سه شنبه , آذر ۲۰ ۱۳۹۷
خانه / سئو و بهينه سازي / ۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول )

۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول )

۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول )

۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول)

link seo 9  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول )

لینک­سازی مقوله­ ای دشوار و همچنین پیچیده می باشد ، در باره لینک­سازی هیچگونه تاکتیک بدون ریسک و همچنین یا مبرایی از شکست و همچنین خطا وجود ندارد.

همه روزه مقاله­ های بی­شماری در مورد لینک ­ها نوشته می­ می شود که بسیاری از آن هم­ها فوق العاده­ اند. سرشار از موارد و نکات خیلی زیاد خوب جهت انجام هر چه بهتر لینک ­سازی، البته   بعضی از آن مقالات نیز  افتضاح اند و همچنین پر از توصیه­ های بد ، با آن وجود بزرگترین چیز ی که در خصوص  توصیه­ های لینک­سازی  ناخوش و غمگین کننده می باشد ،  آن می باشد که اکثر آن مقالات وانمود می­ کنند که توصیه ­هایشان تضمینی می باشد.

همه در مورد چگونگی مقاوم کردن وبسایت و مرکز خبرهای جدید در برابر پنگوئن حرف می ­زنند. در مورد آنکه چگونه می ­قدرت از مجازات غیرخودکار  گریخت و همچنین… صحبت می­ کنند. بعنوان لینکسازی که نمونه­ های بسیاری از نابرابری و همچنین انصافِ آنلاین را دیده ام، به وجود تضمین باور ندارم. در ادامه ی آن  مقاله سوپروب  ، چرایی آن هم را جهت تو خواهد گفت. ( آن مطلب را مطالعه کنید : به گوگل استراحت بدهید : سازماندهی لینک های پولی سخت تر از آن هم چیزی می باشد تو فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کنید. (قسمت و بخش دوم )

۱-هیچ لینکی بدون ریسک نیست

تا به حال چند نوع از لینک­ ها طبق راهبردهای گوگل با عنوان طرح لینک ” link scheme”  قابل قبول بوده اند و همچنین  یا چند نوع از لینک­ ها آن راهبردها را نقض نموده  اند؟ جهت مثال، از نظر تئوری یک لینکِ دنبال نشده unfolowed بایستی بدون ریسک باشد ولی باید توجه داشت آیا آن موضوع حتما درست و همچنین تضمینی می باشد و همچنین بایستی بروی آن هم شرط بست؟ البته که نه، و همچنین صادقانه تر آنکه اصلاً چه کسی یک پروفایل پر از لینک­های دنبال نشده می خواهد؟ عجیب نیست؟ زمانی که گوگل راهی جهت اجرای طرحی متغایر و متفاوت بروی لینک­ های دنبال نشده پیدا کند چه خواهد شد؟ در صورتی که گوگل اراده و تصمیم راسخ بر آن بگیرد که لینک­ های دنبال نشده دیگر مستلزم و نیاز را برآورده نمی ­کنند و همچنین چیز غیره ای را بجای آن هم­ها معرفی کند چه می­ می شود؟

۲-دائما نمی­قدرت گفت که یک لینک پولی می باشد یا خیر

آن را موتورهای جستجو هم نمی ­توانند بگویند. آنکه بعضی از اشخاص می­ گویند تو دقیقاً می­ توانید از آنچه که در گرفتن یک لینک می­ گذرد آگاه شوید خیلی زیاد  ناخوش و غمگین  کننده می باشد.  در واقع از آن موضوع نمی ­قدرت مطلع شد مگر آنکه گرفتن لینک خیلی زیاد ضعیف و همچنین مشخص صورت قبول کند. (  آن مطلب را نیز مطالعه کنید : آیا می دانید گوگل لینک های جاوا اسکریپتی را که تو نمی بینید ، شناسایی میکنید ؟)

همه ی ما لینک ­هایی را که در ابتدا فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کنیم پولی خواهند بود را دیده ایم. ولی باید توجه داشت آن لینک­ ها در واقع پولی نبودند. مطمئنم همه ما لینک­ هایی را که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کردیم بصورت غیرپولی خواهند بود را دیده ایم حال آنکه آن لینک­ ها در واقع لینک­ هایی پولی بوده ­اند. اشخاص زیرکی در توسعه SEO و همچنین لینک وجود دارد که هیچگاه نمی­ قدرت هوشمندانه تر از آن هم­ها عمل کرد. نشانه­ های مشهودی وجود دارد که بتوان با بهره بری و استفاده از آن هم­ها پولی بودن و همچنین یا نبودن یک لینک را مشخص کردن کرد ، ولی باید توجه داشت به تو تضمین می­ دهم که آن نشانه­ ها را نمی­قدرت بروی بسیاری از لینک­ها بکار گرفت. نه گوگل، نه بینگ و همچنین نه هیچ کس غیره ای.

۳- لینک سازان تنها افرادی نیستند که پول را وارد معادلات می­ کنند

وب­ مسترها هم بد عمل می­ کنند، می­دانید تابحال چند وب مستر به ما گفته اند که علاقمند محتوایی خواهند بود که ما به آن هم­ها ارائه می ­دهیم؟  آن هم ها به برند علاقمند شده، و همچنین الی آخر حال بنظر تو منطقی می باشد که آن هم­ها صرفاً  از برند خوششان بیاید و همچنین یک لینک را تنها و فقط جهت پول قرار دهند؟ هرگز

۴- هر سایتی می­ تواند تحت تأثیر معظلات و مسائل و مشکلات لینکی قرار بگیرد.

برندهای بزرگی را دیده ­ایم که بخاطر لینک­ هایشان دچار مشکل شده ­اند، همچنین وبسایت و مرکز خبرهای جدید­های کوچکی را نیز دیده­ ایم که تحت تأثیر قرار گرفته­ اند، زمانی بعضی از اشخاص فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کردند که گوگل هیچ وقت به سراغ برندهای پهناور و بزرگ نمی ­رود مگر آنکه  آن برندهای پهناور و بزرگ خود را مجازات کنند. در صورتی که تو هیچ لینکی ندارید، احتمالاً لینک­سازی را بخوبی انجام نمی دهید. در صورتی که لینک دارید، ، مهم نیست آن لینک­ها چقدر عالی اند، مستعد مشکل و همچنین دردسر می­ باشید.

 

ادامه دارد …..

۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول )

به آن مطلب امتیاز بدهید



اشتراک آن نوشته

۹  واقعیت و حقیقت باورنکردنی  در مورد لینک­ ها ( قسمت و بخش اول ) در تاریخ ۲۲ August 2017 | 2:10 am نشر یافته شده شده می باشد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + بررسی کردن یک نمونه موفق

زمان مناسب جهت خرید رپورتاژ [هنگام و زمانی که رتبه سایتتون صفحه ۲ رسید] + …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک بلک لیست