سه شنبه , آذر ۱۱ ۱۳۹۹
خانه / طراحي سايت / هفت نقطه جهت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهتر

هفت نقطه جهت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهتر

هفت نقطه جهت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهتر

در زمانه ای که اینترنت روز به روز در حال همگانی شدن است و هر لحظه ای در آن شاهد تغییرها و اصلاح های بسیاری هستیم، طراحی سایت برای کسب و کاری کاری ضروری و لازم می نماید، هر کسب و کاری موفقیتش را مرهون تلاش برای فراهم آوردن بستری مناسب در این فضای مجازی است. نحوه ارتباط ما و کسب و کار ما با مشتری ها و کاربران و مخاطبا نمان در گرو وقت و هزینه ای است که صرف پیش روی در دنیای وب می کنیم. اما برای داشتن سایتی خوب شما نیازمند طراحی سایت مناسب و در کنار آن نیازمند بهره گیری از بهینه سازی سایت و سئو حرفه ای هستید تا به تمام خواسته ها و اهداف تان برسید. در این بین لازم است که نکته هایی را در جهت طراحی سایت تان همواره مدنظر داشته باشید. این نکته ها را ما در سق قسمت برایتان بیان می کنیم با ما همراه باشید. 

اولین نکته: قاعده ۵ ثانیه : به خاطر بسپارید که شما بایست فقط در عرض پنج ثانیه برای مخاطبان تان که به سایت تان می آیند اهمیت کار تان را توضیح بدهید. اگر شما خواسته های مخاطب را برآورده نکنید او با فشرن فقط دگمه برگشت از سایت شما بیرون خواهد رفت. از خصوصیات یک وب سایت خوب آن است که دلیل های مناسب و درستی برای ماندن مخاطب های سایت تان بیان کنید و اشتیاق آنها را برای ماندن بیشتر کنید.

دومین نکته: پیام درست و اصولی: اصلی ترین مرحله از یک طراحی وب سایت پیام آن می باشد. خصوصیات اثرگذار وب سایت ها ، پیام های متنی کمتر از چند واژه، واضح و کوتاه می باشد. در صفحه اصلی تان پاراگراف های درازننویسید. صفحه اصلی شما یک ورودی به داخل محتوای وب سایت تان می باشد. از یک پیام مختصر و گیرا به منظور جذب مخاطب بهره ببرید.

سومین نکته: دعوت به منظور عمل : در سایت های تجارت الکترونیک موفق، یک فرهنگ و هنر و یا یک دعوت به منظور عمل کردن دیده می شود. شایع ترین دعوت عملی “درخواست نقل قول”، “خرید” و یا “همکاری با ما” می باشد. که در قسمت بالای صفحه وب سایت قرار می گیرد. اگر صفحه تان به حد کافی دراز می باشد، دارا بودن این دعوت در پایین صفحه تان هم مناسب است.

چهارمین نکته: پدید آوردن اعتماد متقابل: پدید آوردن اعتماد متقابل خیلی اهمیت دارد اگر شما به فروش کالاها و یا خدمات آنلاین مشغولید. با عرضه خدمات پست رایگان و بیمه بازگشت کالا و تضمین خدمات پس از فروش به یک سایت موفق بدل می گردید. با به کار بستن تجربه های خوب کاربران تان توسط شرح های مشتریانش ، می توانید برای  Ø±Ø´Ø¯ کسب و کار تان برندسازی کنید. همچنین سایر سایت ها را هم با ضمانت و یا عرضه یک شماره تلفن به مشتری که در صورت اتفاق افتادن هر نقصی با یک فرد حقیقی در تماس باشند از خصوصیات سایت های برتر و موفق است.این خصوصیت قادر است فردی که قصد دارد دکمه برگشت را فشار دهد را به فردی که یک خرید موفق کرده  Ø¨Ø¯Ù„ نماید.

پنجمین نکته: آپدیت بودن سایت : مطالب سایت تان خیلی مهم هستند. شما نمی خواهید کاربرانتان با مشاهده مطالب بد و ناجور و نامناسب از سایت شما ناامید شوند و آنجا را ترک کنند. پس باید هر روز آپدیت مطالب داشته باشید و محتوایی به روز به کاربران ارائه دهید.

ششمین نکته: ادغام رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی یکی از مناسب ترین شیوه های پدید آوردن اعتماد در جهت برندسازی شرکت شما می باشند. با به اشتراک محتواهای سایت تان در شبکه های اجتماعی دستیابی به آنها را بیشتر کنید و کاربران را به سایت تان بکشانید و از آخرین مطالب تان آنها را آگاه سازید. این قدم ساده یک مجال اصولی در جهت پدید آوردن مشتری ها و طرفداران برندسازی شرکت شما و مسلما فروش بالاتر تر محصول شماست. 

هفتمین نکته: تجربه کاربرپسند: تجربه کاربر کلید هر سایت با طراحی سایت مناسب همراه می باشد. افراد بایست بتوانند به راحتی به هر جای سایت شما سر بزنند و مشکلی در باز کردن صفحه ها نداشته باشند. طرح بندی سایت شما بایست  Ø·ÙˆØ±ÛŒ باشد که مخاطبان به آسانی قادر باشند از صفحه ای به صفحه بروند.

 

منبع
تازه ترین و جدیدترین آموزش های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید : هفت نقطه جهت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهتر

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

ضرورت طراحی دوباره وبسایت و مرکز خبرهای جدید وردپرس جهت کسب و همچنین کارتان

ضرورت طراحی دوباره وبسایت و مرکز خبرهای جدید وردپرس جهت کسب و همچنین کارتان طراحی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست