پنج شنبه , آبان ۲۳ ۱۳۹۸
خانه / بازاريابي / ۴ دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

۴ دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

۴ دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

مشتری حرف تو را باور نمی‌کند

زمانی که جهت خرید یک آبکش پلاستیکی سبز ؛  به یک مغازه لوازم پلاستیکی فروشی رفتم ، یاد واژه اعتماد افتادم و همچنین آنکه چگونه و چطوری می‌می شود که به چیزی که در آن هم اعتماد معنایی ندارد ، می‌قدرت به دنبال اعتماد گشت.

  • محصولی از یک کارخانه ظروف پلاستیکی جعلی چینی
  • از یک کشوری که تمام کارهایش پلاستیکی و همچنین جعلی می باشد
  • و همچنین فروشنده‌ای که در مورد همه‌چیز آن هم محصول حرف‌های جعلی میزند.
  • پس من بایستی و حتما خیلی ساده لوح باشم که در میان حرف‌های آن هم به دنبال صداقت باشم و همچنین حرف‌های او را باور کنم.
  • آن‌ها از درختان پلاستیکی نیز به دنبال برداشت میوه خواهند بود.

باور مشتری 4 دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

فردی یا شخصی اخیراً ۴۵۰ میلیون دلار جهت نقاشی Salvator Mundi پرداخت کرده می باشد ( نقاشی که جهت مدت طولانی در دسترس نبود و همچنین توسط لئوناردو داوینچی از عیسی مسیح که به سفارش پادشاه لوئیس هفتم فرانسه بیش از ۵۰۰ سال شمسی پیش ساخته کشیده شده می باشد )

صحت و همچنین شرایط قطعه مورد تردید قرار گرفته می باشد. دست‌هایی که پشت معرفی آن نقاشی ، خیلی زیاد مشکوک بودند – که می‌توانسته بود نشانه‌ای بر جعلی بودن آن هم باشد. واقعا کسی می‌توانسته بود جهت آن تابلو پر از ریسک و همچنین ترید ، چک بکشد که به آن هم ایمان داشته باشد و همچنین نشان دهد ، که هنر در نهایت در مورد ایمان و همچنین اعتماد می باشد. در جهان خریدوفروش ، نظر و همچنین ایمان طرفین معامله ، یک چهارچوب اساسی می باشد. زیرا هر آنچه مشتری پیش از تماس با تو بایستی و حتما بداند را پرسیده می باشد و همچنین اطلاعات کافی از تو و همچنین مورد معامله کسب کرده می باشد.

تابلوی مسیح 4 دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

نقش اعتماد در دنیای غرب اکثرا و بیشتر از خاورمیانه پر رنگ می باشد. به قول نانوشته یک هلندی اکثرا و بیشتر می‌قدرت اعتماد نمود تا یک سند محضری از سوی خاورمیانه ای‌.

در دنیای آزاد و همچنین شفاف اطلاعات ، یک مشتری به راحتی می‌تواند اطلاعات بسیاری از کسب‌وکار تو به دست آورد :

  • تاریخچه کاری ، شبکه‌های فرهنگی و اجتماعی
  • مقدار و اندازه و میزان درامد کسب شده
  • مقایسه منطقی محصولات و همچنین سرویس ها و خدمات تو با سایر رقبا
  • تخصص‌های واقعی شرکت تو

آن به آن معناست که در زمان مذاکره مشتری با تو ، عکسی کامل شفافی از تو دارد و همچنین مقدار و اندازه و میزان اعتماد او همچنین به تو از پیش مشخص شده می باشد. تمام کاری که تو بایستی و حتما انجام دهید ، یک تجربه فروش معتبر و همچنین قابل اعتماد را فراهم نمایید. که البته ساده نیست ، زیرا که اعتماد مشتری به راحتی مغشوش می‌می شود.

 

۴ روش که اعتماد مشتری از بین می‌رود

۱- رفتار مصنوعی یا همراه با اجبار فروشنده

فروشنده حرفه‌ای بایستی و حتما در زمان فروش ، طبیعی و همچنین قابل‌اعتماد ، رفتار نماید. به گونه‌ای که کلمه اعتماد بعد از نام برند ، قابل گفتن باشد. مثلا : آقای دکتر فرشید اختری خیلی آدم خوب و همچنین قابل اعتمادی می باشد.

جهت همین منظور در طی دوره‌های فروشندگی حرفه‌ای ، ما در تیم مشاوران مدیریت ایران سعی می‌نماییم که به فروشنده آن مطلب را بیاموزیم که در هنگام فروش بایستی و حتما بهترین ورژن خود باشند. مذاکره فروش با زبان بدن مصنوعی مثل جذاب و جالب و خنده‌هایی که از سر زور به مشتری نشان داده می‌می شود و همچنین معرفی محصول بر اساس واژه و همچنین جملات ثابت و همچنین از پیش حفظ شده و همچنین  صدایی که با اکراه از گلو بیرون می‌آید که مانند وزوز مگس مبهم می باشد ، همه آن‌ها نشان می‌دهد که فروشنده در حال مخفی کردن چیزی می باشد.

۲- عدم وجود شور و همچنین اشتیاق واقعی

به راحتی می‌قدرت تشخیص داد که فردی ، کار را با علاقه انجام می‌دهد و همچنین یا تنها و فقط با سرعت آن هم را می‌خواهد تمام کند ( سرهم‌بندی کند ). همچنین می‌قدرت شور و همچنین اشتیاق را از طریق نحوه نگارش یک ایمیل نیز متوجه شد. مطلبی را می‌قدرت با دقت نوشت که شامل شروعی دوست داشتنی و جذاب و همچنین شکیل، تشریحی واضع و همچنین دقیق و همچنین پس نتیجه آن می شود که ایی مرتبط و همچنین سنجیده باشد، یا آنکه از جایی کپی و همچنین ارسال نمود.

چندی پیش در وبسایت و مرکز خبرهای جدید ” مینا بازار ” یکی از صنایع دستی اصفهان را سفارش دادم. دو روز بعد جعبه‌ایی سفید به دستم رسید ، بروی آن هم متنی پرینت شده بود ” شکستی می باشد ” ، ولی باید توجه داشت در سمت دیگر آن هم با ماژیک قرمز نوشته شده بود ” شکستنی ” . جعبه را باز کردم، متوجه شدم که محصول اشتباه ارسال شده می باشد. خوب از آن هم روی جعبه فهمیدم که کسی که آن سفارش آماده کرده و همچنین آن هم متن را نوشته ، اصلا دل به کار نداده و همچنین آن سفارش برایش مهم نبوده می باشد. من نیز اراده و تصمیم راسخ گرفتن که محصول را برگردانم و همچنین آن هم محصول را گران‌تر از بازار تهران تهیه کنم ولی باید توجه داشت حداقل با چشمان خود می‌بینم که چه می‌خرم.

۳- عدم وجود مدارک مناسب

در صورتی که من بخواهم از تو بخرم، بایستی و حتما بدانم که قبل از من ، چه کسی از تو خریده ، یا چه افرادی به تو وفادار خواهند بود. من می‌خواهم بشنوم که چگونه محصول یا خدمت تو ، دنیای آن هم‌ها را بهتر کرده‌اید. در صورتی که هیچ طرفدار ندارید ، حتما با تو کار نخواهم کرد.

۴- بوی ناامیدی

در صورتی که فروشنده بر فروش با مشتری خیلی اصرار کند ، حتما یک جای کار می‌لنگد. در صورتی که مشتری خیلی به آن علاقه‌مند می باشد ، مشکلی نیست. ولی باید توجه داشت در صورتی که بخواهید به قضایا به‌صورت منطقی نگاه نمایید، حتما کار با آن هم فروشنده به مشکل برمی‌خورد. پایه آموزش فروش بر اساس اصالت رفتار و همچنین طبیعی بودن می باشد. ما با نشان دادن تکنیک‌های ساده روش ارتباط ساده و همچنین گرم را به فروشنده می‌آموزیم تا بداند که می‌تواند عملیات فروش را به پیش ببرد و همچنین ناامید نشود.

نوشته ۴ دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟ اولین بار در شرکت مشاوره مدیریت IranMCT. پدیدار شد.

%name 4 دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟
منبع
جدید و تو و تازه ترین آموزش ها در باره بازاریابی : ۴ دلیل که : چرا مشتری حرف تو را باور نمی‌کند ؟

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری تخفیف گرفتن تخفیف گرفتن می‌تواند سرعت دستیابی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *