سه شنبه , مهر ۴ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / ۳۰روش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰روش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰روش ارتقا بازدید – بخش سوم

در دو مقاله قبلی در مورد روش های ارتقا بازدید حرف کردیمآموزش هایی که شما میتوانستید در وبسایت خود وب وبسایت های دیگران پیاده سازی بکنید تا ارتقا بازدید داشته باشید.در بخش انتها این سری مقالات به شماروش هایی را اموزش خواهیم داد که چگونه از طریق شبکه های اجتمای ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.

قبل از هر گونه توضیحی لازم است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان سایتتان را فراموش بکنید اگر شما شخص مشهور ی هستید چنانچه بهترین وب سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید و برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است روش ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وبسایت کوچک را به یک وب سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید و بالعکس.

۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در انتخاب ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسياري طرفدار پیدا نماید همين طور او توانست را به جوانان معرفی نماید اهداف را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
چنانچه شما شرکـت بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی یک وبسایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی seo میباشند در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی زیاد بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب خود را گزینش بکنید یعنی شما چنانچه فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید همين طور چنانچه فرد خاصی هم به موضوع کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به یک گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی یک لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همين طور نکته ی جالب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که لینک از این وبسایت با این که Nofollow نیز است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد مصرف پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین seo را گوگــل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو و بینگ و یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین جدید ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت و تعداد لایک ها را در نتایج دخالت داد با کمی تاخیر گـوگل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گوگــل پلاس.

گوگل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گـوگل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گوگــل پلاس ایجاد شد.

ارتقا بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

قبل از هر گونه توضیحی لازم است اولین و با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که چنانچه میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش بکنید چنانچه شما شخص مشهور ی هستید چنانچه بهترین وبسایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است روش ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وبسایت کوچک را به وب سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید بالعکس.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

۱. فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در گزینش ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همين طور او توانست را به جوانان معرفی نماید اهداف خود را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
چنانچه شما شرکت بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی یک وب سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی seo میباشند در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت استفاده پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب را انتخاب بکنید یعنی شما اگر فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید همچنین چنانچه فرد خاصی هم به مساله کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این خود نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک اهمیت دارد.همين طور نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد در رقابت با فیسبوک عقب تر هست ولی گوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که یک لینک از این وبسایت با این که Nofollow هم است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد استفاده پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گـوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گوگــل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو و بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج دخالت داد با کمی تاخیر گوگل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گـوگل پلاس.

گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گوگــل پلاس ایجاد شد یکی از با اهمیت ترین قوانین seo شد شبکه های اجتماعی که درصد بسیاری از ان را گوگــل پلاس تشکیل میداد.شما با کار در گوگــل پلاس این امکان را برای خود فراهم میکنید که شانس کلیک بر روی لینک های شما در نتایج ۲ مساوی بقیه باشد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
جهت چه به گـوگل پلاس نیازمندیم؟

۴. Pinterest

در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در مورد بهینه سازی در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم.رند فیشکین مدیر سئوموز انگلیسی پیش بینی کرده بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ بزرگ ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذارنده های تصویر خواهد شد به سایتی تبدیل خواهد شد به عظمت فیسبوک.در این وبسایت هم مانند توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب را مورد هدف قرار دهید و با مرتب کردن عکس های در بخش های مختلف به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی کار شما در چه محدوده ای است .

۵. اشتراک گذاری پیاپی

چنانچه شما در توییتر کار میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین مختلف پست های قبلی خود را دوباره توییت بکنید .ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی کاملا واضح هست که ما همواره نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های خود در واقع به خود این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها ببینند.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی – Social Bookmarking

۶. Social Bookmarking

وب سایت های Social Bookmarking به وبسایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی کار میکنند اما این فرق که کاربران میتوانند پست ها و لینک های مورد علاقه خود را در اختیار دیگران هم قرار بدهند.این وبسایت ها میتوانند میزان بسیار بسياري از بازدید را برای شما فراهم کنند.مشهور ترین وبسایت های انگلیسی زبان در این مورد Reddit Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی شبیه ترین وب وب سایت ها این گونه وب وب سایت ها بالاترین است .

۷. StumbleUpon

StumbleUpon این امکان را فراهم می نماید که شما دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله خود در این وبسایت به گونه ای پست دانش را با گروه بزرگی از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی وبلاگ است که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا بد ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیـستم این است که کاربران میتوانند پست های وبلاگ شما را در وبلاگ قرار دهند.

۸. رابطه برقرار بکنید

فعال بودن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه رابطه برقرار بکنید .شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک و توییتر بر اساس برقراری رابطه بین کاربرها بنا شده اند.چنانچه شما در کار سعی بکنید با دیگران رابطه برقرار بکنید باعث می شود نه فقط به ان فرد بلکه به دوست ها او هم وبسایت خود را معرفی بکنید .

۹. LinkedIn

این شبکه اجتماعی خیلی بین کاربران فارسی شناخته شده نیست.اما هر اسمی از Social Marketing اورده می شود این سایت جزو اولین وبسایت هایی است که باید در ان کار کرد.این وب وب سایت در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۴۰۰ درصد ارتقا بازدید از طریق موبایل داشته.

۱۰. Myspace

مای اسپیس قبل از فیسبوک و توییتر محبوب بود ولی بعد ها با امدن شبکه های اجتماعی جدید این سایت از مرکز تذکر خارج شد حتی در یک بازه ی زمانی افت داشت.اما هنوز هم این وب وب سایت محل عالی است برای ایحاد رابطه با بقیه افراد.سعی بکنید از طریق منوی Browse تعداد بسياري رفیق برای اضافه بکنید پس لینک وبسایت را به اشتراک بگذارید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

رونق کسب و کار با دیجیتال مارکتینگ

رونق کسب و کار با دیجیتال مارکتینگ ورود موفق بسیاری از شرکت ها در  حوزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *