مورد تخفیف ، اجازه بدهید ببینم که تو دقیقا به چه چیزی مستلزم و نیاز دارید، بعدا ما تخمین دقیقی از نرخ به تو بدهیم.
  • یک سوال خوب بایستی و حتما پرسید ، الان تنها مشکل باقی‌مانده تنها و فقط نرخ می باشد ؟
  • آن تعداد را تا چه زمانی مستلزم و نیاز دارید ؟ بایستی و حتما سعی نمایید که مذاکره چندوجهی گردد
  • چرا فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می‌کنید که ما حاشیه سودی بالایی داریم ؟
  • من میتونم x قسمت و بخش تخفیف بدهم در صورتی که تو y قسمت و بخش آن هم را نقد ، z قسمت و بخش زودتر  یا K  عدد از آن هم را خریداری نمایید.

نوشته تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری
منبع
تازه ترین و جدیدترین آموزش ها در باره بازاریابی : تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

زبان بدن – تحلیل حالت صورت – ارتباط و رابطه احساس و همچنین اثربخشی تبلیغات

زبان بدن – تحلیل حالت صورت – ارتباط و رابطه احساس و همچنین اثربخشی تبلیغات …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *