پنج شنبه , دی ۲۵ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

امروز ، ساخت ویدئو جهت بازاریابی ویدئویی قسمت و بخش مهمی از برنامه جذاب و جالب و خوب بازاریابی می باشد.

اکنون ویدئوها در محیط آنلاین خیلی زیاد فراگیر خواهند بود و همچنین نتایج بسیاری از تحقیقات در حوزه بازاریابی فیلم یا کلیپی نشان میدهد که ۸۰٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف شده در طی سال شمسی مرتبط به ترافیک تماشای ویدئو می باشد.

مثلا در طی سال شمسی ۲۰۲۰ و همچنین در دوران قرنطینه ، یوتیوب در حدود ۵ میلیادر دلار پول از بازاریابی فیلم یا کلیپی دخل و درآمد کسب نمود.

۹۲٪ از بازاریابان حرفه ای می نامند که ویدئو و همچنین بازاریابی ویدئویی بخشی مهم در استراتژی بازاریابی آنها می باشد.

آن قسمت و بخش ز ۷۸ قسمت و بخش در سال شمسی ۲۰۱۵ رشد کرده می باشد ، که نشان می دهد اهمیت فیلم دیدنی و جذاب تنها و فقط در حال افزایش می باشد. بنابراین چه چیزی باعث اهمیت ویدیو می می شود؟ خوب ، طبق گفته ۸۸٪ از بازاریابان ، بازاریابی ویدئویی RO مثبت جهت آنها فراهم می کند

ویدئو دوست داشتنی و جذاب ترین نوع محتوایی می باشد که می توانید تولید کنید، ولی باید توجه داشت در واقع، تولید محتوا ویدئویی ساده ترین کار نیست.

بازاریابی ویدئویی چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

دلایل متعدد شامل هزینه های زیاد ، زمان جهت طراحی یک سناریو مناسب ، عدم وجود تجربه و مهارت بالا یا تجربه جهت ویرایش فیلم دیدنی و جذاب ، جلب مشارکت دیگران جهت حضور در فیلم دیدنی و جذاب ، پیدا کردن مکان مناسب، …

ما در ارائه سرویس ها و خدمات مشاوره بازاریابی ویدئویی یک رویکرد چهار مرحله ای را بوجود آورده ایم و همچنین بر عکس دیگران ، آن هم را به مجانی و رایگان در اختیار تو خوانند عزیز قرار میدهیم، روشی که میتوان اطمینان حاصل نمود که با تشکیل یک تیم بازاریابی ویدیو به نتایج خوبی دست پیدا نمایید بدون آنکه  :

  • بدون ساخته یا ایجاد اختلال در خدمت رسانی به مشتریان
  • تحمیل هزینه خیلی زیاد زیاد (شامل تدوین ، صدا ، فیلمبرداری و همچنین پرداخت به بازیگر)
  • بیش از دو هفته طول بکشد تا همه چیز ، از فیلمبرداری تا نشر ، تکمیل می شود

 ولی باید توجه داشت پس نتیجه آن می شود که ای که حاصل خواهد شد :

سناریو نویسی حرفه ای ، اولین و همچنین مهمترین اقدام بازاریابی ویدئویی

ویدئو در راس زنجیره غذایی مجازی می باشد زیرا تجربه ای می باشد که حس شنیداری و همچنین بصری را با هم ترکیب می کند – مطالعات نشان داده می باشد که بیننده معمولی ۹۵٪ پیام مدنظر را هنگام تماشای ویدیو به خاطر می سپارد.

از آنجا که هدف هر ویدئویی که می سازیم به حداکثر رساندن تأثیر پیام هایمان (و همچنین زمانی که بینندگان به ما تخصیص می دهند) می باشد ، اولین قدم آن داشتن یک داستان خوب – سناریو – مناسب می باشد.

 لازمه بازاریابی ویدئویی ، داشتن داستانی می باشد که نشان دهنده:

  • معتبر بودن ما باشد – به درستی نشان دهد که ما چه کسی هستیم
  • قابل درک بودن باشد – ارسال یک پیام واضح در مورد آنچه که به عنوان یک تجارت انجام می می شود ، کجا و همچنین نحوه کار
  • خدمت به یک هدف – به همه بفهمانید که کاری را که انجام می دهید و همچنین جایی که آن هم را انجام می دهید

حال بایستی و حتما از طوفان فکری بهره بری و استفاده نمود تا آن هم سناریو را بسازیم.

نکاتی جهت کمک به روند خلاقیت

  • نوشیدنی و همچنین تنقلات را به جلسه طوفان فکری داستان بیاورید و همچنین از آن هم لذت ببرید – گاه تنفسی اعلام نمایید تا خون به مغزتان برسد و همچنین به ایده های شگفت انگیز برسید.
  • با بررسی در مورد ویدیوهای مشابهی که مخاطبین دوست دارند و همچنین چرایی آن هم ، همه را از قبل آماده کنید.
  • لیستی از صفتها جهت توصیف کسب و همچنین کسب و کار خود فراهم نمایید – آن به تو ایده ای مناسب در مشخص کردن سمت و همچنین سوی ویدئو میدهد .
  • جهت ادامه کار تو به یک استوری برد مستلزم و نیاز دارید – جهت ما آن کار با چند مربع با کشیدن چند ادمک و همچنین ترسیم مسیر حرکت دوربین و همچنین فرد انجام شده می باشد.

نوشتن سناریو ؛ با در نظر داشتن پایان کار

با محدود شدن دامنه توجه ، مطالعات نشان می دهد که سطح تعامل بینندگان ویدیو بعد از دو دقیقه کاهش می یابد ، بنابراین بایستی و حتما ویدیو خود را کوتاه نگه دارید. بنابراین هنگامی که شروع به نوشتن سناریو ، زمان را در نظر داشته باشد.

آن رویکرد به چه معناست؟

  • به جای ساخته یا ایجاد تعلیق بیش از حد در گفتن پس نتیجه آن می شود که ، پیام اصلی بایستی و حتما زودتر ارائه می شود.
  • زمان را کوتاه کنید
  • برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی جهت صداگذاری های ضروری و همچنین روند فیلمبرداری را ساده کنید.
  • آن کار به صورت تیمی انجام دهید و همچنین یک متن مختصر و همچنین نهاد یافته فراهم سازید ، و همچنین به وضوح نشان داد که چگونه در پایان منجر به دعوت از مخاطب خواهد انجامید.

نکاتی جهت انجام نوشتن سناریو مناسب

  • جهت بررسی کردن فیلمنامه فرایندی بایستی و حتما داشته باشید – بیش از سه مرتبه تجدیدنظر نکنید ، خطر دور شدن از ایده اصلی یا ویرایش بیش از حد در کمین می باشد

بایستی و حتما از قبل از فیلمبرداری متنها را چنیدن بار خواند و همچنین بازی کرد تا مشخص می شود که سناریو و همچنین متن گفتگوها روان می باشد.

سناریو نباید جهت حیوانات پیچیده باشد.

 

مشخص کردن بازیگران جدید

بعد از اراده و تصمیم راسخ گیری در مورد سناریو ، حال نوبت بازیگران جدید می باشد. بازیگران جدید بایستی و حتما بتوانند آن هم حس مدنظر را به مخاطب منتقل سازند.

 

روز فیلم دیدنی و جذاب برداری: کار بر اساس بازه زمانی مشخص

وقت ، طلا می باشد. بنابراین جهت اطمینان از آنکه بر اساس بودجه کارتان پیش میرود (و همچنین همچنین از زیر کارهای دیگرتان گریز و فرار نمیکنید) ، بایستی و حتما از صرف زمان زیاد جهت فیلمبرداری خودداری کنید و همچنین کلید آن هم آن می باشد که تا حد ممکن قبل از روز فیلمبرداری سازماندهی مناسبی انجام داده باشید

آن بدان معنی بود:

آماده سازی لباس و همچنین آرایش و همچنین اطمینان از آنکه همه تجهیزات صدا و همچنین نور قبل از فیلمبرداری در محل وجود دارد.

داشتن برنامه جذاب و جالب و خوب پشتیبان در صورت خراب شدن شرایط فیلمبرداری به هر دلیلی (در صورتی که کسی نتواند در لحظه آخر حضور پیدا نماید ، در صورتی که تجهیزات از کار افتد و همچنین غیره)

 

در صورتی که هنوز مطمئن نیستید که می توانید یک ویدیو مارکتینگ خود را در پلن بازاریابی جای دهید ، با ما تماس حاصل فرمایید.

رویکرد ما در مسیر ارائه راه حلهای عملی و همچنین کمک به تو در درک نقش ویدئو در استراتژی بازاریابی و همچنین نحوه اجرای برنامه جذاب و جالب و خوب جهت به تولید محتوای ویدئویی سازگار ، مختصر و همچنین دوست داشتنی و جذاب می باشد.

 

  • بازاریابی فیلم یا کلیپی ( ویدیو مارکتینگ ) Video Marketing چیست ؟
  • محصول کپی برداری شده Me-too product چیست ؟
  • نوشتن طرح کسب و همچنین کار تجاری – ۵ نقطه طلایی در یک بیزینس پلن موفق
  • تشکیل تیم فروش – ۵ تکنیک طلایی جهت تشکیل تیم فروش موفق

 

مشاور بازاریابی

مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل حمایت از حق مؤلف و همچنین مترجم میباشد و همچنین هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع پیگرد قوانین و قانونی دارد.

نوشته چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

منبع
جدید و تو و تازه ترین آموزش ها در باره بازاریابی : چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد

هفت دلیل که چرا نمی قدرت فروشنده خوب پیدا و همچنین جذب کرد هفت دلیل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست