شنبه , دی ۲۷ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

آیا جهت پیدا کردن و همچنین جذب فروشنده خوب دچار مشکل هستید ؟ آن تنها و فقط مشکل تو نیست، اکثرا و بیشتر شرکت ها آن مشکل را دارند.

هیچگاه تا آن حد رقابت جهت جذب فروشنده خوب سخت نبوده می باشد.

بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا استعداد برتر فروشندگی را پیدا کنند .آن استعدادها ، میتوانند فروشنده حرفه ای و همچنین یا حداقل متوسط بعدی نهاد باشند . یک فروشنده حرفه ای میتواند سبب موفقیت پایدار واحد فروش می شود.

بدون داشتن فروشنده خوب ، دستیابی به موفقیت واقعیت سخت خواهد بود.

بنابراین ، سوال اساسی آن می باشد که چرا پیدا کردن و همچنین جذب فروشنده خوب مشکل می باشد؟

و همچنین چرا شرکت تو جهت جذب فروشنده خوب تلاش می کند؟

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

salesperson استخدام فروشنده خوب مشکلات پیداکردن هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

برندتان به عنوان یک کارفرما ضعیف می باشد

نحوه درک نهاد تو توسط فروشندگان تأثیر بسیاری بر توانایی تو در جذب استعدادهای برتر دارد.

در صورتی که یک محیط کار خوب و همچنین دوست داشتنی و جذاب فراهم نکرده باشید ، فروشنده خوب حتی به ارسال روزمه جهت تو فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن نخواهد کرد.

نظرات فروشندگان ضعیف قبلی ، نظرات منفی مشتریان و همچنین دیدگاه منفی در مورد شرکت تو مانع تمایل اشخاص به کار جهت تو خواهد شد. چه تخم دو زده ای گذاشته ای که فروشنده جهت تو بخواهد کار کند؟ در صورتی که برند کارفرمایی تو بهترین نیست ، بایستی و حتما روی برندینگ مجدد خود کار نمایید.

 

متن آگهی استخدام درست نوشته شده می باشد

نحوه تشریح کارو بار یا کسب و کار یا همان شغل به کاندیداها مستقیماً بر افرادی که متقاضی خواهند بود تأثیر می گذارد. به دنبال جذب فروشنده حرفه ای می باشد در حالیکه خودتان کاملا آماتور هستید ؟

 یک متن آگهی استخدام مبهم و همچنین ضعیف کمکی هیجان زده شدن کارجو نمیکند ، چه رسد به آنکه درخواست دهد.

متن آگهی آماتور اینگونه می باشد :

به فرد یا شخص خانم بازاریاب نیازمندیم. حقوق + پورسانت عالی …. !!

 تبلیغات استخدام مانند قلاب محکم بایستی و حتما باشد. اطلاعات و همچنین جزئیات مورد نظر داوطلبان را در اختیارشان قرار دهد و همچنین علاقه آنها به کار را برانگیزاند.

اطلاعاتی را ارائه دهید که فروشنده می خواهد بداند. جزئیات داشته باشد که آن هم را جذب نماید. به یاد داشته باشید ، هدف آگهی شغلی آن می باشد که اشخاص درخواست دهند.

 

فقدان ثبات در فرایند استخدام

ثبات یک مستلزم و نیاز قطعی در استخدام می باشد. هیچ وقت معلوم نیست که آن هم فروشنده حرفه ای چه زمانی به دنبال کار جدید خواهد بود. ولی باید توجه داشت ، در صورتی که در جای منایسب و همچنین زمان مناسب، حضور نداشته باشید ، حتما فرصت استخدام او همچنین را از دست خواهید داد.

  • فرایند استخدام بایستی و حتما در جریان بماند
  • بایستی و حتما از تبلیغات مناسب جهت هدف قراردادن استعداد مناسب ، بهره بری و استفاده نمایید
  • فرایند تبلیغات جهت جذب فروشنده حرفه ای بایستی و حتما مستمر باشد
  • در صورتی که فروشنده حرفه ای مدنظر را پیدا شد ، آیا فرایند استخدام را میتوانید تسریع ببخشید
  • در جای درست بایستی و حتما به دنبال فروشنده مناسب بود

در فرایند استخدام چیزه جالبی نباشد

فروشنده حرفه ای علاقه دارد که به صورت حرفه ای با آن هم برخورد می شود. بایستی و حتما در برخورد اول، اثر مناسبی روی کاندیدا فروش بگذارید.

شاید در اولین ایمیل یا اولین تماس و همچنین در ادامه در سراسر مدت مصاحبه. گامهایی که بر میدارید و همچنین شیوه برقراری ارتباط با فروشنده ، نشانه ای از نحوه برخورد و همچنین خصوصیات شرکتها تو می باشد.

در صورتی که فاقد انرژی و همچنین هیجان مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری هستید، فروش سازمانتان به فروشنده و همچنین جذب او همچنین خیلی سخت خواهد بود.

حقوق پیشنهادی کافی و همچنین دوست داشتنی و جذاب نیست

پول با اشخاص صحبت گوش نوازی دارد. فروشنده حرفه ای بخاطر تلاشهایش به دنبال جبران واقعی می باشد.

اغلب مدیران فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن میکنند که فروشنده ، برده ای می باشد که بایستی و حتما جهت آنان پول بسیاری بسازد و همچنین یک حقوق بخور و همچنین نمیری هم بگیرد.

دخل و درآمد مناسب یک نقطه مهم می باشد. در صورتی که بسته درامدی مناسبی ارائه ندهید ، استخدام تو به پس نتیجه آن می شود که ای مناسبی نخواهد انجامید.

برنامه جذاب و جالب و خوب جبران سرویس ها و خدمات تو بایستی و حتما رقابتی باشد . از یک برنامه جذاب و جالب و خوب پورسانت خوب بهره بری و استفاده کنید که منطقی باشد.

انتظارات مشخص و همچنین واضح نیستند

فروشنده حرفه ای میخواهد قبل از شروع همکاری بداند که درگیر چه چیزهایی خواهد شد. بایستی و حتما انتظارات خود را از ابتدا مشخص کنید. روند مصاحبه ، شرح شغلی ، فرصت های رشد ، نحوه جبران سرویس ها و خدمات و همچنین سایر اطلاعات مهم را مشخص کنید.

در صورتی که مبهم و همچنین نامشخص باشید ، آن سبب میشود که فروشنده بلافاصله احتمال دهد که شرکت بی سر و همچنین صاحبی هست.

فرصت را به فروشنده نمی فروشید.

آنکه چگونه و چطوری فرصت را در یک بسته بندی زیبا به فروشنده میفروشید ، خیلی زیاد حیاتی می باشد. در صورتی که تنها و فقط مثل یک کارو بار یا کسب و کار یا همان شغل دیگر با آن هم رفتار کنید ، داوطلب علاقه بسیاری به آن هم نخواهد داشت.

ولی باید توجه داشت ، در صورتی که بر فرصت بزرگتری که شرکت تو می تواند ارائه دهد تمرکز کنید ، جهت نامزدهای فروش جذابیت بیشتری خواهد داشت. در مورد فرصت های بالقوه رشد ، مشوق های اقتصادی و مالی و همچنین آنکه چگونه آن نقش می تواند به نامزد در بعدی کمک کند صحبت کنید.

دلایل بسیاری وجود دارد که تو می توانید در پیدا کردن و همچنین جذب فروشنده موفق نباشید. به مراحل استخدام خود از بالا به پایین نگاهی بیندازید تا مناطقی را که می توانید پیشرفت کنید ، شناسایی کنید. آن به تو کمک می کند تا به مسیر درست برگردید و همچنین شروع به جذب استعدادهای برتر جهت موفقیت در فروش شوید

نوشته هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

منبع
تازه ترین و جدیدترین آموزش ها در باره بازاریابی : هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی امروز ، ساخت ویدئو جهت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست