جمعه , آبان ۲۵ ۱۳۹۷
خانه / طراحي سايت / چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

هنگامی که آن نوشته را می خوانید، حدود ۰۰۰/۹۰۰ توییت در توییتر و همچنین ۵/۷ میلیون پست در فیس بوک هست. با وجود آن حجم از مطلب، به چه نحوی یک کسب و همچنین کار قادر می باشد در میان آن شلوغی و همچنین رقیبان زیاد، مورد توجه قرار بگیرد؟ جواب آن سوال به آن ترتیب می باشد: بهره بری و استفاده از مولفه های دیداری ویژه در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید.

چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

بشر همواره به عکس های اکثرا و بیشتر از متن ها عکس العمل نشان می دهد. از آن رو می باشد که ما سال شمسی های سال شمسی را صرف ساخته یا ایجاد و همچنین گذاشتن عکس های هیجان انگیزی در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید های خود کرده ایم.

به همین خاطر می باشد که گرایش ما از پست های وبلاگ و همچنین متن ها به بهره بری و استفاده از عکس های تغییر یافته می باشد. به همین خاطر می باشد که رسانه های فرهنگی و اجتماعی از قبیل PINTEREST، اینستاگرام و همچنین اسنپ چت به وسیله موردهای دیداری که دارند، تغییر پیدا کردن به طراحی وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید های فرهنگی و اجتماعی موفقی شده اند. در واقعیت و حقیقت، اینستاگرام هر روز خدا پست های بیشتری از توییتر به اشتراک می گذارد.

%name چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

البته، خیلی از شرکت ها از پیش مباحث و مطالب دوست داشتنی و جذاب و همچنین مفهومی را می ساخته یا ایجاد کردند و همچنین بایست آن روند را نیز ادامه دهند، ولی باید توجه داشت جهت آن که  طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین کسب و همچنین کار مان قابل توجه باشد، بایست مولفه های دیداری را پست های و همچنین مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید مان بی افزایم که نه تنها سبب جذب اکثرا و بیشتر اشخاص و همچنین افزایش اشتراک گذاری ها می می شود، بلکه کمک می کند تا برند و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را برجسته بسازیم.

احتمالا ساخته یا ایجاد موردهای دیداری اندکی چالش برانگیز باشد، ولی باید توجه داشت در آن جا پیشنهاد ها و همچنین منابعی هست که می توانید به وسیله آن موردهای شروع نمایید و همچنین در آن مسیر گام بردارید.

۱.رنگ ها و همچنین الگوهای طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

بهره بری و استفاده از الگوهای رنگی و همچنین دوست داشتنی و جذاب در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید، نه تنها توجه مخاطبان را جلب می کند، بلکه پیام قوی و همچنین با اهمیتی را نیز جهت برند مهیا می نمایند و همچنین به سادگی به کاربران ارائه می دهند. خیلی عالی می باشد تا اکثرا و بیشتر از ۴ رنگ در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده نکنیم و همچنین توجه داشته باشید که همگی آن رنگ ها بایست با هدف و همچنین پیام طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین برند تو مطابقت داشته باشند. توجه نمایید که ترکیبات رنگی متنوع و گوناگون و مختلف، شامل پیام های گوناگونی خواهند بود.

از منابع آنلاینی نظیر PALETTON.COM بهره بری و استفاده نمایید که قادر می باشد به تو کمک کند تا ترکیب رنگ های متنوع و گوناگون و مختلف را جهت طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین یا برند خود امتحان نمایید و همچنین مناسب ترین مورد را برگزینید. به یاد داشته باشید، روی عملکرد HEX و همچنین RGB مسلط بودن و تسلط داشتن داشته باشید تا اطمینان حاصل می شود که می دانید هر یک در کدام کسب و همچنین کار های پرینتی و همچنین دیجیتالی کاربرد دارد.

۲. عکس های طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

هنگامی که رنگ مناسبی را جهت برند و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود گزینش کردید، زمان آن می باشد که به گزینش عکس های فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن نمایید. تو به آن خاطر از عکس های بهره بری و استفاده می نمایید تا اهمیت پیام و همچنین مفهوم پست ها و همچنین مطلبهای خود را اکثرا و بیشتر به کاربران نشان دهید.

در صورتی که از عکس های خودتان بهره بری و استفاده می نمایید، مطمئن باشید که یک دوربین با کیفیت و همچنین با وضوح بالایی در اختیار دارید. در صورتی که کم بودن تجهیزات دارید، فروشگاه ساز و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید هایی وجود دارند که عکس های استوکی را جهت فروش گذاشته اند.

تو می توانید گزینش های رایگانی نیز در آن باره داشته باشید، نظیر عکس هایی که در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید DEATH TO THE PHOTO هست. در صورتی که بودجه تو کافی می باشدGETTY IMAGES جهت تو وسعت گزینش های بسیاری از عکس های حیرت انگیز را مهیا می کند که جهت فروش خواهند بود، ولی باید توجه داشت ارزان نیستند.

در صورتی که می خواهید به جستجوی عکس های و همچنین عکس های بخصوصی باشید، بایست از فیلترها و همچنین طبقه بندی های مختلفی بهره بری و استفاده نمایید. بعضی اپلیکیشن ها نظیر فتوشاپ وجود دارند که می توانند آن مورد را در اختیار تو قرار دهند. البته از فیلترها و همچنین دسته بندی های موجود در اپلیکیشن اینستاگرام نیز می توانید بهره بری و استفاده نمایید. می توانید از ابزار مورد علاقه من به نام PIXLR –O- MATIC که شامل فیلترها و همچنین طبقه بندی های زیاد و همچنین ساده ای می باشد نیز بهره ببرید.

۳. طرح بندی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

دیگر راه متمایز ساخته یا ایجاد کردن مباحث و مطالب طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین یا برندتان آن می باشد که از طرح بندی قوی و همچنین ویژهی در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود به کار ببرید. بهره بری و استفاده از یک طرح بندی مناسب و همچنین عالی که درک آن هم جهت مخاطبان و همچنین کاربران طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان آسان می باشد، به آن هم ها کمک می کند که مباحث و مطالب وبسایت و مرکز خبرهای جدید را آن هم گونه که تو درک می نمایید، درک کنند.

شرکت مورد علاقه من در آن باره که طرح بندی های زیبا و همچنین عالی را در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود دارند، CANVA می باشد. آن طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید شامل طرح ها و همچنین عکس های مجانی و رایگان نیز خواهند بود و همچنین موردهای پرداختی شان نیز خیلی مقرون به صرفه خواهند بود. بعد از گزینش رنگ مناسب و همچنین عکس های شگفت انگیز، طرح بندی ویژه و همچنین عالی قادر می باشد هویت دیداری یک برند و همچنین یا طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید را بسازد.

%name چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم

۴. تایپوگرافی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید

هنگامی که می خواهید پیام برند و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود را ساخته یا ایجاد کنید، سبک فونتی که بهره بری و استفاده می نمایید، به مقدار و اندازه گزینش رنگ اهمیت دارد. در صورتی که از فونت COMIC DANS در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان بهره بری و استفاده می نمایید، مطمئنا تاثیرات و همچنین اثرات منفی بر کاربران خود می گذارید.

در عوض، بررسی نمایید که کدام فونت سازگار برند و همچنین طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان می باشد. در صورتی که از یک فونتی نیز بهره بری و استفاده نمایید که مرورگرها نتوانند آن هم ها را بخوانند، تو کاربران بسیاری را از دست می دهید. GOOGLE FONT جهت پیدا کردن و یافتن فونت های مجانی و رایگان خیلی مناسب می باشد و همچنین به خوبی با طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان مطابقت می یابد.

عکس های بسیاری هر روزه در دنیای اینترنت نشر یافته شده می می شود، ولی باید توجه داشت ما ترجیح می دهیم که موردهای دیداری را با پست و همچنین مباحث و مطالب متنی خود همراه کنیم، تنها به آن خاطر که مشتری های به آن طریق اکثرا و بیشتر و همچنین سریع تر از خود عکس العمل و همچنین عکس العمل نشان می دهند. در صورتی که باور ندارید آن نوشته را مطالعه نمایید: دیدن کردن و نمایش مطلب همراه موردهای دیداری، ۴۳ قسمت و بخش اکثرا و بیشتر از سایر مطلبها در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید موثر بودند و همچنین توانستند کاربران را تشویق به انجام عملکردهایی در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید کنند.

در پایان، تنها مطمئن شوید که از آن پیشنهاد ها و همچنین موردهای دیداری موثر، در طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین برند خود به کار می برید. از آن رو اکثرا و بیشتر می توانید پیام طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین برند خود را به کاربران خود منتقل نمایید و همچنین آن هم ها را تشویق نمایید تا مشتری وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو شوند. به آن ترتیب می توانید نظارگر روز افزون دخل و درآمد خود باشید و همچنین می توانید کسب و همچنین کار و همچنین یا طراحی سایتی را تجربه نمایید که خیلی موفق و همچنین و همچنین در بازار تجاری خود چشمگیر می باشد. با پرتال ساز همراه باشید. 

 

چگونه با موردهای دیداری یا برندسازی طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید نظر مشتری ها را جلب کنیم در تاریخ ۱ January 2017 | 11:40 pm نشر یافته شده شده می باشد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

از فرصت های تجربه کاربری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده کنیم

از فرصت های تجربه کاربری طراحی وبسایت و مرکز خبرهای جدید بهره بری و استفاده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست