سه شنبه , آذر ۲۰ ۱۳۹۷
خانه / سئو و بهينه سازي / زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

در آن مطلب که مهمترین موضوعش در مورد زمان خرید رپورتاژ هست میپردازیم و همچنین در پایان ۲ سوپرایز در مورد رپورتاژ رو عرض میکنم که در هیچ جایی نخواهید دید.

یکی از تاثیرات رپورتاژ در باره سئو، افزایش محبوبیت وبسایت و مرکز خبرهای جدید در گوگل و همچنین افزایش امتیاز وبسایت و مرکز خبرهای جدید در گوگل می باشد. یکی از نکاتی که خیلی زیاد مهم می باشد زمان خرید رپورتاژ می باشد. در صورتی که تو میخواهید وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را سئو کنید و همچنین میخواهید روند سئوی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را که شامل موارد زیر هست را انجام دهید، مطمئن بشوید که ترتیب آن موارد را به درستی رعایت کرده اید.

  1. بهینه سازی داخلی وبسایت و مرکز خبرهای جدید
  2. تولید محتوا
  3. سوشیال مارکتینگ (احتمالاً)
  4. برندینگ در سایتها
  5. لینک سازی یا خرید بک لینک انبوه (افزایش رتبه از ناکجا آباد تا صفحه ۲ گوگل)
  6. رپورتاژ (از صفحه ۲ گوگل یا رتبه ۱۰ گوگل تا رتبه ۱)

رپورتاژ چه مفهومی جهت گوگل دارد؟ (خیلی زیاد مهم)

رپورتاژ در پروسه سئو، یک نوع بک لینک محسوب می می شود که از سایتهای معتبر و همچنین پهناور و بزرگ به وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو داده می می شود. ببینید، از نظر گوگل هیچ سایتی نباید جهت خودش بک لینک ثبت کند، گوگل میگوید تو تنها و فقط بایستی و حتما وبسایت و مرکز خبرهای جدید با محتوای ارزشمند و همچنین مفیدی داشته باشید تا کاربران و همچنین سایتهای معتبر به تو لینک بدهند و همچنین تنها و فقط به آن روش لینک بدست بیاورید.

گوگل هنگام و زمانی که میخواهد اعتبار و همچنین ارزش سایتی را مقدار و اندازه گیری کند، بررسی کردن می کنید که آن هم وبسایت و مرکز خبرهای جدید در بین [کاربران و همچنین سایتهای معتبر] چه جایگاهی دارد. بک لینکهایی که تو تهیه میکنید یا هنگامی که اقدام به لینک سازی جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود میکنید در واقع به آن معنی خواهند بود که کاربران وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو از وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو راضی بوده و همچنین اقدام به نشر لینک تو در فرومها، وبلاگهایشان، سایتها و همچنین پروفایلشان در شبکه های فرهنگی و اجتماعی نموده اند. که آن بک لینکها از سایتهای کاربر محور بوده اند.

ولی سایتهای معتبر چه؟ یکی از شاخص های مقدار و اندازه گیری اعتبار و همچنین برندینگ سایتها از نظر گوگل، لینک دادن و همچنین معرفی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو در سایتهای معتبر و همچنین پهناور و بزرگ ( مثلا سایتهای خبری یا سایتهای مرتبط با حوزه کاری وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو) می باشد. 

هنگام و زمانی که رپورتاژ تهیه میکنید، از نظر گوگل بدین معنی می باشد که سایتهای معتبر و همچنین پهناور و بزرگ به برند تو ارزش قائل خواهند بود و همچنین برند تو معتبر می باشد. پس گوگل هم جهت آن اعتبار، ارزش قائل می می شود.

زمان مناسب جهت اقدام به خرید رپورتاژ

1x1.trans زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه 2 رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

زمان خرید رپورتاژ

رپورتاژ زمانی تاثیر گذار می باشد که تو کلمه کلیدی هدف خود را به روش مناسبی گستر داده باشید و همچنین در نتایج گوگل در صفحات ابتدایی و اولیه قرار گرفته باشید. من رپورتاژ را به دوپینگ تشبیه میکنم. دوپینگ جهت ورزشکارانی که ضعیف خواهند بود بی فایده می باشد ولی باید توجه داشت در صورتی که چند ورزشکار که با هم رقابتی نزدیک دارند را در نظر بگیرید که یکی از آن هم ها دوپینگ کرده می باشد می بینید که فردی یا شخصی که دوپینگ کرده می باشد اول خواهد شد. در صورتی که وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو با کلمه کلیدی مشخصی در صفحات اول گوگل می باشد ، می توانید با خرید بک لینک و همچنین رپورتاژ مناسب می توانید به راحتی به رتبه های اول دست پیدا کنید.

هنگام و زمانی که سایتتان به صفحه ۲ گوگل رسید، میتوانید اقدام به خرید رپورتاژ کنید.

در رپورتاژی که خریداری می کنید بیش از ۵ بک لینک ثبت نکنید

اشخاص بسیاری تصور می کنند که هر چه در یک صفحه از لینک های بیشتری بهره بری و استفاده کنند رتبه و همچنین امتیاز بیشتری هم گرفتن خوهند کرد، ولی باید توجه داشت آن یک تصور کاملا اشتباه می باشد. از نظر گوگل هر صفحه ای یک ارزش و همچنین اعتبار (page athurity) مشخص دارد ، آن اعتبار به صورت مساوی میان لینک های آن هم صفحه تقسیم می می شود ، در اصل تو با قرار دادن لینک های اکثرا و بیشتر نه تنها آن هم لینک بلکه بقیه لینک های موجود را هم کم ارزش و همچنین فاقد اعتبار خواهید کرد.

در یک صفحه دوبار به یک صفحه دیگر لینک ندهید

یکی دیگر از تصورات اشتباه که میان کارشناسان و همچنین شرکت های ارائه دهنده سرویس ها و خدمات وب خیلی زیاد شایان می باشد ، لینک دادن به یک صفحه با متن های لینک (anchor text) متغایر و متفاوت می باشد . در آن کار گوگل تنها و فقط لینک اولی که به آن هم صفحه می باشد را معتبر شناخته و همچنین بقیه ی لینک هایی که به آن هم صفحه منتهی می شوند را بی اعتبار می کند.

لینک هایی که در رپورتاژ ثبت می کنید را به صفحات داخلی بدهید.

1x1.trans زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه 2 رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

لینکدهی داخلی

صفحه اصلی هر وبسایت و مرکز خبرهای جدید عموما با عباراتی عمومی و همچنین پر جستجو هدف گذاری خواهد شد. رپورتاژ ها عموماً آنقدر قوی نیستند که بتوانند اینگونه صفحاتی با اینگونه کلمات کلیدی عمومی را تقویت کنند. البته در صورتی که رقابت در آن هم کلمه کلیدی پایین باشد و همچنین یا تو رتبه ای خیلی زیاد بالا در گوگل داشته باشید آن کار می تواند جهت تو موثر باشد. پیشنهاد ما آن می باشد که دائما در رپورتاژ های خود به صفحات داخلی و همچنین غیر از اصلی و همچنین با کلمات کم رقابت لینک سازی کنید، زمان که کلمات های کلیدی کم رقابت و همچنین جانبی تو کاملا اقتدار و قدرت گرفتند و همچنین رتبه تو ارتقا یافت، می توانید جهت ارتقا رتبه خود در کلمات پر رقابت اقدام کنید.

بهره بری و استفاده از تصاویر اختصاصی در رپورتاژ

گوگل وجود عکس در متن و همچنین صفحه را یکی از فاکتور های مهم خود در رتبه بندی و همچنین امتیاز دهی به مباحث و مطالب اعلام کرده می باشد. بهتر می باشد جهت افزایش اعتبار صفحه رپورتاژ عکس هایی اختصاصی تهیه کرده و همچنین در صفحه قرار دهید. ارتباط اکثرا و بیشتر میان عکس و همچنین متن می تواند ارزش کلی متن را اکثرا و بیشتر کند و همچنین در پس نتیجه آن می شود که رپورتاژ خریداری شده می تواند جهت وبسایت تو پس نتیجه آن می شود که بهتی به همراه داشته باشد.

جهت رپورتاژ خودتان بک لینک بگیرید.

همانطور که همه تو می دانید بک لینک های خریداری شده در صورت بی اعتبار بودن توسط گوگل شناسایی می شوند و همچنین می توانند جریمه گوگل را به همراه داشته باشند. ولی باید توجه داشت در مقابل لینک دهی داخلی دائما موجب کسب امتیاز و همچنین ارتقای رتبه وبسایت و مرکز خبرهای جدید بوده می باشد. تو می توانید از خود سایتی که از آن هم رپورتاژ تهیه کردید بک لینک خریداری کنید و همچنین لینک صفحه رپورتاژ را در آن هم قرار دهید. آن کار می تواند به صفحه رپورتاژ تو اعتبار ببخشد و همچنین پس نتیجه آن می شود که کار را به حد قابل توجهی تغییر دهد.

قبل از خرید اعتبار دامنه و همچنین spam score وبسایت و مرکز خبرهای جدید پذیرنده را حتما چک کنید

با یک ابزار آنلاین مانند open site explorer می توانید عمر، اعتبار دامنه و همچنین spam score سایتی را که می خواهید از آن هم رپورتاژ بخرید را بررسی کردن کنید. آن عوامل فاکتور های خیلی زیاد مهمی در پس نتیجه آن می شود که و همچنین تاثیر رپورتاژ خواهند داشت.

در صورتی که domain authority سایتی که بررسی کردن می کنید بالاتر از ۵۰ بود یعنی یک وبسایت و مرکز خبرهای جدید عالی جهت خرید رپورتاژ پیدا کرده اید نمره های ۴۰ و همچنین ۳۰ به ترتیب گفتن کننده خوب بودن و همچنین معمولی بودن آن هم وبسایت و مرکز خبرهای جدید جهت خرید رپورتاژ می باشد ، از وبسایت و مرکز خبرهای جدید هایی که شامل domain authority زیر ۳۰ خواهند بود رپورتاژ تهیه نکنید چرا پس نتیجه آن می شود که حاصل از رپورتاژ در آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها خیلی زیاد پایین می باشد.

در مورد spam score هم بایستی و حتما دقت داشته باشید که وبسایت و مرکز خبرهای جدید مورد نظر spam score بالاتر از ۵ نداشته باشد. چرا که وبسایت و مرکز خبرهای جدید هایی که شامل نمره بالاتر می باشند، اعتبار و همچنین ارزش خود را از نظر گوگل، به دلیل لینک سازی زیاد و همچنین فروش بالای بک لینک، از دست داده اند.

 

حجم و همچنین محتوای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ به آن معنی می باشد که یک وبسایت و مرکز خبرهای جدید دیگر یک صفحه از وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را به تو می فروشد تا تو در آن هم به وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود لینک داده و همچنین جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود تبلیغ کنید. با رعایت موارد و نکات زیر در مورد حجم مطلبی که می توانید در آن صفحه قرار دهید، می توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید:

  • متن خود را بین ۱۰۰۰ کلمه تا ۲۰۰۰ کلمه بنویسید، هر چه متن طولانی تر باشد بهتر می باشد.
  • به کلماتی که به آن هم ها لینک داده شده توجه کنید تا دقیقا آن هم عباراتی باشند که می خواهید امتیاز و همچنین اعتبار کسب کنند.
  • در متنی که می نویسید از تیتر هایی با تگ h2 و همچنین h3 حتما بهره بری و استفاده کنید
  • جهت لینک دهی عباراتی دقیق و همچنین طولانی را هدف قرار دهید و همچنین از لینک دادن به عبارت های عمومی و همچنین پر جستجو اجتناب کنید.
  • حتماً دقت کنید که متنی که مینویسید کپی نشده باشد و همچنین کاملا یونیک و همچنین اختصاصی باشد.
  • در صورتی که سایتی که در آن هم می خواهید رپورتاژ خبری تهیه کنید قابلیت ارسال کامنت و همچنین دیدگاه را دارد جهت رپورتاژ خود کامنت بدهید تا اعتبار صفحه رپورتاژ تو در گوگل بالا برود.

۲ سوپرایز:

  • یک نقطه خیلی زیاد مهم و همچنین حیاتی جهت طبیعی شدن رپورتاژ 
  • بررسی کردن یک نمونه موفق که با کلمه “بلیط قطار” از روش لینکدهی به رپورتاژ بهره بری و استفاده کرده و همچنین با آن کلمه در صفحه ۱ گوگل هست.

جهت طبیعی تر شدن رپورتاژ در متن رپورتاژ یک لینک به غیر از وبسایت و مرکز خبرهای جدید خودتان بدهید. لینکی که:

  1. مرتبط با موضوع وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو باشد.
  2. از وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو قوی تر باشد.

آن لینک یک وبسایت و مرکز خبرهای جدید خارجی یا ویکی پدیا باشد. دلیل آن هم هم آن می باشد که باعث طبیعی تر جلوه دادن رپورتاژ می می شود. در واقع آن پیام را به گوگل میرساند که آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید، یک مقاله در مورد یک موضوعی تهیه کرده و همچنین در آن هم لینک به ۲-۳ وبسایت و مرکز خبرهای جدید مرتبط و همچنین معتبر داده. پس ارزش وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو هم افزایش می بایستی و حتما.

و همچنین ولی باید توجه داشت وبسایت و مرکز خبرهای جدید ایرانی که با کلمه “بلیط قطار” صفحه ۱ گوگل هست. 

جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید قاصدک ۲۴ در وبسایت و مرکز خبرهای جدید مهر نیوز رپورتاژ ثبت شده:

1x1.trans زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه 2 رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

(منبع)

 

و همچنین و همچنین جهت رپورتاژش در وبسایت و مرکز خبرهای جدید حرف جدید و تو و تازه بک لینک داده شده که همونطور که میبینید تاثیر خیلی زیاد خوبی داشته.

1x1.trans زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه 2 رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

(منبع)

نظرتون رو با ما در میون بزارید.

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

۵ ۱



اشتراک آن نوشته

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق در تاریخ ۲۱ November 2018 | 8:17 pm نشر یافته شده شده می باشد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

موارد و نکات و همچنین اصول بک لینک سازی جهت وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها

موارد و نکات و همچنین اصول بک لینک سازی جهت وب وبسایت و مرکز خبرهای …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست