دوشنبه , فروردین ۱۱ ۱۳۹۹
خانه / بازاريابي / ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم

۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم

۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم

مقاله قبل در خصوص انواع روش فروش را در اینجا ادامه میدهیم : 

روش فروش تکنیک فروش sales technique selling method 39 روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم

روش فروش ۲۱ : روش طبقه بندی جهت فروش

طبقه بندی روشی می باشد که آن امکان را فراهم می کند که مشتری خیلی راحت تر و همچنین با برداشتن گام هایی کوچک که او همچنین را به سمت اراده و تصمیم راسخ گیری در جهتی که تو دوست دارید هدایت می کنند اراده و تصمیم راسخ خود را بگیرد.

بدین منظور، نخست بایستی و حتما مشتریان احتمالی که نگرانی، سوال یا اعتراض دارند را در دو دسته گسترده قرار دهید:

  1. آنهایی که به مقدار و اندازه کافی انگیزه ندارند تا اقدامی انجام دهند یا گام بعدی را بردارند.
  2. آنهایی که به روش کامل آنچه پیشنهاد می دهید را نمی فهمند.

حال به وضوح می توانید ببینید که جهت تشویق کردن مشتری احتمالی تان جهت اتخاذ اراده و تصمیم راسخ درست به چه چیزی مستلزم و نیاز دارید. به عنوان مثال، در صورتی که آنها در دسته اول قرار گیرند، می توانید شماری از گام ها را بردارید که به آنها کمک می شود تا انگیزه پیدا کنند. در صورتی که در دسته دوم قرار گیرند، می توانید یک سری انتخاب ها حول یک مزیت یا ویژگی خاص محصول یا خدمت تان مطرح کنید.

کار را ساده نگه دارید

بالاتر از هنر دسته بندی آن هم می باشد که مشتری خود را به سمت انتخاب هایی کلی تر هدایت کنید پیش از آنکه خیلی وارد جزئیات شوید، بنابراین زمانی که گام های مد نظر را تدوین می کنید، آنها را تا حد ممکن ساده نگه دارید.

همواره آگاه باشید که حتی بهترین ما هم ممکن می باشد نگاهی جزئی نگر پیدا کند و همچنین گرفتار می شود، در تنگنا قرار گیرد یا مورد مخالفت واقع می شود زیرا ناخواسته بر روی تفاوت های جزئی متمرکز شده می باشد زمانی که بایستی و حتما یک دیدگاه کلی تر اتخاذ می کرده می باشد.

اقتدار و قدرت انتخاب

انجام درست طبقه بندی یک ابزار خیلی زیاد قدرتمند جهت مدیریت کردن همه اعتراضات به جز اعتراض های لجوجانه می باشد. آن روشی می باشد که مبتنی بر روانشناسی خرده فروشی می باشد و همچنین بر توانایی ما جهت درک تفاوت های بین گزینه ها و همچنین انتخاب ها استوار می باشد.

آن انتخاب ها از گزینه های قابل فهمی که تو در برابر مشتریان تان قرار خواهید داد تا مسیری را شکل دهید که بتوانید مشتریان تان را در امتداد آن مسیر هدایت کنید حاصل می شوند تا بدین وسیله آنها بتوانند تصمیمات درست اتخاذ کنند.

از دام هایی که بر سر راه وجود دارند بپرهیزید

یک دام بالقوه بر سر راه طبقه بندی وجود دارد که تو بایستی و حتما از آن هم آگاه باشید، و همچنین آن هم آن می باشد که، در صورتی که آن کار به درستی انجام نشود ممکن می باشد مشتری تو احساس کند که تو دارید لقمه جویده در دهان آنها می گذارید. در آن حالت، مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد اوضاع را مجددا پیاده سازی و راه اندازی کنید، در چشم های مشتری خود نگاه کنید و همچنین مثلا بگویید:

تو: “ناخوش و غمگین نمی شوید در صورتی که من آن موضوع را به گزینه هایی تقسیم کنم که هر دو بتوانیم ببینیم که هم نظر هستیم.” سپس خیلی آرام مسیر انتخاب های روشن، ساده و همچنین کلی که به دلایلی مشتری تان آن هم را دنبال نکرده می باشد تا به مقصد و همچنین پس نتیجه آن می شود که ای که مد نظر شماست برسد را ترسیم کنید.

به پس نتیجه آن می شود که رساندن یک فروش

ناگفته پیداست که تو همواره بایستی و حتما فروش تان را به پس نتیجه آن می شود که برسانید. ولی باید توجه داشت از کجا بدانید کی زمان انجام آن کار می باشد؟ چرخه بستن فروش روشی می باشد که تو بایستی و حتما به کار گیرید زمانی که اراده و تصمیم راسخ می گیرید که همه آنچه مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد را در مورد فروش انجام داده اید. زمانی که به آن نقطه می رسید، همه موارد و نکات اصلی گفتگوی تان را جمع بندی کنید و همچنین تلاش کنید تا پاسخ مثبتی جهت هر یک به دست آورید. زمانی که آن کار را کردید، می توانید درخواست انجام معامله را داشته باشید.

در آن مثال، مشتری (جوآن) و همچنین تو فروشنده نرم افزار هستید:

تو: خیلی خوب (جوآن) ما می دانیم که سیستم فعلی تو جوابگوی نیازتان نیست؟

(جوآن): بله.

تو: تو در مورد بار کاری اضافی که به واسطه آن موضوع ساخته یا ایجاد شده می باشد به من گفتید؟

(جوآن): بله.

تو: تو در مورد محصول و همچنین خدمتی که شرکت من می تواند ارائه کند نگرانی ندارید؟

(جوآن): نه.

تو: آیا تمایل دارید با من به عنوان طرف معامله تان وارد معامله شوید؟

(جوآن): حتما.

تو: پس کافی می باشد اینجا و همچنین اینجا را امضاء کنید.

در صورتی که در هر جایی از آن فرایند تردیدی دیدن کردید، آن روش تو را قادر خواهد ساخت تا از مشتری تان بپرسید که مشکل دقیقا چیست و همچنین به مشکل بپردازید و همچنین مجددا جهت بستن معامله اقدام کنید.

روش فروش جهت تیم ها

خیلی از شماها در یک تیم فروش کار می کنید، بنابراین در اینجا توصیه های خاص جهت ساخته یا ایجاد و همچنین مشارکت در یک تیم فروش منسجم که به نتایجی قابل توجه دست پیدا می کند ارائه شده می باشد.

روش فروش ۲۲ : به تیم فروش در جهت فروش اکثرا و بیشتر کمک کنید

آن کاری می باشد که یک مدیری فروش کارآمد انجام می دهد، و همچنین کاری می باشد که تو هم بایستی و حتما انجام دهید. در قرارهای ملاقات با کارکنان قسمت و بخش فروش حضور پیدا کنید. به عنوان یک منبع کمک در دسترس آنها باشید و همچنین به آنها کمک کنید تا از طریق اقتدار و قدرت اختیار بالاتر تو معامله ای را به انجام برسانند. تلفنی با آنها صحبت کنید و همچنین نشان دهید دوست دارید مشارکت داشته باشید. آنها قدردان آن موضوع خواهند بود و همچنین فروش تان افزایش خواهد یافت.

روش فروش ۲۳ : استعداد فروش تان را پرورش دهید

کار تو آن هم می باشد که اطمینان حاصل کنید فرهنگ فروش تان مثبت، شاد و همچنین مولد می باشد. آن کار را از طریق جلسات فروش منظم انجام دهید که در آن هم ایده ها به اشتراک گذاشته می شوند، آموزش ارائه می می شود، و همچنین موفقیت ها جشن گرفته می شوند.

ضرورتا، موارد و نکات منفی را شناسایی کنید. اینطور نیست که همه مثبت ها را به اشتراک بگذارند، و همچنین تو نمی توانید اشخاص منفی در واحد فروش تان داشته باشید! معظلات و مسائل و مشکلات را شناسایی کنید و همچنین به آنها بپردازید. آن ایده را ترویج دهید که منفی بودن مخرب می باشد و همچنین به آنها نشان دهید که بهره وری مثبت شعار شماست.

روش فروش ۲۴ : اهداف و همچنین پاداش هایی مشخص کردن کنید

ضرورت دارد جهت نیروهای تان یک هدف نهایی مشخص کردن کنید و همچنین اجازه دهید آنها بدانند چه لذت هایی در انتظار آنهاست زمانی که به آن اهداف دست پیدا کردند. به عنوان مثال: “در طول شش هفته بعدی، ما نیت و اراده داریم ۵۰.۰۰۰ ورژن و نسخه از کتاب جدید و تو و تازه نشر یافته شده شده مان را بفروشیم. آن بحث و داستان “کماندوی فروش-پتانسیل خود را آزاد کن” نامیده شده می باشد. دلیل آنکه چرا X، آنکه چگونه و چطوری آن کار ممکن می باشد  Y، و همچنین جمعیت شناسی Z می باشد. و همچنین زمانی که به آن هم دست پیدا کردیم، همه شام مهمان من خواهید بود”. آن کار جواب می دهد. به من اعتماد کنید.

روش فروش ۲۵ : مرده خور نباشید

آخرین، ولی باید توجه داشت نه کم اهمیت ترین مورد، کنار ننشینید و همچنین زمانی که کار به پس نتیجه آن می شود که رسید افتخار آن هم را از خود کنید. به خاطر داشته باشید، پیروزی ها به تیم فروش تعلق دارند. شکست ها به تو تعلق دارند. بدانید که فروش جریان خون در رگ های کسب و همچنین کار شماست – و همچنین قلب تیم فروش شماست. قلب را بردارید یا حداقل جریان خون آن هم را محدود کنید، شرکت تو خواهد مرد.

روش فروش ۲۶ : صبحانه اقتدار و قدرت

طرفداران صبحانه اقتدار و قدرت استدلال خوبی دارند. جهت شروع، اشخاص صبح هنگام آماده ترین ذهن را دارند. آن بدان معنی می باشد که احتمال بیشتری دارد توجه کنند، احتمال بیشتری دارد اشتیاق نشان دهند و همچنین نتیجتا نسبت به شروع گفتگوی فروش آمادگی بیشتری دارند.

روی آن هم چیزی که بسیاری از مهندسین و متخصصین تغذیه آن هم را مهمترین وعده غذایی روز می دانند و همچنین در عین حال ارزان تر از ناهار نیز می باشد و همچنین مشروبی هم در آن هم سرو نمی می شود حساب باز کنید. صبحانه اقتدار و قدرت به نظر می رسد یک فروش “برنده-برنده” باشد. به گمان من، صبحانه کاری محیطی کامل جهت شبکه سازی ساخته یا ایجاد می کند. صبح زود زمان لذت بخشی از روز می باشد و همچنین تعداد باشگاه هایی که جهت برگذاری جلسات صبحانه کاری وجود دارند هم با آن موضوع همخوانی دارد. تو در بهترین زمان روز با اشخاص ملاقات خواهید داشت و همچنین می توانید روابط جدیدی ساخته یا ایجاد کنید و همچنین فرصت های کسب و همچنین کار جدیدی وجود خواهد داشت.

روش فروش ۲۷ : ناهار اقتدار و قدرت

تا زمان ظهور صبحانه های کاری، ناهارهای اقتدار و قدرت در وعده های غذایی کسب و همچنین کارها مرسوم بودند و همچنین هنوز هم در بسیاری از سناریوها ادامه دارند.

ناهار سریعتر از صبحانه می باشد. با زمان فردی یا شخصی اشخاص تداخل نمی کند و همچنین قطعا موضوع استرس زای دخیل کردن همسر یا شریک به نحوی که در صبحانه ها یا شام های بعد از ساعات کاری دیده می می شود را ندارد. زمان بندی آن هم عموما با روز کاری کنترل می می شود و همچنین در پس نتیجه آن می شود که تنها یک یا یک و همچنین نیم ساعت از روز زمان می گیرد. ناهار اقتدار و قدرت فرصت مناسبی جهت امضاء کردن یک معامله که روی آن هم کار شده می باشد را فراهم می کند. یا حداقل، پاداشی می باشد جهت تلاش های تو جهت فروش و همچنین مشتری بالقوه جدید با یک وقفه آرامش قسمت و بخش در یک محیط آرام و همچنین لذت قسمت و بخش.

در صورتی که در حال برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی یک ناهار اقتدار و قدرت هستید، نخست مکانی که جهت همه مناسب باشد را انتخاب کنید. در صورتی که مشتری تو با تو ملاقات می کند، اطمینان حاصل کنید که جایی مناسب را رزرو کرده باشید. میزی که رزرو کرده اید بایستی و حتما در محلی خلوت و همچنین ساکت باشد. هیچ چیز بدتر از استراق سمع های بالقوه یا مزاحمت های پر سر و همچنین صدا نمی تواند جو را از بین ببرد.

و همچنین در صورتی که نیت و اراده دارید به گفتگوی فروش ادامه بدهید، اطمینان حاصل کنید که میز تو جای کافی جهت کاغذها، لپ تاپ و همچنین تلفن داشته باشد. در آن مکان یک خط وای فا هم بایستی و حتما وجود داشته باشد.

روش فروش ۲۸ : روش شبکه سازی صبحانه

خیلی خوب، تو دارید بر سر میز صبحانه شبکه سازی می کنید. تو در مورد صبحانه کاری که نیت و اراده دارید در آن هم شرکت کنید بررسی کرده اید و همچنین با یک مشتری احتمالی رو در رو شده اید. قانون شماره یک – خیلی هیجان زده نشوید.

بزرگترین توصیه من جهت زمانی که دارید شبکه سازی می کنید آن هم می باشد که کارت شناسایی و ویزیت خود را در منزل و خانه بگذارید. کمی غیر عقلانی به نظر می رسد، درست می باشد؟ از آن قبل، همه اشخاص تلاش می کنند تا کارت شناسایی و ویزیت خود را به دیگران بدهند، پس چرا ما نباید آن کار را بکنیم؟

باور کنید، خیلی موثرتر خواهد بود که با به دست آوردن اطلاعات و همچنین جزئیات مشتریان احتمالی تان با آنها ارتباط برقرار کنید تا آنکه اطلاعات خودتان را به آنها بدهید. زمانی که اطلاعات و همچنین جزئیات آنها را دارید، به آنها بگویید که در تماس خواهید بود – حتما آن کار را بکنید.

آن تکنیک جهت ایران شاید به نظر اصولی و کاربردی نیست . زیرا و به درستی که مدیران ایرانی به دنبال نان بربری مستخدم شرکت می باشد که صبحانه اش ارزانتر تمام می شود. جدید و تو و تازه در صورتی که خواب نماده باشد . متاسفانه !

روش فروش ۲۹ : بازوهای تان را خم نکنید

چه بر سر میز صبحانه در حال شبکه سازی هستید یا در حال امضای یک قرارداد بر سر یک ناهار کاری، یکی از بزرگترین نقاط نیرو یک فروشنده موفق شیوه رفتار او همچنین می باشد.

به خاطر داشته باشید، چانه بالا، بازوهای تان را خم نکنید، دست ها باز باشد. سوالاتی بپرسید تا مشتری تان را بشناسید یا اکثرا و بیشتر بشناسید. به روش مثبت دست بدهید، سخنرانی نکنید. دائما گوش بدهید.

 

در صورتی که فروش تلفنی انجام میدهید، در ادامه انواع روش فروش را جهت فروش تلفنی معرفی میگردد :

روش فروش ۳۰ : بزرگترین راز تماس خونسردی می باشد

اولویت و همچنین ترتیب رعایت می شود. از تلفن ترس نداشته باشید. همه ما تجربه های فروش تلفنی بد داشته ایم. با دنبادل کردن چند قانون ساده در خصوص فروش تلفنی، تجربه فروش تلفنی با مشتریان جدیدتان مثبت و همچنین سودبخش خواهد بود.

در صورتی که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن یک تماس خونسرد باعث اضطراب و همچنین ترس تو می می شود (و همچنین آن می تواند حتی جهت بهترین فروشنده ها هم اتفاق بیفتد) نگران نباشید. بزرگترین راز موفقیت در برقراری تماس خونسرد، خواه به صورت تلفنی یا رو در رو، سازماندهی و همچنین آمادگی می باشد. دانستن سابقه محصول یا خدمت تان کافی نیست، تو بایستی و حتما هدف تان را نیز به خوبی بشناسید.

و همچنین آن موضوع با بررسی شروع می می شود. بیائید آن موضوع را “توجه به جزئیات” بنامیم. آن واقعیت را نادیده نگیرید که تلاشی که تو به کار می گیرید مستقیما با نتایجی که کسب می کنید مرتبط خواهد بود.

روش فروش ۳۱ : اثر دگردیسی و همچنین اتخاذ

زمانی که دارید داده های تان را گردآوری می کنید (بررسی)، انرژی و همچنین زمان تان را صرف آن هم کنید که لیست تماس تان به لحاظ جمعیت شناختی قابل تفکیک باشد. به گونه ای که، به عنوان مثال، صنعت ساخت و همچنین ساز، معلمان، قسمت و بخش سرویس ها و خدمات، خانم های سرویس مدارس – هر کسی – تیم های جداگانه خود را داشته باشند.

علت آن کار آن هم چیزی می باشد که من آن هم را “اثر دگردیسی” می نامم. در اصل، آن بدان معنی می باشد که هنگام و زمانی که تو با تیم ویژه ای از اشخاص صحبت می کنید، طبیعتا روشهای فروشس را اتخاذ می کنید که با آن هم تیم خاص همخوانی داشته باشد. ممکن می باشد حتی خودتان متوجه آن موضوع نشوید ولی باید توجه داشت باور کنید که اینگونه خواهد بود.

روش فروش ۳۲ : قبل از تماس فروش تمرین و همچنین تکرار داشته باشید

تو داده هایی دارید که به خوبی بررسی شده اند. تماس های تان را دسته بندی کرده اید. ولی باید توجه داشت هنوز زمان شروع تماس فرا نرسیده می باشد. آخرین و همچنین قطعا مهمترین قسمت و بخش آمادگی تمرین و همچنین تکرار می باشد به گونه ای که به شکل کامل جهت انجام آن هم تماس، زدن درب منزل و خانه مشتری، ملاقات کردن و همچنین احوالپرسی با مشتری بالقوه جدیدتان دست پیدا کرده باشید.

به هنر و همچنین تجربه و مهارت بالا خود مسلط بودن و تسلط داشتن داشته باشید. راه های متنوع و گوناگون و مختلف گفتن یک چیز را تمرین کنید تا بتوانید جهت انواع متنوع و گوناگون و مختلف شخصیت/قسمت و بخش های بازار دوست داشتنی و جذاب باشید. مهم نیست آیا در یک صنعت جدید هستید یا یک فرد کهنه کار با ۲۰ سال شمسی سابقه، هنوز مستلزم و نیاز به تمرین و همچنین تکرار دارید.

