چهارشنبه , مرداد ۳۰ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC چیست؟ ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC عبارت می باشد از ساخته یا ایجاد هماهنگی بین عناصر متعدد ترفیع ( پروموشن Promotion ) می باشد و همچنین دیگر فعالیت‌های ارتباطی با مشتریان نهاد می باشد. اساس و همچنین ریشه ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان یک ابزار در مسیر پیاده سازی اهداف ارتباطی نهاد می باشد که اصطلاحا آن هم را آمیخته ترفیع Promotional […]

نوشته تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications
منبع
بهترین آموزش ها در باره بازاریابی : تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

۱۴ شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش  Sales KPI

۱۴ شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش  Sales KPI شاخص کلیدی ارزیابی عملکرد فروش ارزیابی عملکرد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *