پنج شنبه , مرداد ۲۵ ۱۳۹۷
سرخط خبرها
خانه / بازاريابي / واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش گام‌های نخستین را برمی‌دارد . واقعیت افزوده خود از دل داستان‌های علمی و همچنین تخیلی بیرون آمد و همچنین به‌واسطه تکنولوژی موجود عملی شد و همچنین اکنون به علت وجود برنامه جذاب و جالب و خوب متعدد ، می‌قدرت در زندگی روزمره از آن هم بهره بری و استفاده نماید. ابتدا بگذارید آن واقعیت افزوده Augmented Reality : AR را تعریف نماییم .

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش AR واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده چیست ؟

اصطلاح واقعیت افزوده را می‌قدرت به چند حالت تعریف نمود، شاید بهترین تعریف آن باشد : ترکیب داده‌هایی از دنیای واقعی  و همچنین فیزیکی به آنچه با ابزارهای دیجیتالی ساخته‌شده می باشد جهت ساخت یک چیز جدید. بنابراین، کاربر واقعیتی را می‌بیند که با اطلاعات مناسب و همچنین پردازش کامپیوتری تولید شده می باشد. آن فضا می‌تواند یک خیابان با مسیر مجازی بر روی آن هم، وجود مبلمان سه بعدی با مدل‌های متغایر و متفاوت در سالن پذیرایی و همچنین یا حضور بازی با شخصیت‌های کارتونی دیزنی باشد.

تفاوت واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی چیست ؟

در واقعیت افزوده و همچنین واقعیت مجازی Virtual Reality : VR  کاربر در فضای سه بعدی و همچنین از طریق صدا و همچنین تصویر باکیفیت تجربه فضای مجازی خواهند داشت، ولی باید توجه داشت تفاوت‌هایی نیز وجود دارد . واقعیت مجازی ، کاربر را در فضایی ایزوله قرار می‌دهد ولی باید توجه داشت در واقعیت افزوده ، کاربر همچنین و علاوه بر فضا بر عناصر فضا می‌تواند مدیریت داشته باشد و همچنین تغییرات مناسب را اعمال نماید. در دنیای واقعیت افزوده، کاربر می‌تواند به اطراف نگاه کرده و همچنین می‌تواند به فضای پیرامون خود ، اشیاء مصنوعی اضافه نماید که در به عنوان یک لایه روی فضا مجازی قرار می‌گیرند. در واقعیت افزوده ، الگوریتم کامپیوتر از سنسورها و همچنین نشانگرها جهت نشان دادن موقعیت کنونی اشیاء فیزیکی و همچنین مشخص کردن مکان آن هم‌ها بهره بری و استفاده می‌نماید. بعدازاین تکنولوژی عکسی از فضای کنونی را با لایه‌های ابزارهای مجازی ترکیب و همچنین فضای جدید ساخته یا ایجاد می‌نماید.

واقعیت مجازی از نشانگرهای مشابه و همچنین الگوریتم‌های ریاضی بهره بری و استفاده می‌کند، ولی باید توجه داشت محیط کاملا شبیه‌سازی‌شده می باشد. هنگامی‌که کاربر سر خود را چرخانده یا چشم‌ها را حرکت می‌دهد، تصاویر گرافیکی به روش واضح واکنش نشان می‌دهد. توسعه بازار واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش . بر اساس به گفته ” Augmented/Virtual Reality Report Q2 “، بازار AR / VR تا سال شمسی ۲۰۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. سهم از بازار واقعیت افزوده ، ۱۲۰ میلیارد دلار و همچنین سهم بازار واقعیت مجازی، تنها ۳۰ میلیارد دلار می‌می شود. آخرین تحقیقات توسط Juniper Research نشان می‌دهد که شرکت‌ها و همچنین بازارهای صنعتی در سال شمسی ۲۰۱۹ به مقدار و اندازه و میزان ۴/۲ میلیارد روی بازاریابی و همچنین فروش از طریق واقعیت افزوده ، سرمایه‌گذاری خواهند نمود.

پیش‌بینی مقدار و اندازه و میزان دخل و درآمد ناشی واقعیت مجازی واقعیت افزوده واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

پیش‌بینی مقدار و اندازه و میزان دخل و درآمد ناشی واقعیت مجازی واقعیت افزوده

مزایای واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش

بازاریابی وسیله‌ای می باشد که شرکت‌ها از طیف وسیعی از استراتژی‌ها جهت کمک به فروش محصولات خود به مشتری مناسب بهره بری و استفاده می‌کنند. بازاریابی با شناسایی مشتریان هدف شروع می‌می شود و همچنین با تدوین یک برنامه جذاب و جالب و خوب هدفمند جهت تامین نیازهای مشتریان و همچنین ساخته یا ایجاد وفاداری طولانی مدت می باشد، پیگیری می‌می شود.

واقعیت افزوده یکی از اشکال جدیدتر بازاریابی می باشد که توسط شرکت‌هایی که از آن هم جهت ترکیب دنیای واقعی با تبلیغات آنلاین بهره بری و استفاده می‌می شود. آن روش بازاریابی به عنوان راه ایده آل جهت انتقال پیام‌های متقاعدکننده  به مخاطبان مطرح می‌گردد.

نشر واقعیت افزوده به صورت ویروسی

تبلیغات دهان‌به‌دهان و همچنین به اشتراک‌گذاری فرهنگی و اجتماعی، جذب مشتریان جدید را افزایش می‌دهد.

واقعیت افزوده فرصتی جهت فردی یا شخصی‌سازی

شانس ساخته یا ایجاد چیزی منحصربه‌فرد و همچنین در پس نتیجه آن می شود که گفتن فردیت خویش، دوست داشتنی و جذاب‌تر از محتوای رسانه‌های استاندارد و همچنین روتین می باشد.

بهبود کیفیت محتوا

با واقعیت افزوده تو به کاربران ابزاری جهت ساخته یا ایجاد محتویاتی که قبلا نمی‌توانستند شخصا ساخته یا ایجاد نمایند ، خواهید داد.

تعامل موجب حفظ ارتباط

تفریحی و سرگرم شدن‌ها هنوز قسمت و بخش مهمی از لیست عوامل دوست داشتنی و جذاب جهت یک مدیر می باشد . محتوای هیجان‌انگیز باعث می‌می شود کاربران دوباره با برند ارتباط برقرار می‌نمایند.

واقعیت افزوده نیت و اراده دارد تا مدت کوتاهی شکل تجارت را تغییر دهد. مزیت واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش در توسعه واقعیت افزوده جهت گوشی‌های هوشمند و همچنین تبلت‌ها آن می باشد که سخت‌افزار مناسب در دسترس می باشد و همچنین به حس بصری کمک می‌نمایند. در چند سال شمسی بعدی، تمام کاربران قادر خواهند بود تا لباس مورد نظر خود را بدون رفت و آمد و مراجعه به فروشگاه فیزیکی به صورت مجازی بپوشند و همچنین یا آنکه مبلمان متناسب با منزل خود را در منزل قرار دهند (البته آن کار را IKEA در واقع انجام داده می باشد!). واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش با کمک تنها و فقط آندروید و همچنین یا آیفون ارائه می‌می شود. همچنین و علاوه بر آن، با پیشرفت تکنولوژی بعدی، دیگر احساس انسانی مانند بویایی و همچنین لامسه ظاهر خواهند شد. نوآوری‌های جدید مانند واقعیت افزوده ، فرصت‌های جدیدی را جهت تعداد وسیعی از بازارها و همچنین حوزه‌ها، شامل بانکداری، املاک، مراقبت‌های بهداشتی، و همچنین تولید، ارائه می‌دهند :

واقعیت افزوده  در بازاریابی و همچنین فروش

ساخته یا ایجاد برنامه جذاب و جالب و خوب واقعیت افزوده ( آندروید و همچنین  iOS ) می‌تواند به کشف تجربه جدید در هر دو بازار خرید آفلاین و همچنین آنلاین جهت مشتریان کمک نماید. همچنین از واقعیت افزوده (کمک واقعیتی مجازی ) جهت کمپین‌های تبلیغاتی می‌قدرت بهره بری و استفاده نمود.

واقعیت افزوده در آموزش‌وپرورش

واقعیت افزوده فرصت‌های نامحدود جهت تدریس و همچنین یادگیری را فراهم می‌نماید. واقعیت افزوده، مسیر و همچنین شیوه شناختی منحصربه‌فردی که مانند زندگی واقعی باشد ، جهت فرد فراهم می‌سازد. فناوری قادر می باشد تا تجربه واقعی روان‌شناختی و همچنین فیزیکی را جهت بهره بری و استفاده‌کننده به ارمغان آورد و همچنین به تجربه مجازی اعتبار می‌بخشد که می‌تواند در زندگی واقعی اجرا می شود. در حال حاضر دانشجویان علم پزشکی جدید می‌توانند اولین اعمال جراحی را بدون آسیب رساندن به بیمار انجام دهند و همچنین فضانوردان بعدی می‌توانند جهت ماموریت فضایی بعدی خویش کاملا آماده شوند.

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

واقعیت افزوده در سفر و همچنین گردشگری

برنامه جذاب و جالب و خوب‌های GPS همراه با واقعیت افزوده می‌تواند مسیرهای توریستی و همچنین مسیرهای دوست داشتنی و جذاب تا یک هدف خاص را کاملا نشان دهد، نشانه ها و علائم و همچنین نشانه‌های خیابان‌ها را ترجمه کند، اطلاعاتی در مورد گشت‌وگذار در اختیار تو قرار دهد. اضافه کردن یک لایه واقعیت افزوده به موزه‌ها ، کاربران را با تجربه فرهنگی جدید آشنا می‌نماید ، آن کار هم اکنون در موزه لوور انجام شده می باشد.  همچنین، مزایای بازاریابی و همچنین فروش منحصربه‌فرد جهت کسب‌وکار تو وجود دارد.

واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش منزل و خانه واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

نوشته واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality اولین بار در تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT. پدیدار شد.

%name واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality
منبع
بهترین آموزش ها در باره بازاریابی : واقعیت افزوده در بازاریابی و همچنین فروش Augmented Reality

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

بازاریابی لوازم آرایشی و همچنین بهداشتی – تبلیغ و همچنین فروش برند آرایشی و همچنین بهداشتی

بازاریابی لوازم آرایشی و همچنین بهداشتی – تبلیغ و همچنین فروش برند آرایشی و همچنین …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست

تحصیل در هلند