هنر فروش خوب به بررسی، آمادگی، تمرین و همچنین تکرار مرتبط می می شود. در حالیکه فرایند فروش کیمیاگری نیست، آن اصول پایه به تو آن اطمینان را می دهند که بتوانید با مشتریان بالقوه تان تعامل کنید و همچنین به نوبه خود، مشتریان بالقوه تان را متقاعد می کنند که با تو تعامل داشته باشند. و همچنین آن همه آن هم چیزی می باشد که تماس خونسرد به آن هم می پردازد.

روش فروش ۳۳ : به پس نتیجه آن می شود که رساندن یک فروش پشت تلفن

بررسی کامل انجام داده اید، تمرین و همچنین تکرار مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری را داشته اید، اکنون آماده هستید تا تماس بگیرید. صرفنظر از آنکه با چه کسی تماس می گیرید، تماس تو در سه مرحله متمایز صورت می گیرد. معرفی و همچنین کسب اجازه، سوال و همچنین داستان کوتاه و همچنین بستن و همچنین به پایان رساندن.

مرحله اول زمانی می باشد که به آنها می گویید که چرا تماس گرفته اید و همچنین از آنها اجازه می گیرید تا صحبت های تان را ادامه دهید. مرحله دوم زمانی می باشد که در مورد محصول یا خدمت تان به آنها می گویید (داستان کوتاه) و همچنین ویژگی هایی که به احتمال زیاد نیازهای مشتری تان را برآورده خواهند کرد را شناسایی می کنید. مرحله سوم – تا اینجا پیش آمده اید، خوب فروش را انجام دهید!

روش فروش ۳۴ : کنترل فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن و همچنین نگرش

فروش های تلفنی موفق مثل دو ماراتن خواهند بود – همه چیز به طرز فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن و همچنین ذهنیت بر می گردد. در صورتی که رویکردتان نسبت به آن کار با بی حوصلگی و همچنین ناامیدی باشد، پس نتیجه آن می شود که تان هم ناامید کننده خواهد بود. تلاش کنید، حتی به لحاظ فیزیکی، که هوشیار و همچنین روی فرم باشید.

روی موفقیت، حرفه ای بودن و همچنین کسب نتایج درست تمرکز کنید. مهم می باشد به خاطر داشته باشید که رد کردن و همچنین کلمه “نه” بخشی از زندگی فروشنده های حرفه ای می باشد. یاد بگیرید که آن کلمه را بپذیرید و همچنین از آن هم جهت قوی تر شدن بهره بری و استفاده کنید.

روش فروش ۳۵ : سازماندهی داده های فروش تان

اولین هدف تو ساخت لیست اشخاص واجد شرایط جهت تماس می باشد که از منابع قابل اطمینان استخراج شده باشد. البته از اینترنت بهره بری و استفاده کنید، ولی باید توجه داشت از بهره بری و استفاده از تلفن هم ترسی نداشته باشید. هدف تو آن هم می باشد که نام کامل، موقعیت مکانی و همچنین شماره تماس مستقیم فردی که می خواهید با او همچنین تماس بگیرید را به دست آورید. وانمود کنید مشتری هستید، با شرکت تماس بگیرید و همچنین درخواست اطلاعات کنید.

زمانی که داده های تان را به دست آوردید، وقت بگذارید و همچنین اطلاعات تماس را بر حسب تیم های جمعیت شناختی سازماندهی کنید. آن امر بی نهایت به تو کمک می کند زمانی که تماس های متعددی انجام می دهید و همچنین تو را قادر خواهد ساخت تا روشهای فروشی که با هر تیم خاص انطباق دارد را به کار گیرید.

روش فروش ۳۶ : سه جعبه و همچنین نمایشنامه

هر چند معرفی تلفنی محصول به صورت کلامی می باشد، تماس تلفنی خونسرد سه مرحله اصلی دارد؛ معرفی و همچنین کسب اجازه، سوال و همچنین داستانی کوتاه، و همچنین خاتمه دادن و همچنین بستن فروش. من آن را مدل سه جعبه می نامم.

جهت هر مرحله یک نمایشنامه پایه ساخته یا ایجاد کنید و همچنین سپس بارها و همچنین بارها آن هم را تمرین کنید. آمادگی پاسخ دادن به هر سوالی را داشته باشید و همچنین تلاش کنید تا بیش از آنکه حرف بزنید گوش دهید و همچنین مسائل را به هم ربط دهید، منطقی و همچنین قابل فهم باشید. نمایشنامه پایه تو بایستی و حتما چیزی شبیه آن باشد:

معرفی و همچنین کسب اجازه:

“سلام. تو آقای (جان) هستید؟”

“بله”

“خیلی خوب، من دیوید هستم… ما یک … هستیم… و همچنین علت تماس من آن هم می باشد که ….”

سوال و همچنین داستان کوتاه:

“قبل از آنکه شروع کنم، می توانم چند سوال بپرسم؟” (سوالات تان از قبل آماده شده اند)

بستن:

“خوب، چه موقع خوب می باشد که نشستی با هم داشته باشیم؟ صبح یا بعد از ظهر؟ من سه شنبه ساعت ۱۰ در دسترس هستم یا آنکه چهارشنبه ساعت ۲ بهتر می باشد؟”

روش فروش ۳۷ : کلمات، لحن و همچنین صدا

به عنوان متقاعد کننده های حرفه ای، کلماتی که به کار می بریم اسلحه ما خواهند بود. از کلمات مثبت بهره بری و استفاده کنید، سوالات تشریحی قوی و همچنین اظهاراتی قدرتمند بهره بری و استفاده کنید. دیگر سلاحی که در اختیار داریم انعطاف صوتی ماست. در صورتی که دارید در مورد چیزی صحبت می کنید که مشتری بایستی و حتما در مورد آن هم هیجان زده باشد، لحنی هیجان زده، مثبت و همچنین شاد به خود بگیرید.

روش فروش ۳۸ : نوبت شماست

وارد میدان شوید، مثبت باشید، داده های به خوبی بررسی شده داشته باشید، روی نمایشنامه های از قبل تمرین شده ای که می توانید آنها را تطبیق دهید کار کنید. کار نیکو کردن از پر کردن می باشد – قبل از آنکه تماسی برقرار کنید، اطمینان حاصل کنید که از نظر کلمات کامل هستید. و همچنین همواره خوش بین باشید، مهم نیست تماس تو چگونه و چطوری پیش می رود.

فروش تلفنی کار آسانی نیست. امیدوارم آن موارد و نکات پایه تجربه فروش تلفنی تو را کم استرس تر و همچنین موفق تر کنند. موفق باشید!

روش فروش ۳۹ : کاری کنید که مشتری تان عاشق تان می شود

خوب، الاهم فی الاهم. از خودتان بپرسید آیا مشتری تان را دوست دارید؟ معلوم می باشد که بله – تو به مشتریان تان مستلزم و نیاز دارید، ولی باید توجه داشت آیا حقیقتا آنها را دوست دارید؟ آیا آن همه راه می روید تا به آنها ارزش افزوده بدهید، در آنها احساس قدردانی ساخته یا ایجاد کنید، به آنها احترام بگذارید و همچنین زمانی که با تو حرف می زنند به آنها گوش می دهید؟

 

قسمت اول

۵
/
۵
(
۵

votes

)

نوشته ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name 39 روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم
منبع
برترین آموزش ها در باره بازاریابی : ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت دوم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

۵ تجربه و مهارت بالا مذاکره تجاری ( قسمت اول )

۵ تجربه و مهارت بالا مذاکره تجاری ( قسمت اول ) تجربه و مهارت بالا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *