چهارشنبه , آذر ۱ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / ۳۰راهنمای افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰راهنمای افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰روش افزایش بازدید – بخش سوم
businesssocialnetwork ۳۰راهنمای  افزایش  بازدید – بخش سوم
اطلاعات بیشتر

در دو مقاله قبلی در مورد روش های افزایش بازدید حرف کردیمروش هایی که شما میتوانستید در وب وبسایت خود وبسایت های دیگران پیاده سازی بکنید تا افزایش بازدید داشته باشید.در بخش انتها این سری مقالات به شماآموزش هایی را اموزش خواهیم داد که چگونه از طریق شبکه های اجتمای ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.

قبل از هر گونه توضیحی لازم است اولین و با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که چنانچه میخواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید شما باید خودتان سایتتان را فراموش بکنید چنانچه شما فرد مشهور ی هستید چنانچه بهترین وب سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ سایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است نحوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وب سایت کوچک را به یک وبسایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید و بالعکس.

۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در انتخاب ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همچنین او توانست را به جوانان معرفی نماید اهداف را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
چنانچه شما شرکـت بزرگ یا کوچکی دارید یا حتی وب سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی seo میباشند در سئوی نوین سئو بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی زیاد بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت استفاده پیشرفته از این شبکه اثر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب خود را انتخاب بکنید یعنی شما اگر فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید همين طور چنانچه فرد خاصی هم به مساله کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همين طور افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همين طور نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که یک لینک از این وب سایت با این که Nofollow نیز است اما دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد استفاده پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گـوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گـوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین جدید ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج خود دخالت داد با کمی تاخیر گوگــل نیز به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی خود بود یعنی گوگل پلاس.

گوگل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گـوگل را متهم کردند که به کاربران امکان انتخاب نمیدهد.از زمانی که گوگل پلاس ایجاد شد.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

قبل از هر گونه توضیحی لازم است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش بکنید اگر شما شخص مشهور ی هستید چنانچه بهترین وبسایت جهان را دارید چنانچه ایده ای دارید که در هیچ وب سایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است نحوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وب سایت کوچک را به وب سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید و بالعکس.

ارتقا بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

۱. فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در گزینش ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسياري طرفدار پیدا نماید همين طور او توانست را به جوانان معرفی نماید و اهداف را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان می باشند بیان نماید .
چنانچه شما مجموعه بزرگ یا کوچکی دارید یا حتی یک وب سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی seo میباشند و در سئوی نوین سئو بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

مصرف از این شبکه اجتماعی زیاد بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه اثر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب خود را انتخاب بکنید یعنی شما چنانچه فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همچنین اگر فرد خاصی هم به مساله کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همين طور افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این خود نشان میدهد که هر کلیک بر روی یک لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک اهمیت دارد.همچنین نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که یک لینک از این وبسایت با این که Nofollow هم است اما دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد استفاده پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گـوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین seo را گوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین نو ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت و تعداد لایک ها را در نتایج خود دخالت داد با کمی تاخیر گوگل به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی خود بود یعنی گوگــل پلاس.

گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگــل را متهم کردند که به کاربران امکان انتخاب نمیدهد.از زمانی که گوگل پلاس ایجاد شد یکی از با اهمیت ترین قوانین seo شد شبکه های اجتماعی که درصد بسیاری از ان را گوگل پلاس تشکیل میداد.شما با کار در گوگل پلاس این امکان را برای خود فراهم میکنید که شانس کلیک بر روی لینک های شما در نتایج ۲ مساوی بقیه باشد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
جهت چه به گوگل پلاس نیازمندیم؟

۴. Pinterest

در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در مورد سئو در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم.رند فیشکین مدیر سئوموز انگلیسی پیش بینی کرده بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ بزرگ ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذارنده های عکس خواهد شد به سایتی تبدیل خواهد شد به عظمت فیسبوک.در این سایت هم مانند توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب خود را مورد هدف قرار دهید و با مرتب کردن عکس های در بخش های مختلف به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی کار شما در چه محدوده ای است .

۵. اشتراک گذاری پیاپی

چنانچه شما در توییتر کار میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین مختلف پست های قبلی خود را دوباره توییت بکنید .ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملا واضح هست که ما همواره نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های در واقع به خود این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها هم ببینند.

ارتقا بازدید از طریق شبکه های اجتماعی – Social Bookmarking

۶. Social Bookmarking

وب سایت های Social Bookmarking به سایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی کار میکنند اما این فرق که کاربران میتوانند پست ها لینک های مورد علاقه خود را در اختیار دیگران نیز قرار بدهند.این وب سایت ها میتوانند میزان بسیار بسياري از بازدید را برای شما فراهم کنند.مشهور ترین وبسایت های انگلیسی زبان در این مورد Reddit و Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی شبیه ترین وبسایت ها این گونه وبسایت ها بالاترین است .

۷. StumbleUpon

StumbleUpon این امکان را فراهم می نماید که شما دانش خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله در این وبسایت به گونه ای پست دانش را با گروه بزرگی از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی بلاگ است که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا بد ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیستم این است که کاربران میتوانند پست های وبلاگ شما را در وبلاگ خود قرار دهند.

۸. رابطه برقرار بکنید

فعال بودن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه رابطه برقرار بکنید .شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک توییتر بر اساس برقراری رابطه بین کاربرها بنا شده اند.چنانچه شما در کار خود سعی بکنید با دیگران رابطه برقرار بکنید باعث می شود نه فقط به خود ان شخص بلکه به دوست ها او وبسایت خود را معرفی بکنید .

۹. LinkedIn

این شبکه اجتماعی زیاد بین کاربران فارسی شناخته شده نیست.اما هر اسمی از Social Marketing اورده می شود این وبسایت جزو اولین وبسایت هایی است که باید در ان کار کرد.این وب وبسایت در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۴۰۰ درصد افزایش بازدید از طریق تلفن همراه داشته.

۱۰. Myspace

مای اسپیس قبل از فیسبوک و توییتر محبوب بود اما بعد ها با امدن شبکه های اجتماعی جدید این سایت از مرکز توجه خارج شد و حتی در بازه ی زمانی افت هم داشت.اما هنوز این وبسایت محل عالی است برای ایحاد رابطه با بقیه افراد.سعی بکنید از طریق منوی Browse تعداد بسياري رفیق برای اضافه بکنید و پس لینک وبسایت خود را به اشتراک بگذارید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

عوامل موفقیت در دنیای کسب و کار

عوامل موفقیت در دنیای کسب و کار تجارت الکترونیک، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *