یکشنبه , دی ۲۹ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

روش فروش قدرتمند

چگونه و چطوری با بهره بری و استفاده از انواع روش فروش ، که توسط مهندسین و متخصصین در خصوص نحوه تغییر پیدا کردن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می باشد میتوان سطح فروش خود را افزایش دهیم.

در صورتی که بخواهیم به زبان ساده بگوییم، در صورتی که فروش نداشته باشید، کسب و همچنین کار تو خواهد مرد و همچنین استثنائی نیز در آن باره وجود ندارد. آن موضوعی می باشد که فراگیری روش فروش امتحان شده را ضروری می کند. نقطه اصلی دانستن آن هم می باشد که چگونه بفروشیم. آن موضوعی می باشد که من بیش از یک دهه در سراسر جهان در حال ترویج آن هم بوده ام. شناسایی مشتریان و همچنین روش فروش موفقیت آمیز به آنها خصوصا در مورد شرکت های کوچک و همچنین متوسط و همچنین کارآفرینان یکی از بزرگترین چالش هایی می باشد که می شناسم.

با در نظر داشتن آن موضوع، ساخته یا ایجاد تجربه و مهارت بالا های خوب فروش جهت موفقیت تو ضروری می باشد، بنابراین در اینجا تجربه و مهارت بالا های ضروری فروش ارائه می شوند تا به تو کمک می شود که فروش تان را افزایش دهید و همچنین به موفقیت دست یابید. آن روش‌های فروش جهت همه اشخاص خواهند بود، چه اشخاص مبتدی و همچنین چه اشخاص حرفه ای. قبلا ۱۰ تکنیک طلایی فروش را آموزش داده ایم ، اکنون ۳۹ روش فروش را بررسی کردن مینماییم.

39 تکنیک فروش 39 روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

۳۹ روش فروش حرفه‌ای 

روش فروش  ۱ : در مورد مشتریان بررسی کنید

البته، محصول یا خدمت تو بهترین می باشد. به همین دلیل هم هست که تو در آن کسب و همچنین کار هستید. تو می خواهید دنیا آن موضوع را بداند، ولی باید توجه داشت نخست بایستی و حتما مشتریان تان را بشناسید. از قبل برنده بودن به آن معنی می باشد که پیش از ملاقات با مشتریان خود، هر آنچه می توانید انجام دهید تا همه جزئیاتی که به هدف تان کمک خواهند کرد را شناسایی کنید – از کوچکترین مشاهدات تا بزرگترین تصاویر.

نقاط نیرو، نقاط ضعف، جاه طلبی ها، شکست ها، رقبا و همچنین چالش های مشتریان تان را بیابید. پیدا کردن آگاهی هر چه اکثرا و بیشتر قبل از ملاقات با مشتری نه تنها به تو اطمینان می دهد بلکه مشتریان را به سمت تو جلب می کند.

روش فروش ۲ : برندشخصی خودتان را بفروشید

در صورتی که فروش آیین و همچنین مسلک تو باشد (و همچنین بایستی و حتما هم باشد)، محصولات و همچنین خدماتی که دارید می فروشید بایستی و حتما حامل ایمان تو باشند. به عبارت دیگر، قبل از آنکه به دیگران بفروشید، بایستی و حتما محصول یا خدمت تان را به خودتان بفروشید. آن اولین گام در روانشناسی فروش می باشد.

و همچنین در صورتی که به آنچه دارید می فروشید ایمان کامل داشته باشید، شانس بیشتری خواهید داشت که آن ایمان را در دیگران هم ساخته یا ایجاد کنید. ولی باید توجه داشت چگونه و چطوری می توانید بفهمید که آیا فروخته شده اید یا نه؟ آن را امتحان کنید: یک تکه کاغذ بردارید، یک خط در وسط آن هم بکشید. ستون سمت چپ را “فروخته نشده” و همچنین ستون سمت راست را “فروخته شده” بنامید. اکنون همه ویژگی ها یا جنبه هایی که دارید می فروشید را در ستون مربوطه لیست کنید. من حداقل هفته ای دو بار آن تمرین را انجام می دهم.

حال با مولفه هایی از محصول یا خدمت تان که به روش کامل خود را وقف آنها نکرده اید به کسب و کار خود پایان می دهید – و همچنین می توانید بر روی آنها کار کنید تا نسبت به آنچه دارید می فروشید ایمان کامل پیدا کنید. تنها بعد از آن کار می باشد که جهت فروش آماده هستید.

روش فروش ۳ : SSS خود را بدانید

SSS مخفف Sales System for Success (سیستم های فروش جهت موفقیت) می باشد. آن به معنی داشتن فرایندی روشن جهت جلسات می باشد. قبل از جلسات تان نحوه قرار دادن قطعات را تمرین کنید. شماری از حرکات را که می توانید به روش یکدست و همچنین بسته به آنکه ملاقات تان چگونه و چطوری پیش می رود اجرا کنید را در سرتان تکرار و همچنین تمرین کنید. آنگاه قادر خواهید بود که بر هر مانعی که بر سر راهتان قرار می گیرد غلبه کنید. وقت گذاشتن جهت آن کار – مانند تمرین کردن یک بازی- کلام (و همچنین فروش) تو را کامل می کند.

روش فروش ۴ : برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی عصبی-کلامی (NLP)

برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی عصبی-کلامی  – ان ال پی NPL / هیپنوتیزم پنهان  – را یاد بگیرید تا بر فرایند فروش مسلط بودن و تسلط داشتن پیدا کنید. برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی عصبی کلامی مبتنی بر درک آن موضوع می باشد که اشخاص چگونه و چطوری فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن، احساس، زبان و همچنین رفتار خود را سازماندهی می کنند تا کارها را انجام دهند. یکی از پیام های کلیدی برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی عصبی –کلامی بر آن واقعیت متمرکز می باشد که هر یک از ما نقشه ذهنی منحصر به فردی را از جهان پیرامون خود شکل می دهد – اطلاعاتی که آن نقشه را ساخته یا ایجاد می کنند از طریق پنج حس به ما می رسند.

به دقت به مشتریان احتمالی خود گوش دهید. آنگاه قادر خواهید بود پی ببرید او چگونه و چطوری اطلاعات مد نظر خود جهت خرید را از میان حرف های تو جذب می کند. آیا آنها مشارکت می کنند، آیا آنها بر سرنخ های شنیداری تکیه دارند، آیا آنها به صورت بصری تحریک می شوند، و همچنین غیره.

محرک های مشتریان احتمالی تان را شناسایی کنید.

هر کسی نیازی دارد – تنها و فقط موضوع آن هم می باشد که بسیاری هنوز مستلزم و نیاز خود را نمی دانند. از طریق سوال پرسیدن و همچنین گوش دادن موثر، تو می توانید خیلی سریع نیازهای اشخاص را کشف کنید. سپس، با آن دو سوال آنها را مشخص کنید:

  1. “چه اتفاقی خواهد افتاد در صورتی که تو آن مستلزم و نیاز را جایگزین/درست/مرتفع نکنید؟”
  2. چه اتفاقی خواهد افتاد در صورتی که آن مستلزم و نیاز را “جایگزین/درست/مرتفع کنید؟”

  با به فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن واداشتن فردی که با او همچنین تماس گرفته اید در خصوص هر دوی آن پیامدها، دارید تمرکز او همچنین را به روش کامل به سمت نیازهایش و همچنین نیز تمایل به برآورده کردن آن نیازها هدایت می کنید.

روش فروش ۵ : مشتری تان را درک کنید و همچنین سفارشی سازی کنید

در اینجا بعضی موارد و نکات روانشناسی کسب و همچنین کار ارائه می می شود که آنقدر ساده به نظر می رسند که احتمالا با خودتان فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن خواهید کرد که چرا دارم آنها را اینجا ذکر می کنم. از درک کردن مشتری حرفی نزن، من آن موضوع را می فهمم. من آن موضوع را بدان دلیل ذکر می کنم که یکی از دلایل اصلی شکست در فروش هنر نه چندان ساده درک مشتری می باشد.

خیلی خوب، تو متوجه شده اید که مشتری هدف تان علاقه ای بالقوه به محصول یا خدمت تو دارد. اکنون به آن علاقه متوسل شوید. در صورتی که آنها قهوه می نوشند، تو هم قهوه بنوشید. در صورتی که آنها بازی کریکت را دوست دارند، تو هم دوست داشته باشید – حتی شده در طول زمانی که دارید آنها را جهت خرید محصول متقاعد می کنید.

راهی پیدا کنید که معرفی محصول و همچنین گفتگوها یا تبلیغات پیرامون آن هم را تا حد ممکن فردی یا شخصی کنید. آن کار به تلاش و همچنین راهنمایی مستلزم و نیاز دارد، ولی باید توجه داشت با شبیه شدن به آنها احتمال خرید کردن شان افزایش پیدا می کند.

روش فروش ۶ : همه سوالات تان را آماده کنید

قبل از آنکه در جلسه فروش حضور پیدا کنید، خوب فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید و همچنین همه سوالات تان را آماده کنید. جهت هر سوالی که به ذهن تان می رسد، همه نتایج ممکن را بنویسید و همچنین آنها را در گفتگوی تان تلفیق کنید. فلوچارتی بکشید که همه راه هایی که گفتگو ممکن می باشد پیش برود را نشان دهد. قسمت و بخش عمده ای از اطمینان خاطر داشتن در زمان فروش، از خیلی خوب آماده بودن حاصل می می شود.

روش فروش ۷ : تمرکز داشته باشید

تو مشغله بسیاری دارید. هزاران کار جهت انجام دادن دارید. ضرورتا، هنگام و زمانی که در حال فروش هستید، تنها و فقط یک کار انجام دهید، فروش کردن. آنکه در حضور مشتری کاری بیش از آن انجام دهید بی ادبی می باشد. پس آن کار را نکنید. در صورتی که فرصت فروش به مقدار و اندازه کافی خوب می باشد تا به دیدار کسی بروید یا کسی را به دفترتان دعوت کنید، پس خوب می باشد زمان و همچنین مکان خود را به روش تمام و همچنین کمال در اختیار او همچنین قرار دهید.

روش فروش ۸ : قوی شروع کنید

قبل از آنکه به جلسه ای بروید، چند نفس عمیق بکشید، خودتان را آرام کنید، آنگاه بروید – سر بالا، تماس چشمی خوب، شیوه ای دوستانه ولی باید توجه داشت در عین حال مقتدرانه. در صورتی که می توانید در آن هم اوایل سوالاتی مطرح کنید یا با گوش دادن نشان دهید که شدیدا علاقه مند هستید. یادداشت بردارید و همچنین اغلب آن کار را انجام دهید.

روش فروش ۹ : متوازن کردن اعتماد و همچنین اشتیاق

داشتن ایمان کامل به آنچه دارید می فروشید اعتماد به نفس بالایی به تو می دهد، و همچنین آن امر جهت هر فروشنده ای ضروری می باشد. با آن وجود، به خاطر داشته باشید که در یک موقعیت فروش، اعتماد به نفس بیش از حد به مقدار و اندازه یک ارائه ضعیف، عصبی، و همچنین خسته کننده بد می باشد. اینگونه نباشد که خود را از باد غرور پر کنید. هر کاری می کنید، مثل یک آدم خود شیفته رفتار نکنید.

بنابراین، به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس و همچنین اشتیاق داشته باشید ولی باید توجه داشت در عین حال فروتن باشید. نوعی کشش مغناطیسی نسبت به افرادی که کاملا به خود و همچنین توانایی های شان اطمینان دارند وجود دارد و همچنین آن آن هم فردی می باشد که تو می خواهید باشید.

ورش فروش ۱۰ : زیاد پیشنهاد نکنید کمتر پیشنهاد کنید

آن انتخاب خوب می باشد، ولی باید توجه داشت انتخاب های بسیاری وجود دارد. هر روز مشتریان تو با انتخاب ها و همچنین فروشنده هایی روبروی می شوند که تنها به سردرگمی آنها می افزایند.  تو عقبه محصول یا خدمت خود را می دانید. تو ایمان، دانش و همچنین اعتماد کاملی به آن هم دارید. اکنون از آن ویژگی ها به منظور کاهش دادن موثر انتخاب های مشتریان تان بهره بری و استفاده کنید.

بهترین راه جهت پیشنهاد فروش، طبقه بندی می باشد. ویژگی ها، محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات را به صورت تکه های قابل هضمی دسته بندی کنید و همچنین سپس آنها را به مشتریان تان ارائه کنید. هر چه بتوانید موضوعات را ساده تر کنید، درک آن هم جهت مشتریان تان راحت تر خواهد بود. آن کار را بکنید و همچنین پاداش آن هم فروش محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات تان خواهد بود.

روش فروش ۱۱ : درک مغزها

ممکن می باشد آن سوال را شنیده باشید، “آیا سمت راست مغز تو فعالتر می باشد یا سمت چپ آن هم؟” آن سوال مبتنی بر آن منطق علمی می باشد که مغز ما به دو نیمکره تقسیم می می شود و همچنین یکی از آن دو نیمکره در اشخاص متنوع و گوناگون و مختلف غلبه دارد. افرادی که نیمکره چپ مغزشان غلبه دارد، تحلیل گرتر، واقعیت محورتر، خطی تر و همچنین استراتژیک تر خواهند بود. افرادی که نیمکره راست مغز آنها غلبه دارد، عموما احساسی تر خواهند بود و همچنین در پس نتیجه آن می شود که روحی آزادتر داشته و همچنین در برابر تغییر باز خواهند بود.

تشخیص آنکه کدام نیمکره مغز مشتری احتمالی تان غلبه دارد یک نقطه طلایی می باشد، نه تنها به لحاظ نوع گفتگوهای گرفته شده جهت فروش بلکه به لحاظ شیوه ای که تو به صورت موفقیت آمیز می توانید مخالفت ها را مدیریت کنید.

روش فروش ۱۲ : فروش اخلاقی، با صداقت

آیا بیش از حد قول می دهید و همچنین کمتر عمل می کنید؟ آیا تو یا تیم فروش تان پیاز داغ بحث و داستان را زیاد می کنید تا فروش انجام می شود؟ در صورتی که فروش را در ابتدای ارتباط و رابطه تان به خوبی مدیریت نکنید، اوضاع خیلی زود به هم خواهد ریخت. همه روابط از طریق برقراری ارتباط خوب و همچنین صادقانه به موفقیت می رسند. آن موضوع را رعایت کنید و همچنین کسب و همچنین کار تو رشد می کند. ولی باید توجه داشت در صورتی که در آن امر اشتباه کنید، کسب و همچنین کارتان پژمرده شده و همچنین خواهد مرد.

روش فروش ۱۳ : شفافیت کسب کنید

اغلب صاحبان کسب و همچنین کار – کارآفرینان – جاه طلب خواهند بود و همچنین دوست ندارند اشخاص سد راه آنها شوند. تا مقدار و اندازه ای یکدندگی چیز خوبی می باشد. ولی باید توجه داشت در صورتی که آن یکدندگی زیاد می شود می تواند آسیب جدی به کسب و همچنین کار تو بزند. به آن موضوع فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید. آیا درخواست بازخورد می کنید؟ آیا از مشتریان و همچنین کارکنان نظرسنجی می کنید؟ آیا از اشخاص می پرسید چه چیز دوست دارند و همچنین خود را با آن نیازها تطبیق می دهید؟ یا تنها و فقط راه خودتان را می روید.

روش فروش ۱۴ : از استعاره بهره بری و استفاده کنید

حال، اینجا جایی می باشد که برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی قبلی تان به میان می آید. با مرور کردن نتایج محتمل جلسات تان، عیب های نوشته های تان را خواهید فهمید. در پس نتیجه آن می شود که، قادر خواهید بود از استعاره ها و همچنین تشبیه ها به منظور توضیح دادن بهتر موارد و نکات بهره بری و استفاده کنید. با آن کار، با تجسم سازی های روشنی سخن خواهید گفت که به مخاطبان تان کمک خواهند کرد تا به روش کامل آنچه می گویید را درک کنند. به خاطر داشته باشید تجسم بخشیدن تحقق بخشیدن می باشد!

روش فروش  ۱۵ : مراقب زبان تان باشید

نه نوع کلام، بلکه زبان بدن تان. در صورتی که آن کار را درست انجام ندهید، معامله تان به هم خواهد خورد. پنج دقیقه زودتر سر قرار بروید. بی آلایش لباس بپوشید. محکم دست بدهید، به نحوه نشستن یا ایستادن تان توجه کنید. اولین برخورد خیلی مهم می باشد. به مشتری تان نشان دهید که به او احترام و همچنین توجه دارید. آنچه مد نظر دارید را گفتن کنید. در مورد چیزهایی که به آنها می گویید شور و همچنین اشتیاق داشته باشید. به آنچه می نامند گوش دهید و همچنین تا جایی که می توانید سوال بپرسید. از همه مهمتر، اطمینان حاصل کنید که سیگنال های تان جهت تو و همچنین نه علیه تو کار می کنند.

تحقیقات ثابت کرده می باشد که اشخاص تاثیر ابتدایی و اولیه سریع و همچنین ماندگاری دارند. سعی کنید اولین تاثیرتان بهترین باشد! همچنین و علاوه بر آن، به خاطر داشته باشید که اشخاص نخست خود فرد را دوست می دارند و همچنین بعد به او اعتماد می کنند و همچنین با افرادی وارد کسب و همچنین کار می شوند که به آنها اعتماد کرده باشند. موفق باشید!

روش فروش ۱۶ : خلق کنید، نجنگید

اکثرا و بیشتر شرکت هایی که من دیده ام، روشی واکنشی در مدیریت مشتریان دارند. زمانی که اشتباهی می می شود، آنها آن هم را درست می کنند. به عنوان مثال خرید گل جهت نامزدتان را در نظر بگیرید. زمانی که نامزدتان گل می خواهد و همچنین تو جهت او می خرید، می دانید که الان دیگر خیلی دیر می باشد. جنگیدن کار سخت و همچنین انرژی بری می باشد. همچنین کاری زیانبخش می باشد. زمانی که در اوضاع نبرد/محدود کردن خسارت هستید، در یک حالت خلاق و همچنین سازنده نیستید.

روش فروش ۱۷ : اطلاعات کافی ارائه کنید

چرا اشخاص اعتراض دارند؟ فرض کنید که توضیح کافی به مشتری نداده اید، و همچنین سکوت مشتری احتمالی می تواند نشان دهنده مقاومت او در برابر تغییر باشد. آنچه در خصوص مقاومت در برابر تغییر جذاب و جالب می باشد آن هم می باشد که در اکثر موارد، آن مقاومت ربطی به حقایقی که دارید ارائه می کنید ندارد، بلکه مبتنی بر ترس غیر منطقی از چیز جدیدی می باشد که خودش را به صورت رضایت از شرایط آنگونه ای که هست نشان می دهد.

در صورتی که متوجه آن موضوع در مشتریان احتمالی تان شده اید، می تواند به واسطه آن واقعیت باشد که اطلاعات کافی ارائه نکرده اید. و همچنین آن به راحتی قابل حل می باشد.

روش فروش ۱۸ : از دام ها اجتناب کنید

اجتناب از دام ها، گوش دادن به مشتریان تان، فراهم کردن خدمتی که قول آن هم را داده اید – اینها و همچنین دیگر گام هایی که در بالا ذکر شد، باعث می شوند مشتریان تان به تو عشق بورزند. و همچنین نه تنها و فقط آن، بلکه مشتریان تان را تشویق می کند تا یک تبلیغ کننده متحرک جهت کسب و همچنین کار تو باشند. و همچنین آن خیلی زیاد ارزشمند می باشد.

در تکمیل آن موضوع، من دائما به خاطر می آورم یکی از تجار قدیمی حدود ۲۰ سال شمسی قبل به من چه گفت: “رفیق، هیچ کس از کسی که او را نمی شناسد یا او را دوست ندارد به خوبی یاد نمی کند. تو بایستی و حتما چیزی را در مورد کسی دوست داشته باشی تا از آن هم تبلیغ کنی- و همچنین آن آن هم چیزی می باشد که تو بایستی و حتما به مشتریان بدهی. چیزی جهت دوست داشتن.”

روش فروش ۱۹ : از الگوهای منفی اجتناب کنید

شاید بهترین راه جهت پاسخ دادن به سوال عشق دوطرفه نگاه کردن به الگوهای منفی می باشد که می خواهید از آن هم اجتناب کنید.

در جریان روزمره کسب و همچنین کارتان، نادیده گرفتن اینها – یا به روش دقیق تر، افتادن در دام آنها – آسان می باشد. بنابراین، کمی وقت بگذارید و همچنین ببینید آیا می توانید آن الگوها را درک کنید یا نه.

روش فروش ۲۰ : مدیریت کردن اعتراض ها

مثل دیگر جنبه های فروش، راه های درست و همچنین راه های غلطی جهت مدیریت کردن اعتراض ها وجود دارند. من جهت مدیریت کردن اعتراض ها به دنبال راه های درست خواهم بود، همانطور که خواهید دید، اعتراض ها نباید غولی باشند که نمی توانید آن هم را کنترل کنید.

با یاد گرفتن آن تجربه و مهارت بالا ها، خواهید فهمید که فرد روبروی تو چگونه و چطوری اراده و تصمیم راسخ خرید خود را اتخاذ می کند، و همچنین به آن هم مقدار و اندازه مهم آنکه، چه چیزی ممکن می باشد آنها را تحت تاثیر قرار دهد تا خرید نکنند. آن کار را به خوبی انجام دهید، اعتراض ها به اثبات و یا تایید تغییر پیدا کردن خواهند شد.

به اعتراض ها توجه نکنید

درست می باشد، آسان ترین و همچنین سریعترین راه جهت فرونشاندن غول اعتراضات آن هم می باشد که صرفا به آن هم توجهی نکنید. آن یک واقعیت می باشد که اکثرا و بیشتر اعتراض ها اصلا اعتراض نیستند، حداقل نه جهت شروع. آنها صرفا شکوه و همچنین غرولند خواهند بود. و همچنین آن نوع از اعتراض ها می باشد که بایستی و حتما به آن هم گوش داد، به آن هم لبخند زد و همچنین سپس به آن هم بی توجه بود.

زمانی که بیش از آنچه مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری می باشد به آن نوع اعتراض توجه کنید- یا بدتر به مقابله با آنها برخیزید- آن اعتراض ها و همچنین غر زدن های کوچک به موانعی تغییر پیدا کردن خواهند شد جهت جلوگیری از انجام معامله تو. در اینجا مثالی ارائه می می شود که یک اعتراض را چگونه و چطوری می قدرت نادیده گرفت. در صورتی که مشتری احتمالی تو بگوید: “من حقیقتا تصور خوبی در مورد آن هم محصول/خدمت ندارم” پاسخ آنی تو بایستی و حتما چیزی باشد مثل آنکه: “بله، موافقم. آن یکی از واقعیت های زندگی می باشد که همه ما بایستی و حتما از آن هم بهره بری و استفاده کنیم (مزیت های محصول/یا خدمت مشخص می شود) تا از (هر آنچه محصول/خدمت انجام می دهد یا ارائه می کند) مراقبت کنیم.

حال که آن غول را زمین زدید، بایستی و حتما اطمینان حاصل کنید که مرده می باشد، و همچنین آن کار را خیلی ساده با اثبات و یا تایید توسط زبان بدن انجام دهید. تماس چشمی برقرار کنید، لبخند بزنید و همچنین شانه های تان را بالا بیندازید. در صورتی که در واکنش از مشتری خود رضایت دیدید، اثبات و یا تایید می می شود که آن اعتراض کشته شده می باشد.

دستبند زدن به اعتراض ها

دستبند زدن کاری می باشد که بایستی و حتما انجام دهید در صورتی که به هر نحو احساس می کنید که اولین مرحله مدیریت اعتراض – توجه نکردن – به روش کامل موفقیت آمیز نبوده می باشد. و همچنین مثل توجه نکردن، بایستی و حتما خیلی سریع و همچنین غیر جدی صورت گیرد. من در اینجا از کلمه “دستبند زدن” صرفا به عنوان تشبیهی جهت تصدیق کردن موثر اعتراض و همچنین قرنطینه کردن آن هم جهت رسیدگی بعدی بهره بری و استفاده کرده ام. یا به عبارت دیگر، زندانی کردن غول اعتراض در حالیکه هنوز گیج و همچنین منگ می باشد.

بدین منظور، گفتگوی تو بایستی و حتما چیزی شبیه به آن باشد:

تو: “خیلی خوب، می بینیم متقاعد نشده اید (مکث). اجازه بدهید آن را کنار بگذاریم و همچنین بعدا سراغ آن هم بیائیم زمانی که می توانیم آن هم را به روش مفصل تر مورد بحث قرار دهیم.”

در آن زمان، اعتراض را روی یک برگه یادداشت کنید و همچنین با نشان دادن برگه به مشتری به او اطمینان بدهید که آن هم را ثبت کرده اید. و همچنین سپس ادامه دهید.

البته، تو بایستی و حتما در زمان مناسب به آن موضوع بپردازید و همچنین با توجه به تجربه من، در صورتی که سناریو به نحوی که در بالا گفته شد پیش رفته باشد، آنگاه زمانی که به آن اعتراض بر می گردید، آن شانس وجود دارد که مشتری به مقدار و اندازه کافی خشنود باشد تا خودش آن غول را از پای درآورد.

آخرین راه چاره در پرداختن به اعتراضات

خیلی خوب، توجه نکردن جواب نداده می باشد و همچنین دستبند زدن هم بی پس نتیجه آن می شود که بوده می باشد. اکنون زمان آن هم می باشد که به آخرین راه چاره متوسل شوید و همچنین اعتراض را بکشید.

اولین کاری که بایستی و حتما انجام دهید مشخص کردن کردن شدت اعتراض می باشد. شاید بتوانید با آن گفته شروع کنید:

  • “خیلی خوب، می بینم که آن همچنان یک نگرانی جهت تو می باشد، بنابراین بیائید با هم روی آن هم کار کنیم. به من بگویید اصلی ترین نگرانی های تو کدام ها خواهند بود؟”
  • سپس نکاتی که مشتری تعریف کرده می باشد را جهت او تکرار کنید. اغلب با تاکید موثر یا بهره بری و استفاده از کلمات درست، می توانید طوری نشان دهید که جایی جهت نگرانی وجود ندارد.
  • در صورتی که آن روش فروش جواب نداد، آنگاه می بایست وارد فروش طبقه بندی شوید. آن صرفا فرایندی می باشد جهت تقسیم کردن نگرانی ها و همچنین گزینه های جایگزین به تکه های کوچک و همچنین قابل هضم و همچنین پرداختن به یکایک آنها.
  • مهم نیست در صورتی که در مورد همه آن تکه ها بازخورد مثبتی گرفتن نکردید- با بهره بری و استفاده از آن روش روانشناسی فروش امتحان شده و همچنین مورد اعتماد، اکثرا و بیشتر مشتریان احتمالی یک مزیت کلی دیدن خواهند کرد، و همچنین موافقت آنها را به دست خواهید آورد.

ادامه دارد ….

نوشته ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name 39 روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول
منبع
برترین آموزش ها در باره بازاریابی : ۳۹ روش فروش جهت تغییر پیدا کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

۱۰۰ برند برتر و همچنین ارزشمند جهان در سال شمسی ۲۰۱۹ از سوی اینتربرند اعلام شد

۱۰۰ برند برتر و همچنین ارزشمند جهان در سال شمسی ۲۰۱۹ از سوی اینتربرند اعلام …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *