جمعه , آبان ۲۵ ۱۳۹۷
خانه / بازاريابي / فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی

فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی

فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی

فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی

فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی  یکی از بهترین روش‌های فروش حرفه‌ای می باشد. مشتریان دائم تحت یک فشار روانی که شاید با پرداخت پول اکثرا و بیشتر، کالای کمتری گیرشان آید ، بنابراین دائما احساس ریسک می‌نمایند ، پس مشتری علاقه‌مند می باشد که از تعداد محدود و همچنین مشخصی از برندهای مورد اعتماد خود به صورت دائم خرید نماید. با چنین گرایشی ، یک تیم فروش حرفه‌ای از فروشنده حرفه‌ای خود می‌خواهد که فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی را در دستور کسب و کار خود قرار دهید. یک فروشنده حرفه‌ای می‌داند که بایستی و حتما بر نیازهای مشتریان خود تمرکز نماید ، نیازهایی که توسط رقبا کمتر موردتوجه قرارگرفته می باشد.

افزایش فروش به مشتریان فعلی Sell more to current customers فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی  – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی

ما در دوره آموزش فروشندگی حرفه‌ای ، در خصوص نحوه تمرکز فروشنده بر مستلزم و نیاز مشتری جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی راه‌حل‌های بسیاری را مطرح منماییم . در ادامه به گفتن ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی خواهیم پرداخت تا با بعضی از آن تکنیکها آشنا شوید. آن تکنیک‌های فروش موجب عملکرد تو خواهد شد.

افزایش نفوذ

فروشندگانی که مایل به یادگیری در مورد مشتریان خود خواهند بود، سعی می‌کنند معظلات و مسائل و مشکلات و همچنین نیازهای مشتریان خود را جهت  اکثرا و بیشتر شدن نفوذ بر آنان ، درک می‌نمایند.

استراتژی‌های افزایش نفوذ :

  • شناسایی محصولات یا خدماتی که مشتری می‌تواند خرید کند ولی باید توجه داشت نمی‌خرد.

محاسبه کل مشتریان بالقوه با برآورد مقدار و اندازه و میزان خرید آنان از رقبا

  • ارائه برنامه جذاب و جالب و خوب‌ای جهت افزایش تعداد پروفایل‌های مشتریان بالقوه.

مدیران خرید شرکت‌ها و همچنین ادارات را شناسایی کنید و همچنین به شبکه مشتری خود متصل نمایید.

  • تلاش نمایید تا جهت تماس مشتریان خود یک ارزش ساخته یا ایجاد نمایید.

مهم‌ترین چیزی که می‌توانید با مشتریان خود به اشتراک‌گذارید، دانش و همچنین تخصص تو می باشد. چه اطلاعاتی دارید که می‌تواند جهت مشتریان سودمند باشد؟ ارزش را بر اساس شرایط مشتری تعریف نمایید. امکان ساخته یا ایجاد ارزش جهت مشتری ، پایانی ندارد، زیرا می‌قدرت در ارائه سرویس ها و خدمات سریع‌تر، تحویل بهتر، سفارش ساده‌تر، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و همچنین مزایا و همچنین …..  آن ارزش را ساخته یا ایجاد نمود.

  • نحوه کمک به بهبود کسب‌وکار مشتریان را برایشان مشخص نمایید.

تلاش نمایید که راه‌حل‌هایی را ارائه نمایید که مشتری‌ها به تنهایی نمی‌توانند پیدا کنند. هر کس در آن اقتصاد تلاش می‌کند تا موفق می شود. ممکن می باشد بتوانید ایده‌ها و همچنین تکنیک‌هایی را پیدا کنید که می‌تواند جهت مشتریان مفید باشد. به حل معظلات و مسائل و مشکلات مشتریان فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید.  راه‌حل‌های سفارشی یا منحصربه‌فردی که نیازهای ویژه مشتری را برآورده می‌کنند. سعی کنید پهناور و بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی مشتریان خود باشید.

  • آن حس را در مشتری ساخته یا ایجاد نمایید که ارتباط و رابطه ویژه ای با تو دارد.

جهت درک استراتژی کسب‌وکار مشتری و همچنین اوضاع اقتصادی و مالی او همچنین ، اعداد و همچنین ارقام اقتصادی و مالی مشتری را به درستی تحلیل نمایید. چگونه می‌توانید مشتریان خود را به کسب‌وکار خود گسترش دهید؟ هدف از رشد کسب‌وکار مشتری چیست؟ پهناور و بزرگ‌ترین ایجادکننده سود و همچنین هزینه در کسب‌وکار مشتری چیست؟ چگونه می‌توانید مشتریان در گسترش کسب‌وکار خود ، یاری نمایید ؟

  • مشتریان مشتری خود را شناسایی کنید.

چگونه می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا به آن هم‌ها اکثرا و بیشتر نفوذ نمایید؟ به مشتریان خود نزدیک شوید. هنگامی‌که آن هم‌ها را بشناسند و همچنین با رویکرد تو راحت باشند، فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی ادامه خواهد یافت.

ساخته یا ایجاد یک برنامه جذاب و جالب و خوب عملی

می‌قدرت مشتریان را به عنوان مشتریان بالقوه در نظر بگیریم و همچنین برنامه جذاب و جالب و خوب‌ای عملی جهت جذب آنان داشت. در ادامه به گفتن استراتژی‌هایی مرتبط با آن حوزه می‌پردازیم :

  • نیازهای مشتریان خود شناسایی و همچنین سعی کنید راهی جهت برطرف ساختن آن نیازها بیابید.

در صورتی که به دنبال افزایش دخل و درآمد در مقابل به رقبا هستید، با تمایز معناداری در محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات خود ساخته یا ایجاد نمایید. اکثر مشتریان تجربه‌ای در خصوص خرید دارند. آن مشتریان حتما با فروشندگانی کار می‌کنند ، که به هیچ عنوان به آنان اهمیت چندانی نمی‌دهند و همچنین مشتریان بهانه کافی جهت تغییر سریع آنان دارند. سعی کنید آن مشتریان را آگاه سازید تا سطح خریدشان از تو را افزایش دهند. در صورتی که مشتری را به خوبی بشناسید ، می‌توانید خود را با رویکرد خرید مشتری همراه نمایید.

  • کلید فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی در سرویس ها و خدمات بعد از فروش می باشد.

انتظارات مشتریان و همچنین نگرانی‌های مرتبط به پشتیبانی بعد از فروش بر تصمیمات خرید بعدی آنان تاثیر گذار می باشد. هنگامی‌که مشتریان یک محصول یا سرویس ها و خدمات را خریداری می‌کنند، نظر دارند که آن هم‌ها بیش از یک موارد خاص را خرید می‌نمایند. آن هم‌ها معمولا انتظار میزانی از سرویس ها و خدمات بعد از فروش را به همراه آن خرید از فروشنده دارند. سرویس ها و خدمات بعد از فروش مشخص کردن خواهد نمود که آیا در بعدی سفارش‌های آن هم‌ها افزایش خواهد یافت و همچنین یا به سوی فروشنده دیگر خواهند رفت . فروشندگانی که نیت و اراده افزایش فروش را دارند ، سعی می‌نمایند تا از طریق مشتریان فعلی آن کار را انجام دهند ، پس آن فروشندگان ، به سرویس ها و خدمات بعد از فروش به عنوان یک فرصت جهت تقویت ارتباط و رابطه با مشتری می‌نگرند.

  • به مشتریان خود بگویید که چرا کار با شرکت تو نشانه هوشمندی آن هم‌هاست.

مشتریان علاقه‌مندند که حس نمایند در مورد انتخاب محصول یا سرویس ها و خدمات تو ، اراده و تصمیم راسخ درستی گرفته‌اند. بهترین راه جهت حفظ و همچنین گسترش کسب‌وکارتان، تقویت مثبت اراده و تصمیم راسخ آنان در طول زمان می باشد. بایستی و حتما بین مشتری و همچنین فروشندگان یک اتوبان فروش ساخته یا ایجاد نمود تا مقدار و اندازه و میزان فروش به آن هم‌ها را حداکثر نمود. در صورتی که تنها تماس تو با مشتری بر اساس فروش چیزی به آنان باشد، تو حتما دچار دردسر خواهید شد.

  • از احساس مشتریان در مورد رقبایی که سعی دارید سهم بازار آنان را بگیرید ، سوال بپرسید .

در رقبا تو از چه چیز متنفر و همچنین از چه چیزی خرسند خواهند بود ؟ تجزیه‌وتحلیل رقابت مستلزم آن هم می باشد که حتما سوال بپرسید. پرسش ، کلید در آگاهی می باشد و همچنین فردی به درستی سوال بپرسد ، هنرمند می باشد ، جهت همین می باشد که میگویند : هنر سوال پرسیدن . هدف آن می باشد که متوجه شوید با چه رقابت می‌نمایید و همچنین چه چیزی بایستی و حتما در تو تغییر نماید.

  • به دنبال راهی جهت افزایش و همچنین تقویت سطح اعتماد باشید.

مشتریان امروز با اطلاعات خیلی زیاد متضاد و همچنین متناقض در خصوصو محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات در حال بمباران شدند، جهت برقراری ارتباط و رابطه بلندمدت با مشتری و همچنین فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی ، به عنصر اعتماد مستلزم و نیاز می باشد.

  • ساخته یا ایجاد اعتبار و همچنین اعتماد

در اینجا هفت استراتژی جهت ساخته یا ایجاد اعتبار و همچنین اعتماد که بازگشت مجدد به خرید را افزایش می‌دهد، گفتن خواهیم نمود. کسب‌وکار تو چه به ‌صورت آنلاین باشد چه به صورت سنتی می باشد ، ساخته یا ایجاد هاله اعتماد و همچنین اعتبار پیرامون برند آنلاین خیلی زیاد حائز اهمیت خواهد بود. یک مشاور واقعی جهت مشتری خود باشید. موفقیت خویش را با حفظ و همچنین رشد مشتریان فعلی با تمرکز بر برقراری تماس با اشخاص مناسب با ایده‌های نوآورانه و همچنین منحصر به فرد، افزایش دهید. ایده‌ها نوآورانه ارائه دهید. مشتریان ، کلافه در فشار رقابتی بازار خود خواهند بود و همچنین جهت بحث در مورد ایده‌های خسته‌کننده وقت ندارند. بایستی و حتما بررسی کردن نمایید که چه چیزهایی از مشتریانی  که معظلات و مسائل و مشکلات مشابه داشته‌اند، آموخته‌اید که می‌تواند بلافاصله درد بیمار فعلی را نیز از بین ببرد. فکر کردن و اندیشیدن خلاقانه کلید افزایش فروش تو با آن مشتری می باشد. در خصوص استراتژی کسب‌وکار خویش را با مشتریان خود صحبت نمایید.

  • گفتن نتایج به مشتریان.

نشان دهید که محصول و همچنین یا سرویس ها و خدمات تو چگونه میتواند تاثیری مثبت بر عملکرد مشتری مشتری داشته باشد. نیازهای را به درستی شناسایی نمود و همچنین راه حل خود به طرز متقاعد کننده ارائه نمایید.

  • نوآور باشید.

در صورتی که به عنوان یک مشاور قابل اعتماد ، به ارائه راه حل های نوآورانه و همچنین خیلی زیاد متمایز به چالش های منحصر به فرد مشتریان پاسخ دهید ، اعتبار تو افزایش خواهد یافت.

  • تکالیف خود را انجام دهید.

بر نتایج و همچنین ارتباط و رابطه تمرکز نمایید.. شرایط جدید مستلزم استراتژی جدید می باشد. داشن بیشتری کسب نمایید و همچنین آن دانش را به ارزش تغییر پیدا کردن کنید. از پرسیدن سؤالات در مورد اوضاع مشتریان فراتر روید و همچنین به درک مشتری فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید. قبل از آنکه با مشتری رو برو شوید، پاسخ بعضی سوالات کلید مانند اوضاع آتی بازار ، رقبا، نقاط نیرو و همچنین ضعف خویش، را بیابید.

  • تمرکز بر نتایج و همچنین روابط.

با اضافه کردن ارزش ، تعهد خود به مشتری را نشان دهید. به روش دوره ای حساب مشتریان را بررسی کردن و همچنین تحلیل نمایید تا متوجه شوید که ساخته یا ایجاد کدام ارزش موجب بهبود سطح فروش در آن هم دوره شده می باشد.

  • شناخت رقبا را در دستور کار قرار دهید.

رقبای تو بیش از چیزی که خواهند بود تهاجمی یا آسیب پذیرتر نیستند. با ساخته یا ایجاد یک استراتژی تدافعی و همچنین گفتن نقطه نظرات خود به مشتری ، آنها جهت مواجه به رقبا آماده سازید.

  • به هر مشتری به عنوان یک بازار نگاه کنید.

بازار خود قسمت و بخش بندی نمایید و همچنین تلاش نمایید تا از آن بازار سهم بگیرید.

نوشته فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.

%name فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی  – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی
منبع
جدید و تو و تازه ترین آموزش ها در باره بازاریابی : فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش جهت فروش اکثرا و بیشتر به مشتریان کنونی

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آمیخته بازاریابی ۴V – آمیخته بازاریابی بر اساس ارزش

آمیخته بازاریابی ۴V – آمیخته بازاریابی بر اساس ارزش آمیخته بازاریابی ۴V آمیخته بازاریابی بر اساس ارزش ۴V …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست