شنبه , بهمن ۲۶ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / ۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین

۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین

۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین

شناخت برند Brand Recognition

یکی از مفاهیم مهم مدیریت برند می باشد و همچنین زمانی که بحث شناخت برند آنلاین می باشد ، در اصل به بخشی از برنامه جذاب و جالب و خوب وب برندینگ اشاره مینماییم.  زمانی که از برند و همچنین برندسازی حرفی به میان می آید ؛ حتما با واژگانی مانند : برند ما شناخته شده نیست یا کسی برند ما را نمیشناسد برخواهید خورد.

در صورتی که تو بازاریاب اینترنتی هستید یا یک خانم تاجر که کسب‌وکار خود را در اینترنت تبلیغ می‌کند و همچنین می‌خواهید برند تو خارج از دایره کنونی مشتریانتان شناخته می شود بایستی و حتما بدانید که هدف نهایی بازاریابی آن می باشد که بازار هدف خود تا جای ممکن پهناور و بزرگ نموده تا در دهانه قیف فروش ، تعداد بیشتری از مشتری راغب را جذب و همچنین شانش فروش را افزایش دهید. شناخت برند یکی از مفاهیم مهم مدیریت برند می باشد.

brand recognition شناخت برند ۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین

آیا برندهای درون آن تصویر را شناسایی نمودید؟    در صورتی که بله ، در پایین همین مقاله ، نام آنها را ذکر نمایید.

 

۱۰ راه وجود دارد شناخت برند تو توسط مشتری را افزایش میدهد

۱. ارائه سرویس ها و خدمات عالی به مشتری.

مشتریان امروزی به دنبال تضمین خواهند بود، سرعت بالا و همچنین ارائه سرویس ها و خدمات استثنایی در پیرامون فروش خیلی زیاد حائژ اهمیت می باشد. هنگام ساخته یا ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، خدمت به مشتری می‌تواند به یک عامل مهم در اراده و تصمیم راسخ خرید نهایی تغییر پیدا کردن می شود. کیفیت بالا ، شناخت برند را افزایش خواهد داد.

۲. ساخته یا ایجاد داستان احساسی پیرامون برند به آن معنی می باشد که چرا آن کسب‌وکار هست.

مشتریان تو، مانند همه مشتریان می‌خواهند بدانند، برند تو دوست داشته باشند و همچنین به تو اعتماد کنند. من معتقدم که بازار هدف تو بایستی و حتما تو را به عنوان فردی که پشت آن هم قرار دارد، قبول کند قبل از آنکه آن هم‌ها آنچه را که ارائه می‌کنید را بخرند. بدون شناخت برند و همچنین ساخته یا ایجاد ارتباط عاطفی با آن هم ، فروش بالا و همچنین مستمر شکل نخواهد گرفت. آیا فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن میکنید که دیجی کالا میتواند در حضور برندی مانند آمازون حتی یک روز دوام آورد ؟

۳. جهت برجسته نمودن برند خود در بازار تلاش نمایید

من به”هر که از دیده برفت از یاد برفت” نظر دارم، آن واقعیتی می باشد که در زندگی تجاری وجود دارد: در صورتی که به روش مداوم بازار هدف خود را یادآوری نکنید که به روش فعال کسب‌وکار تو در حال ارائه محصول و همچنین کالا می باشد، آن هم‌ها تو را فراموش خواهند کرد و همچنین به جای غیره ای میروند. شناخت برند بایستی و حتما با یادآوری برند ادامه پیدا نماید.

۴. ارائه ارزشی بیش از انتظارات مشتریان

ارائه مستمر ارزش به بازار هدف، جهت شناخت بهتر برند و همچنین تغییر پیدا کردن شدن به شخصیتی مورد احترام  خیلی زیاد مهم می باشد. مثلا فردی یک دستگاه شبیه سازی سه بعدی عمل جراحی را میفروشد ، بایستی و حتما بتواند دوره های آموزش متفاوتی را در بازهای زمانی متغایر و متفاوت و همچنین به صورت مجانی و رایگان و همچنین یا نرخ خیلی زیاد پایین برگزار نماید . البته غالب مدیران میخواهند از آن هم پول درآورده و همچنین آن دوره را نیز خیلی زیاد گران میفروشند . یادشان میرود که هدف فروختن دستگاه بود ، ولی از آنجایی که خریدار مجبور می باشد ، آن کلاسها را نیز ثبت نام مینماید ، ولی باید توجه داشت آیا ارزشی به مشتری منتقل نمودید ؟

ارزش منتقل شده به مشتری فوق العاده عالی بوده : یک شرکت خصیص، زبان باز و همچنین پولکی که در صورتی که کلاه من یک بار دیگر آنجا بی افتد ، هرگز آنجا پیدایم نخواهد شد و همچنین به هیچ کس هم توصیه اش نمیکنم.

۵. به روش منظم خبرنامه و همچنین اطلاعات را ارسال نمایید

در صورتی که تو به روش مرتب با مشتریان و همچنین یا بازار هدف خود در تماس نباشید، کسب‌وکار خود را از دست خواهید داد . انتقال اطلاعات به معنای افزایش شناخت مشتری می باشد.

۶. یک وبلاگ پیاده سازی و راه اندازی نمایید

یک راه جهت کمک به بازار هدف جهت جلب اعتماد، نوشتن وبلاگ می باشد . در صورتی که واقعا خودتان آن هم را بنویسید و همچنین نه آنکه به فردی پول دهید تا برایتان از جایی کپی نماید، اطلاعات خوبی از بازار جمع آوری خواهید نمود. کلید یک وبلاگ موفق، ثبات می باشد. تو فالورهایی پیدا خواهید نمود که اطلاعات خوبی از تو کسب مینمایند ، در پس نتیجه آن می شود که ارزش بسیاری به بازار هدف خود ارائه مینمایید، در آن حالت یک تیم وفادار را ساخته یا ایجاد خواهید نمود که شناخت کافی از برند تو خواهند داشت.

۷. توسعه، تولید پادکست

تو می‌توانید رتبه خود را به عنوان یک “متخصص” افزایش دهید و همچنین با ساخته یا ایجاد یک برنامه جذاب و جالب و خوب رادیویی اینترنتی (پادکست) در وبلاگ خود به یک بازار وسیع‌تر دست پیدا نمایید.

۸. یک تیم تخصصی در یک شبکه فرهنگی و اجتماعی پیاده سازی و راه اندازی نمایید

یک منبع بازاریابی مجانی و رایگان دیگر جهت مشتریان اینترنتی فعلی تو پیاده سازی و راه اندازی یک تیم فیس-بوکی جهت پرسش و همچنین پاسخ می باشد. در تیم فیس-بوک خود، شرکت کنندگان می‌توانند موارد و نکات را به اشتراک بگذارند، سوال بپرسند و همچنین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. فایده آن کار آن می باشد که تو می‌توانید به صورت آنی با بازار هدف خود در تماس باشید. البته آن مورد جهت بازار ایران عرض نکردم و همچنین جهت مخاطبین افغان و همچنین تاجیک بود .

۹-  کتاب نشر یافته شده نمایید.

در صورتی که به صورت دائم در وبلاگ خود مقالات تخصصی و همچنین مفیدی نشر یافته شده مینمایید ، میتوانید بعد از مدتی آن هم را به یک کتاب تغییر پیدا کردن نمایید.

۱۰-  توجه به علام تجاری در مباحث و مطالب

آن نقطه کاملاً واضح به نظر می رسد ولی باید توجه داشت غالباً فراموش می می شود. بایستی و حتما تمام عناصر برند خود در وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید و همچنین وبلاگ و همچنین هرگونه محتوای تولید ذکر نمایید و همچنین در نظر داشته باشد.

با خواندن آن مطلب ، احتمالاً در حال فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کردن به چندین روش دیگر جهت کمک به بازار هدف خود و همچنین معرفی برند خود هستید. همینجا ، با ما به اشتراک بگذارید

نوشته ۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name ۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین
منبع
جدید و تو و تازه ترین آموزش ها در باره بازاریابی : ۱۰ روش جهت شناخت برند در دنیای آنلاین

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مشخص کردن ارزش برند : سیر تکاملی یک شیوه استراتژیک

مشخص کردن ارزش برند : سیر تکاملی یک شیوه استراتژیک مشخص کردن ارزش برند مشخص …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *