شنبه , آذر ۸ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری)

چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری)

چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری)

عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری – چگونه مشتری محصول تو را انتخاب میکند

مشتری تو گزینه های بسیاری دارد  ولی باید توجه داشت چه چیزی موجب انتخاب برند تو در مقابل رقبایتان میشود ؟

آنها می توانند وارد فروشگاه تو شوند و همچنین یا توسط رقبا جذب شوند

در دنیای اینترنت نیز چنین چیزی رخ میدهد. مشتری ممکن می باشد که اول با لینک تو مواجه می شود و همچنین یا با لینک رقبا برخورد نمایند. البته در صورتی که تو در نتایج صفحه گوگل نباشید که هرگز در آن مقایسه نخواهید بود.

واقعاً مشتریان چگونه در مورد آنکه از کجا و همچنین چه چیزی را بخرند ، اراده و تصمیم راسخ گیری میکنند ؟

مهمتر آنکه ، چه کاری میشود کرد که بر اراده و تصمیم راسخ آنها در انتخاب تو تأثیر بگذارد؟

عوامل موثر اراده و تصمیم راسخ گیری انتخاب چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری)

عوامل موثر بر روند اراده و تصمیم راسخ گیری تا انتخاب

در صورتی که از مشتری خود بپرسید که چرا یک شلوار جین خاص را از یک نقطه جغرافیایی خاص جهت خرید انتخاب نموده می باشد ، حتما یک سری از لایل منطقی و همچنین آگاهانه ارائه خواهد نمود.

دلایل آگاهانه جهت خرید شامل مقدار و اندازه، راحتی، نرخ … می باشد.

آن موارد میتواند بر روند اراده و تصمیم راسخ گیری اثر مستقیم گذارد

آخرین خرید پوشاک خود را در نظر بگیرید. آیا درست و همچنین مناسب بود؟ آیا احساس راحتی کردید؟ عجله داشتید؟ آیا نرخ آن هم خیلی خوب بود که از فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن به نرخ آن هم به راحتی بگذرید؟

شناختن محرک های انتخابی آگاهانه مشتریان در ارتباط و رابطه با بازار خیلی زیاد حیاتی می باشد.

محصول یک شرکت نمیتواند مناسب جهت همه مشتریان مناسب و همچنین انتخاب اول همه باشد. یک مدیر حرفه ای بایستی و حتما درک کنید که محصولش در چه باره هایی برتر و همچنین در چه باره هایی نسبت به رقبا ضعیف می باشد.

سی سال شمسی پیش ، هنگام و زمانی که سطح رقابت کمتر بود ، شاید با حداقل اطلاعات میتوانستید ، مشتری را درک نمایید.

امروزه ، دانستن عوامل محرک اراده و تصمیم راسخ گیری تنها و فقط اول داستان می باشد.

چرا برندینگ مهم شد ؟

هنگام و زمانی که دو محصول از دو رقیب که تقریباً عوامل محرک اراده و تصمیم راسخ گیری یکسان دارند و همچنین ویژگی ها و همچنین مزایای قابل مقایسه ای مشابه ارائه می دهند ، چه عواملی بر اراده و تصمیم راسخ گیری مشتری اثر میگذارد؟

برندینگ اکنون به عامل اصلی تأثیرگذاری بر انتخاب مشتریان تغییر پیدا کردن شده می باشد. برندینگ وسیله ای می باشد که از طریق آن هم شرکت می تواند خود را از سایر شرکتهای موجود در بازار جهت مشتریان هدف خود متمایز کند.

هنگامی که برند خود را به بازار معرفی مینمایید ، مهم آن می باشد که یک برنامه جذاب و جالب و خوب ۳۶۰ درجه برندینگ داشته باشید که شامل تمام نقاط تماس مشتری شامل فروشگاه ، وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید شرکت تو ، رسانه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین سرویس ها و خدمات مشتری سازگار باشد.

“برندینگ” در کسب و همچنین کار مدرن ایران به واژه ای بدی در حال تغییر پیدا کردن شدن می باشد، زیرا هر فردی که یک ستاره در هفت آسمان ندارد، تحصیلات کافی و همچنین اطلاعات عمیقی ندارد ، اکنون نام خود را متخصص برندینگ یا پدر برندینگ خود را مینمامد .

آن نیز اصلاح نیز در عمل توخالی شده می باشد. هرچیزی را برندینگ مینامند ، زیرا تنها و فقط جدید و همچنین خارجی می باشد.

بیایید دقیق تر به آنچه برند می باشد نگاه کنیم.

قوه پنهان پشت انتخاب مشتریان

برند یک چیز ملموس نیست. نمی توانید آن هم را لمس یا احساس نمود.

در هسته اصلی ، یک برند یک ایده می باشد.

آن ایده به شکل یک تصویر در می آید. آن یک تصویر فیزیکی نیست ، بلکه یک تصویر حک شده در ذهن مشتریان می باشد.

بدون مشتری ، برند وجود ندارد. به همین دلیل ، می گوییم برند در همکاری مشترک با مشتریان حاصل میشود.

آن تصویر بهتر می باشد به عنوان یک الگو اصلی مشخص می شود. الگو اصلی یک نماد جهانی می باشد. آن نماد می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، همانطور که همه نمادها در افسانه ها ، رویاها و همچنین افسانه های متنوع و گوناگون و مختلف بروز کند.

یک تصویر نمادین به تنهایی بی روح می باشد. آن تصویر نمادین نمیتواند موجب یادآوری چیزی در ذهن فردی می شود.

احساسات به تصویر حیات می بخشد. هنگام و زمانی که عکسی با احساسات ترکیب می می شود ، الگو اصلی در روان فرد زنده می می شود.

و همچنین آن الگو اصلی زنده می باشد که برند را تعریف می کند. همچنین آن امر باعث می می شود مشتری از طریق عادات خرید خود با تداعیات برند ارتباط برقرار کند.

مشتری البته از آن روند آگاهی ندارد. آن رقص روانشناختی در زیر سطح ، در سطح نیمه هوشیاری و همچنین ناخودآگاه رخ می دهد.

یک برند واقعی نشان دهنده حداقل یک الگوی اصلی خاص می باشد. اشخاص ویژه ای با آن الگو ، به حرکت در می آیند و همچنین انگیخته میشوند. دیگران خیر.

آن الگوی اصلی را در متون تحلیلی عمیق و همچنین تخصصی برند تحت نام کهن الگو ذکر شده می باشد ( متون غیر فارسی ).

افرادی که با آن الگوی نمادین انگیخته می شوند ، می توانند به روش بالقوه مشتری تو شوند. مشتریان هدف تو به گفتن آن هم الگو کشیده شده اند.

چگونه کسب و همچنین کارهای پهناور و بزرگ از رقبایشان متمایز می شوند

صنعت هواپیمایی کاملاً سرد و همچنین غیر دوستانه می باشد. خطوط هوایی Southwest با نشان دادن ارزش های عاشقانه ، مهربانی و همچنین شفقت ، خود را متمایز کرد.

اپرا وینفری ( مجری محبوب سیاه پوست) با همسویی با کهن الگوی امید خود را متغایر و متفاوت کرد.

در صنعت پوشاک اسپورت و ورزشی ، نایک با همسویی با کهن الگوی جنگجو ، تفاوت  ساخته یا ایجاد کرد. آن انگیزه رقابتی و همچنین آرزوی پیروزی بود.

تمایز در هر فضای رقابتی در نهایت به ظرافت و همچنین هوشمندی در استراتژی و همچنین اجرا برمی گردد.

هنگامی که نمادهایی را که شرکت تو را راهنمایی می کنند شناختید ، وظیفه تو آن می باشد که به روش مداوم روش های منحصر به فردی جهت گفتن آن نمادها پیدا کنید تا جهت مشتریان تو معنی دار باشد.

با درک دقیق مصرف کننده شروع کنید و همچنین سپس استراتژی های منسجمی پیرامون آنها ساخته یا ایجاد کنید.

نقطه آخر:

 در صورتی که تو میخواهید روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید ، بدون درک صحیح از مصرف کننده و همچنین ساخته یا ایجاد استراتژی تبلیغاتی بالا به پایینATL ،  تو کورکورانه به یک هدف متحرک تیراندازی می کنند. متأسفانه ، اکثر شرکتهای تبلیغاتی اینگونه عمل میکنند.

 

  • مدل ۷ مرحله‌ای حل مسائل و همچنین معظلات و مسائل و مشکلات کسب و همچنین کار از پرفسور شیبا ( روش اراده و تصمیم راسخ گیری )
  • انتخاب اسم برند – ۹ معیار جهت انتخاب اسم برند دوست داشتنی و جذاب و همچنین متمایز
  • مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترین نام جهت برند )
  • انتخاب نام شرکت چگونه انجام میشود ؟ ( مشاوره انتخاب اسم شرکت )
  • ۱۲ سوال جهت انتخاب مدیر فروش مناسب ( سوالات مصاحبه فروش )

 

مشاور مدیریت

 مباحث و مطالب آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل حمایت از حق مؤلف و همچنین مترجم می باشد و همچنین هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قوانین و قانونی دارد.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)

نوشته چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری) اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

منبع
تازه ترین و جدیدترین آموزش ها در باره بازاریابی : چرا مشتری محصول و همچنین برند تو را انتخاب کند؟ (عوامل موثر بر اراده و تصمیم راسخ گیری)

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد – رهبر خوبی جهت سازمانمان باشیم.

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد – رهبر خوبی جهت سازمانمان باشیم. کارهایی که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست